Te druk bezig met hun meuk te verpatsen
Mja, daar sta ik dan anders in. Vroeger zou ik er ook niet gek van geweest zijn dat ze effe zo'n stuurdoos uitklikken en misschien de mijne ook defect maken, nu denk ik "dan moet de specialist het maar fixen op (zijn klant) zijn kosten en heb ik een nieuwe stuurdoos op hun kosten terwijl mijn oude waarschijnlijk toch de geest aan 't geven was".
Maar idd, hoe lang alvorens daar een andere 964 turbo arriveert? De mijne stond er al 6 maand, heb 'm toen naar de spuiter gebracht en ja, de maand erop kwam er 'n 964 Turbo binnen. 't Wil altijd lukken.
Het rijplezier...
Dat werd tot nu toe toch een beetje ontsierd door de algemene staat van de wagen. Ik kan daar dan niet echt van genieten. Ze moeten mooi en quasi perfect zijn, voor zover dat kan met die ouwe hokken..
Qua rijkarakteristieken is het ook mijn minst gewilde. Zal ongetwijfeld aan mezelf liggen maar onder de 4000 toeren heb ik de indruk dat hij trager is dan een "gewone" 964, eens de 4000 toeren voorbij is het een raket natuurlijk, maar ik ben niet echt de hoogtoerige rijder en om die auto dan constant boven de 4000 toeren te houden is niet echt mijn ding. Waarschijnlijk daarom ook dat ik niet persé een GT3 of consoorten moet hebben.
Ook hier weeral dikwijls gedacht van 'm toch maar weg te doen en een gewone 964 aan te schaffen, liefst in een kek kleurtje (maritiem)
en wat pegels op zak te steken, maar dan zie je 'm staan en ja, dat is episch hé? Hij heeft per ongeluk mijn pad gekruist en 't is een über Porsche. Vandaar denk ik dat er -na de restauratie- maar weinig meer zal mee gereden worden. Vandaar ook het "plan" van enkele maanden geleden van 'm in de living te parkeren (wat ik -voor alle duidelijkheid- niet ga doen).
Zal eens kijken maar vrees ervoor. Iedereen vindt altijd wel iets interessants via Google, ik nooit