Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 jun 2024 0:37



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 22 berichten ] 
Gezocht, mijn voormalige 911 met kenteken HD-TH-11 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Gezocht, mijn voormalige 911 met kenteken HD-TH-11
Wie van de forumleden weet waar ik de huidige eigenaar van mijn voormalige 911 SC met kenteken HD-TH-11 (bj. 1977) kan vinden ? Kleur is Indisch Rot (027). Bij verkoop van de auto is er veel documentatie door mij bij de auto geleverd. Motor was oorspronkelijk een 2.7. De auto is in Duitsland (na diefstal) voorzien van 200 PK 3.0 motor met brief van de fabriek. Auto nadien vanuit omgeving Kiel naar Nederland "verscheept". Facturen meegeleverd van rond de DM 50.000 (motor en heel, heel veel nieuwe onderdelen).

Heb de auto rond 2001 verkocht. Weet dat de auto nadien een deelrestauratie heeft ondergaan. Men schijnt hier halverwege mee gestopt te zijn (waarschijnlijk i.v.m. ontbreken muntjes). Aan wie de auto toen is verkocht is onbekend. De site van RDW (onwillekeurig volgend) weet ik ook dat hij lange tijd geschorst is geweest. Lijkt sinds mei 2007 weer rond te toeren op de weg. Wil graag weten hoe het de 911 is vergaan in de laatste 6 jaar en zo mogelijk nog eens zien en horen.

Porsche@911


30 okt 2007 1:29
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Allereerst welkom :drive:


... met de zoekfunctie kan je vast het topic vinden, dat hier ooit gestart is, waarin staat hoe je door 'n paar euro aan de RDW te betalen de N.A.W. gegevens van de huidige eigenaar kan achterhalen (mits deze daar mee in stemt) :idea:


30 okt 2007 9:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Dank voor je tip, Olaf :!:

Ging er van uit dat RDW m.i.v. 2007 in het kader van de Wet bescherming persoonsgegevens helemaal geen info meer verstrekt. Blijkt dus misvatting mijnerzijds. Vandaar wellicht je toevoeging; "... mits met instemming ... ". Zal het draadje snel genoeg vinden.

Hoop eerlijk gezegd een beetje dat mijn P hier op het forum ergens "rond toert". Dank voor je welkomstwoord.


30 okt 2007 22:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
welkom hier gozert :D
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


30 okt 2007 22:44
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
welkom. kans is klein. 150 vaste bezoekers en 17000 Porsches in Nederland.

Enfin, hier kan je zien wat voor auto's op het forum rondtoeren. en als je als newbe niet goed uit de zoekfunctie komt, kan je hierwat meer vinden over de rdw. maar pas op de oranje lettertjes klikken als je er zelf niet uitkomt! :cheesy:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


30 okt 2007 22:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Welkom hier, ik hoop dat je die speld kunt vinden. :wink:
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


30 okt 2007 23:13
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Dank, dank !

Ben net een uur bezig om on-line een verhaal t.a.v. voorstelrondje te maken. Knalt íe me er uit. :cry:

Houden jullie nog te goed. Zo mogelijk vanavond !


31 okt 2007 0:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Welkom op het PF en heel veel succes met je zoektocht :!:
_________________________________________
Porsche 964C2 Nachtblauw


31 okt 2007 18:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht 
horn schreef:
als je als newbe niet goed uit de zoekfunctie komt, kan je hierwat meer vinden over de rdw. maar pas op de oranje lettertjes klikken als je er zelf niet uitkomt! :cheesy:


Welke oranje letterjes bedoel je horn, ik zie alleen blauwe :wink: :D
FI subIce rules :!:
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


31 okt 2007 20:22
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
jij bent geen newbe, dus voor jou geen oranje lettertjes. en waag het niet op die blauwe te klikken! :evil: :wink: (subice is voor heaumeau's! :lol: )
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


31 okt 2007 20:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht 
horn schreef:
(subice is voor heaumeau's! :lol: )


WAT :shock:
Ik eis een ban voor horn!
meneer de moderator kunt u dat even regelen ?
Eh, ik bedoel, kun je misschien jezelf even bannen :wink: :D

SubIce rules :!: probeer het maar eens een weekje :!:

Sorry voor het off-topic gaan. :!:
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


31 okt 2007 20:38
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
:cheesy: heb het ooit geprobeerd. doet me teveel aan andere forums denken. voor je het weet zit over Porsches te OH'en op het SM-forum :mrgreen: :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


31 okt 2007 20:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
outletvalve schreef:
Ik eis een ban voor horn!
meneer de moderator kunt u dat even regelen ?
Eh, ik bedoel, kun je misschien jezelf even bannen :wink: :D

Moderators kunnen niet bannen... Maar ik ben omkoopbaar hoor :cheesy:


31 okt 2007 21:35
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
horn schreef:
(subice is voor heaumeau's! :lol: )

Blue 3D is voor depresivo's :twisted: :wink:
_________________________________________
Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!


31 okt 2007 22:04
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Zal morgen RDW (zoals vermeld in het draadje van Horn) eens contacten. Het aantal karakters dat je in de omschrijving van je overboeking moet invoeren is m.i. te beperkt om alle benodigde info (volledige adresgegevens, omschrijving reden, kenteken, periode etc) aan RDW te verstrekken :shock:

Affijn, eens horen wat het RDW voorstelt te gaan doen. EUR 7,95 is het mij zeker waard.

porsche@911


31 okt 2007 23:12
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
porsche@911 schreef:
(zoals vermeld in het draadje van Horn)

Dus tóch geklikt hè!? :twisted: :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


01 nov 2007 7:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Reactie RDW (telefonisch); "Ja, daar is inderdaad wel wat weinig ruimte voor in de omschrijving van een betalingsopdracht. U kunt ook alleen het kenteken vermelden en daarnaast een brief sturen. Wij zoeken de betalingsopdracht er dan wel bij". Pffffoeoeiii.... heb er weinig geloof in, maar waag de gok eens.

@Horn; ja, klikkerdeklik :D


01 nov 2007 22:19
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Heb deze weg ook gevolgd op zoek naar 'mijn' Carrera 3.2. Zie draadje "gezocht GN-DT-39". Werkt prima. Had binnen een paar weken contact met huidige eigenaar.

Omschrijving in overboeking inderdaad erg kort. Als het niet duidelijk is bij de RDW sturen ze je een brief waarin op antwoorddeel gevraagd wordt om een reden waarom je de huidige eigenaar wilt weten.

Heb het recent nog gebruikt om eigenaren op te sporen van oude Vespa's.


02 nov 2007 11:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Michiel200,

Heb de centjes vanavond overgemaakt naar het RDW. Ben benieuwd wat het oplevert. Zal jullie op de hoogte houden

porsche@911


03 nov 2007 22:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Vandaag een brief van het RDW ontvangen met daarin vermeld de gegevens van de huidig eigenaar. Even speuren in de telefoongids en het bijbehorende telefoonnummer ook gevonden. De auto staat hemelsbreed een kilometer of 30 van mijn huis.

Straks even bellen :D

I'll keep you posted !

porsche@911


20 nov 2007 19:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Amsterdam
Bericht 
Die was je op een goede dag dus wel tegengekomen. Afbeelding


20 nov 2007 21:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Die zou ik inderdaad op een goede dag wel zijn tegen gekomen. Heb inmiddels de huidig eigenaar telefonisch gesproken. Ben t.z.t. welkom om de auto eens te komen bekijken. Sterker, ben uitgenodigd om een rondje te komen rijden.

Wat ik inmiddels weet is dat de auto halverwege de deelrestauratie is weg gezet. Mijn veronderstelling van het gebrek aan muntjes was correct. Huidig eigenaar heeft het plaatwerk opnieuw gedaan. Is feitelijk nu strak. Zijn wens is het om de auto over te laten spuiten.

Helaas voor hem heeft de vorige eigenaar alle facturen die bij de auto horen niet meegeleverd. Eens kijken wat ik voor hem nog kan betekenen.

De huidig eigenaar spreekt van een rammelend geluid bij een bepaald toerental en vraagt zich af of dat de distributie kan zijn. Heb hem verwezen naar dit forum. Met een beetje goede wil weer een nieuw forumlid erbij.

Mijn vraag is in ieder geval beantwoord. Bedankt voor het meedenken iedereen en wat mij betreft kan op dit draadje dadelijk een slotje ! :salut:

porsche @911


20 nov 2007 22:17
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 22 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.