Type: Porsche 997.2 Carrera 4S PDK – Sport Design
Vraagprijs: € 64.750
Bouwjaar: 2010
Kleur exterieur: Carrara White
Interieur: Zwart volleder
Kilometerstand: 156.000 km
Beschrijving:
Te koop aangeboden: een zeer complete en stijlvolle Porsche 997.2 Carrera 4S in Carrara White met zwart volleder interieur. Hij heeft voor mij de juiste optie zoals, PDK, PASM (standaard op de 4S) Sport Chrono, Porsche Sports Exhaust (PSE), PDLS en stoelverwarming en koeling. De auto is origineel geleverd in Italië en is via Duitsland naar Nederland gekomen. Momenteel staat de auto op Turbo velgen, maar kan ook geleverd worden op de Sport Design velgen.
PCM heeft een upgrade gehad zodat apple CarPlay of adroid auto er op beschikbaar is.
Ik heb het stuur vervangen voor een later stuur met flippers alle knoppen werken correct en het originele stuur is nog aanwezig.
Verder is de auto op wat gebruikssporen na 'unverbastelt'.
De 997.2 wordt vaak gezien als de “sweet spot” tussen klassiek en modern: geen IMS-problemen meer, wél de tijdloze looks en analoge rijbeleving van de 997-generatie. De reden van verkoop is dat ik een andere auto op het oog heb hiervoor moeten mijn 997 en mijn 911t (advertentie volgt) wijken helaas.
Onderhoud & historie:
Alle onderhoudsstempels staan netjes in het originele serviceboekje. De onderhoudsfacturen van de afgelopen drie jaar zijn compleet aanwezig. Onderhoud is gedaan door Rennsport in Breda. Recent is er ook een PDK revisie geweest. Nieuwe APK.
Ook van voor de import zijn er veel documenten aanwezig maar die zijn niet geheel compleet meer.
Optielijst (selectie):
026 Sport Chrono wijzerplaat op dashboard
176 Porsche Sports Exhaust (PSE)
250 PDK – Porsche Doppelkupplung 7-traps automaat
267 Automatisch dimmende spiegels
268 Regensensor
342 Stoelverwarming
375/376 2-weg elektrisch verstelbare sportstoelen
407 19-inch SportDesign velgen
454 Cruise control
541 Geventileerde stoelen
567 Voorruit met groene band
603 Porsche Dynamic Light System (PDLS)
610 DVD Navigatie Europa
621 12V aansluiting passagiersvoetruimte
XAJ Dorpels in carrosseriekleur gespoten
XFJ Witte tellers
XSC Porsche-logo in hoofdsteunen
X70 RVS instaplijsten met logo
Extra’s:
Een extra set originele Sport design wielen (momenteel voorzien van winterbanden) is tegen meerprijs beschikbaar.
Overige informatie:
Geen schadeverleden
Rook- en huisdiervrij interieur
Auto wordt particulier verkocht, bezichtiging op afspraak
Serieuze interesse? Stuur gerust een PB voor meer info of extra foto’s