Haha! een Toyota!!
Good one!!
Wijs mij een Toyota en ik wijs jou een gepensioneerde eigenaar die denkt hip te zijn in zijn CH-R draagvleugelboot
"Wet belt" is ook zoiets dat ooit wel in orde zal komen maar dat nu nog zeker te vermijden is want ze vallen als vliegen. 't Moet wel héél goedkoop zijn om te fabriceren want alle constructeurs springen erop. Zo ook VW met hun Ford Transit derivaat: de nieuwe T7 van VW, die we eigenlijk niet meer de nieuwe T7 mogen noemen van VW, waarschijnlijk uit eerlijke schaamte
D'r is een tijd geweest dat -als ik naar de Aldi ging- ik d'office met de toen aanwezige Porker ging. Ooit eens een artikel gelezen over "die imbecielen die hun laatste centen in hun auto staken om er dan mee naar de Aldi te rijden omdat hun geld op is". Voelde me niet persé aangesproken maar als dat genoeg is om mensen op te draaien doe ik daar graag aan mee. Aldi otoh heeft me ook nog nooit teleurgesteld.
En ja, de Mac. Normaal laat ik 't liever lang en breed hangen in de Pizza-Hut, maar ik probeer op mijn lijn te letten