Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 maart 2024 16:29



Antwoord op onderwerp  [ 1000 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 40  Volgende
De drang 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: De drang
Is wrappen niet een optie? Dan zoek je een goede onderkleur (grijs of zwart) en dan laat je hem daarna wrappen in dat vuilniszakkengrijs. Zorgt voor heel veel potentiele P’s..


20 mei 2023 15:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
Een wrap is een optie (en de zilverkleurige die ik hierboven op 't oog heb zou daarvoor imo een uitstekende kandidaat zijn) als dat 2k ofzo kost, maar pakweg 9k voor een wrap is er gevoelsmatig over in mijn wereld. Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat een goed uitgevoerde wrap met kwaliteitsmaterialen niet zoveel mag kosten.

Het flippen van zo'n 992 Sport Classic gaat niet zo vlot als verhoopt blijkbaar. Stonden ze eerst aan 500 a 550k te koop, heb ik er nu al 2 zien passeren, eentje aan 400k, en eentje aan 420k... Nog een beetje en je koopt ze onder MSRP :mrgreen:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


20 mei 2023 17:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: De drang
Je hebt wrappen en je hebt wrappen
Bij de een gooien ze er ff wat plastic op en bij de andere wordt deze echt deels gedemonteerd en wordt ieder zichtbaar plekje meegenomen
Ps staat weer een mooie gele Porsche T handbak bij
Www.zuffenhaus.nl


20 mei 2023 19:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: De drang
Dat sowieso. Ik laat mijn nieuwe project die ik over een paar weken uit Duitsland ga halen (een KJN turbo), door mijn detailer in dezelfde speedgelb geel kleur wrappen met dezelfde stickers erop. Gewoon, omdat ik er blij van word. Maar als ik hoor hoe ze dat gaan doen, deuren, kofferklep en motorkap, bumpers, alles wordt gedemonteerd. Dus inderdaad is het niet even wat folie eroverheen doen, en daarnaast gaat ook eerst de lak eronder in een beschermlaag zodat bij het verwijderen van de wrap de lak er mooi onderuit komt. Bedragen van 4-5k voor een wrap snap ik dan ook wel, alles daaronder zou ik van wegblijven..

Maar conclusie, ik zou zo’n wrap wel overwegen, zo maak je het jezelf makkelijker..


20 mei 2023 22:26
Profiel
PorscheForum Rakker
991 Carrera S - 2013 zwart/zwart 911 3.2 Carrera Cabrio 1989 Diverse alfa (incl. resto’s) een lancia en een bmw
Bussum
Bericht Re: De drang
vuilniszakken grijs..


21 mei 2023 10:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
Sorry, no can do :?
Heb "die" al gehad :mrgreen:

Afbeelding

In een andere kleur weliswaar (die toen gekozen werd over vuilzakkengrijs).
Is ook quasi het dubbele van mijn budget, maar dat model is (reeds sinds jaren) zwaar overprijsd. Kostten 10 jaar geleden nieuw 140k.

Maakte me eerder deze week ook nog de bedenking:

In 2009 kocht ik mijn eerste 996 4S. 31k aub. Auto was toen 7 jaar.
Nu zit ik terug in die put te vissen en zit je snel aan 90k voor een auto van 7 jaar.
Da's dus prijs x3 op pakweg 15 jaar voor een vrij jonge occasie 911, terwijl is de prijs van een nieuwe 911 met "slechts" 30k gestegen. Was rond de 90k (basisversie) toen ik in 2011 - 2012 aan 't kijken was om een nieuwe te kopen en is nu (in BE) rond de 120k :scratch:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


21 mei 2023 12:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
https://www.2dehands.be/v/auto-s/porsch ... xhaust-new

81733


31 mei 2023 7:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: De drang
Dat is een mooie wagen, maar goed aan de prijs. En het zijn geen turbo velgen zoals in de omschrijving staat maar lobster claw velgen in antraciet kleur gespoten. Erger nog, de radio staat op MNM ... :shock:
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


31 mei 2023 10:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: De drang
Ik zou mij meer druk maken om de karige uitrusting:). Geen turbostoelen, geen dashboard in leer (dat lelijke plastic), gewone velgen etc..


31 mei 2023 10:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: De drang
GinnFizz schreef:
Erger nog, de radio staat op MNM ... :shock:


:lol: Ja idd, dat alleen is al een reden om die auto te laten staan…
(MNM is een Vlaamse zender die 24h/24h louter kleutermuziek en debiel gewauwel uitzendt)
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


31 mei 2023 10:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: De drang
Daar hebben wij er niet een van, maar een heel stelsel..:)


31 mei 2023 10:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
Mja, niks op aan te merken, maar ik mag dat niet doen :|
Die inschrijving en jaarlijkse verkeersbelastingen voor een 997 zijn (imo) zo van de pot gerukt dat me dat vroeg of laat (en eerder vroeg) weer gaat storen.

Soms aan het twijfelen om toch maar eens in de auto te springen en die 991.2 4S eens deftiger te gaan bekijken (waar we al eerder -ahum- contact over hadden :mrgreen: ), maar 't is net zo'n periode dat er elk weekend wel IETS te doen is, misschien is het een teken.
Er kwam dan ook nog een andere interessante 991.2 voorbij, je mocht mailen en Whatsappen, maar op beide -so far- niks van antwoord, so we play the waiting game :popcorn:

En terwijl ik mijn reply typte zijn er andere replies bijgekomen...
Heerlijk! Die details die mensen storen!! :mrgreen:
Mij stoort de "WAGEN VERKEERD IN TOPSTAAT ", dat is verkeerD, dat moet zijn, de wagen verkeerT in topstaat. Op een goeie dag is zo'n fout genoeg om te beslissen van er niet te gaan naar kijken :oops:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


31 mei 2023 10:56
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: De drang
ik koop liefs een auto van iemand met goeie mechanische gevoel dan goeie taal gevoel :wink:
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


31 mei 2023 13:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
Ik ook, en ik weet dat ik daar verkeerd in ben, en het is ook maar grappig bedoeld en als iets echt mijn gedacht is ga ik me door zoiets zeker niet laten tegenhouden. Het was alleen grappig dat anderen hun ook net stoorden aan pietluttige details :mrgreen:

En ja, hoeveel 991.2's zullen er verkocht worden door mensen met mechanisch gevoel? 1 op 1000? Daarvoor is die auto veel te recent. Een oudje, al wat je wil :thumleft:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


31 mei 2023 13:33
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
Citaat:
In 2009 kocht ik mijn eerste 996 4S. 31k aub. Auto was toen 7 jaar.
Nu zit ik terug in die put te vissen en zit je snel aan 90k voor een auto van 7 jaar.


Hier loop ik dus ook vaak tegenaan en ook dat occasions (vroege 991 en ouder) in de afgelopen jaren niet zakken en wellicht zelf iets stijgen.
_________________________________________
footers zuigen! :D


09 jun 2023 9:40
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: De drang
dit is de kleur van mijn vuilniszakken
http://www.zuffenhaus.nl
Afbeelding


03 jul 2023 18:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
Mijn vuilniszakken ook :cheers:

Alleen hebben mijn vuilniszakken 3 pedalen :| :cry:

De zoektocht zelf verloopt heel kalm. TE kalm, maar er komt gewoon niets te koop in mijn prijsklasse. Dat mijn prijsklasse te laag is weet ik al :mrgreen:
Dat er 500 miljoen miljard te koop staan tot je "handgeschakeld" aanvinkt en er dan nog 20 staan zal er ook iets toe bijdragen.

Verleden week een rondrit meegedaan in den Belgique, achter een paar 991's gehangen en strikt bekeken, eender welke kleur, 't zijn gewoon mooie wagens.
Er staat er momenteel eentje te koop in DE die er goed en betrouwbaar uitziet (zonder "het is mijn auto, ik heb de title, maar hij staat ingeschreven op mijn vriend zijn firma" shizzle errond).
Alleen ja, donkergrijs metallic (heel mooie kleur, zien rijden op de rondrit, maar géén vuilzakkengrijs), geen S, geen sportuitlaat. Vrij standaard karretje dus :?
Staat ook niet zo gek ver om eens te gaan kijken (een 300km enkel), maar "iets" weerhoudt er me van om de reis aan te vatten, waarschijnlijk het besef dat de kans groot is dat ik net gekocht heb en er dan toch net een vuilzakkengrijze te koop aangeboden wordt, ook het besef dat het toch een enorme hoop knaken zijn om dan iets te kopen wat niet echt je gedacht is.
De tweestrijd gaat dus verder... alhoewel mijn hart een sprongetje maakte als ik die hierboven zag verschijnen.

Intussen ook al een 992 SC zien passeren bij een car flipper voor 375k. Dus ZO makkelijk worden ze precies toch ook niet geflipt. De eerste weken/maanden was het 450 a 500k.

De 964 Turbo staat inmiddels al effe bij de restaurateur/carrossier, was al redelijk gedemonteerd, maar ze spraken dat het toch snel september zou zijn alvorens voltooiing :pale:
Wel de eigenaar zijn bloedmooie, kraaknette 993 gezien in blauw met cognackleurige zetels. Mijn turbo is er in goede handen denk ik.
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


03 jul 2023 19:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: De drang
Nou dan gooien we maar eens een knuppel in het lichtgrijs-vuilniszakken-kleur hondenhok....

Porsche 991.2 GT3 Touring in krijtgrijs ik vind hem AF :cheers:

Voldoet aan de gewenste specs volgens mij, maar staat wel een eind weg ... Kopenhagen.

Wat een plaatje :!:

AfbeeldingAfbeelding

- Sport-Chrono-Paket
- Schalensitze aus Carbon
- Carbon-Innenausstattung
- Farbe Porsche Kreide
- Sportauspuff
- 28.500 km
- 179.055 €
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


03 jul 2023 21:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.2 Carrera S Coupe PDK
Bericht Re: De drang
Wow, wat een bak.


04 jul 2023 8:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
Die voldoet idd aan alles, en idd, wat een bak! Alleen dat ene kleine pietluttig detailke van de prijs die pakweg een kleine 100k meer is dan mijn budget :mrgreen:

Mijn maatje, die me ooit besmette met het Porschevirus, en die al een tijdje voor een 718 aan 't kijken is voor 45 a 50k (prijzen die normaal zouden zijn in een normale wereld zonder oorlogen, wachttijden etc..) liet me enkele weken geleden een brochure zien van een Belgisch OPC. De brochure sprak over "Lente/Zomer 2023". Daar stond een Cayman 718 in "Style Edition", splinternieuw voor 63.500 Euro. "Kijk" zegt hij, "die zou ik willen". OK budget stretchen, maar je hebt dan ook een nieuwe, garantie, etc...
Die stond ZO mooi op die foto's (in vuilzakkengrijs) dat ook ik al begon te denken van "Waarom niet?".
Ik ga online om te kijken welke versie dat precies is en welke goodies er standaard opstaan: 75.500 Euro...
Exit Cayman.
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


04 jul 2023 9:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: De drang
https://finder.porsche.com/nl/nl-NL/det ... ry=911-gt3
BPM terug vragen en klaar is Tilt!

Ow had bovenstaande post van Tilt! gemist :mrgreen:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


04 jul 2023 10:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
Dames, nogmaals: het budget ligt rond de 85k, geef of neem een beetje voor een mooiere, betere, jongere, specialere... :thumleft:
En ook nog steeds: voor 200k heb je in BE een NIEUWE 992 GT3, weet niet hoe de BPM voor bovenstaande zit, maar op zo'n bedragen heb ik dan liever een splinternieuwe.
Dus dat wordt 'm niet ;)

Deze tikt quasi alle boxen af als ik tevreden ben met een vrij saaie kleur, geen sportuitlaat, geen (4)S, etc...

Afbeelding

Langs een kant: beetje zielig dat je iets koopt dat niet 100% je gedacht is, otoh, zoals ik zei: als je op die rondrit een 991 of 992 zag rijden waren het ferme bakken, eender welke kleur, of eender welke breedte en misschien wil ik wel teveel en steekt het allemaal te nauw.

Er stond ook nog een zilverkleurige 991.2 4S te koop met 110k kms erop voor 88k, contact mee gehad, maar was ook een moeilijk verhaal, vooraan geschonden, achteraan geschonden, dat zwart rond de ruiten begon op te krullen, bestuurderszetel zag eruit alsof hij véél meer kms achter de kiezen had, etc...
Dan ook nog een zilverkleurige 991.2 S voor 73k (!) met pakweg 50k kms erop, maar dat was dat ganse shizzle verhaal waar ik het hierboven al over had.
Dus ja, ik shop in mijn budget :res:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


04 jul 2023 10:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 997.1 S Cabrio handbak
Retie
Bericht Re: De drang
Hoi Tilt!, die van bij Elegance vind ik toch ook wel in orde hoor. Op het kleurtje na tikt die idd alle vakjes aan. En die gaat qua BIV en wegenbelastingen ook meevallen. Toch maar eens goed over nadenken ...
Groet, Paul.
_________________________________________
No one needs it. Everyone wants it!


04 jul 2023 11:24
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: De drang
Tilt! die een vuilzakkengrijze zoekt schreef:
Deze tikt quasi alle boxen af als ik tevreden ben met een vrij saaie kleur, geen sportuitlaat, geen (4)S, etc...

Afbeelding :lol:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


04 jul 2023 15:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
:mrgreen: 8)

I get it, I get it... :thumleft:
In mijn wereld (I know) is vuilzakkengrijs een "speciale" kleur en vandaar niet saai. 't Blijft natuurlijk wel een grijze muis :twisted:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


04 jul 2023 15:56
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1000 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.