Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
Plaats een reactie

Re: Gezocht: Porsche 996 Turbo

22 jan 2016 17:11

http://witmerodijk.nl/te-koop/porsche-9 ... e-2001/421
Handgeschakeld!

22 jan 2016 17:17

roondejong schreef:Paul, ben je nog in de markt voor een 996 turbo? Ik krijg een 996 tt uit 2002 in staal grijs met cognac leren interieur aangeboden. Auto is ingeruild op een nieuwe GT3, heeft 76.000 km gereden en verkeerd in nieuwstaat.
Mocht je interesse hebben stuur me dan even een pm of e-mail: info@europeancollectables.nl.
Groet,
Ronald de Jong

Ja. Heb je een mail gestuurd.

22 jan 2016 23:55

Nog ff 10k bij gedaan :bang:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/pors ... ousPage=lr

23 jan 2016 0:25

Als het een handbak was is het moeilijk met een km stand die richting 2 ton gaat.
Ook nog tip. Tronic.
Wie dit zo koopt is echt gek :scratch:

23 jan 2016 1:28

Volgens mij "slechts" 5K erbij gedaan :roll:

23 jan 2016 1:54

Dat is "maar" 25K teveel :scratch:

23 jan 2016 9:18

Vraagprijs waar ze mee begonnen lag ruim onder de 40k.

23 jan 2016 9:44

Dat zijn de echte gelukzoekers die ons land rijk is.

23 jan 2016 11:44

Daar koop je ook een 997 Turbo voor.

De zeepbel wordt verder en verder opgeblazen, inmiddels ruim boven de 3 bar ....

23 jan 2016 14:22

geertsabine schreef:

Volgens mij "slechts" 5K erbij gedaan :roll:

Stond deze week nog op 54.5k :roll:

23 jan 2016 15:15

Dan gaat het bijna per dag omhoog. Toen ik van de week keek stond ie voor 59,5K... Maar goed, belachelijk wat hier gebeurt... Of hij wil er gewoon niet vanaf :mrgreen:

23 jan 2016 15:26

Beetje hetzelfde wat diverse handelaren doen, die bepalen de prijs op basis van het weer.
Laatst bijgewerkt door Master Ken op 26 jan 2016 13:02, in totaal 1 keer bewerkt.

23 jan 2016 15:55

Bij autobedrijven met hotmail-accounts en verlopen fb-pagina's wordt ik altijd zeer voorzichtig.

23 jan 2016 18:53

Belachelijk? Ik vind het prima :cheers:

ik heb een 996tt tip met ongeveer de zelfde km stand. 65k is natuurlijk belachelijk hoog bedrag, ik denk als hij er 40k voor krijgt heel tevreden moet zijn.

26 jan 2016 16:46

Master Ken schreef:Beetje hetzelfde wat diverse handelaren doen, die bepalen de prijs op basis van het weer.

Tekst aangepast JW? ..... :scratch:
Ik ken zelfs handelaren die de prijs al aanpassen op het moment dat je er naar toe rijdt.....
Of waar je zelfs geen testrit mag maken voor de koop gesloten is.... :shock: :scratch:

26 jan 2016 17:04

Daar stond toch iets over Vlasblom??

26 jan 2016 22:02

steef schreef:Of waar je zelfs geen testrit mag maken voor de koop gesloten is.... :shock: :scratch:

Ik kan dat tot op zekere hoogte wel snappen. Het vrijblijvend maken van een testrit zonder overeenstemming over prijs en bijbehorende voorwaarden is weinig zinvol. Rijden heeft mi weinig zin als er bij de koper nog een voorbehoud is. Ik bedank dan ook regelmatig voor een proefrit als ik nog niet zeker weet of dit mijn auto is voor prijs die ik wil betalen.

26 jan 2016 22:10

En er zijn er genoeg die eens in een P willen rijden..

27 jan 2016 12:50

Paulus997S schreef:
steef schreef:Of waar je zelfs geen testrit mag maken voor de koop gesloten is.... :shock: :scratch:

Ik kan dat tot op zekere hoogte wel snappen. Het vrijblijvend maken van een testrit zonder overeenstemming over prijs en bijbehorende voorwaarden is weinig zinvol. Rijden heeft mi weinig zin als er bij de koper nog een voorbehoud is. Ik bedank dan ook regelmatig voor een proefrit als ik nog niet zeker weet of dit mijn auto is voor prijs die ik wil betalen.

Ja en nee. Als ik het met de prijs (nog) niet helemaal eens ben kan de proefrit de doorslag geven. Staat er iemand om een blokje te rijden en is het gevoel er helemaal niet zou ik het ook niet doen. Altijd een "gevoelig" onderwerp deze discussie ;)
Maar, kwam zelf een keer bij Wolbert en kreeg al sleutels in m'n handen bij binnenkomst. Moet eerlijk toegeven dat dat wel meteen "een streepje" voor geeft!

27 jan 2016 12:55

Maar, kwam zelf een keer bij Wolbert en kreeg al sleutels in m'n handen bij binnenkomst. Moet eerlijk toegeven dat dat wel meteen "een streepje" voor geeft!

Het overkwam ons bij Vossestein. Geen enkele intentie om te kopen, wel om te orienteren (een proefrit was niet eens in ons opgekomen). Maar ook wij kregen de sleutel in onze hand gedrukt en een uur later hadden we ´m gekocht :D Hadden we geen proefrit gemaakt of mogen maken, dan hadden we ´m dus niet gekocht. Werkt 2 kanten op. Er zijn ook genoeg van die snelheidspiloten die gewoon eens een keer Porsche willen rijden inderdaad.

27 jan 2016 13:48

Pw250 schreef:Maar, kwam zelf een keer bij Wolbert en kreeg al sleutels in m'n handen bij binnenkomst. Moet eerlijk toegeven dat dat wel meteen "een streepje" voor geeft!

Mij geeft dat gevoelsmatig een min-streepje. Het gemak waarmee ze jou de auto meegegeven doen ze dat mogelijk ook met volgende bezoeker(s). Dat vind ik geen pré.

27 jan 2016 13:50

mckok schreef:Belachelijk? Ik vind het prima :cheers:

ik heb een 996tt tip met ongeveer de zelfde km stand. 65k is natuurlijk belachelijk hoog bedrag, ik denk als hij er 40k voor krijgt heel tevreden moet zijn.

Jij verkoopt hem voor 40K? :mrgreen:

27 jan 2016 16:46

Paulus997S schreef:
Pw250 schreef:Maar, kwam zelf een keer bij Wolbert en kreeg al sleutels in m'n handen bij binnenkomst. Moet eerlijk toegeven dat dat wel meteen "een streepje" voor geeft!
Mij geeft dat gevoelsmatig een min-streepje. Het gemak waarmee ze jou de auto meegegeven doen ze dat mogelijk ook met volgende bezoeker(s). Dat vind ik geen pré.

Ik zie het probleem nog niet helemaal daarvan maar goed. Alles is heel persoonlijk en betrekkelijk natuurlijk. Zie het verhaal van Geert en Sabine ;)

27 jan 2016 17:39

Bij Wolbert zelfde ervaring en vond het positief. In mijn geval eerst gaan rijden in een, op het oog mooiste en duidelijk mijn eerste voorkeur, zilvergrijze 993 C2. Daarna het aanbod om, terwijl ik die duidelijk niet op het oog had vanwege kleur, toch ook nog in een avenura groene 993 C2 te gaan rijden. Conclusie na beide ritjes, de laatste stuurde beduidend strakker, onderstel voelde beter aan en schakelde veel "frisser". Was wel een andere tijd dus toen kostte een 993 ook wat minder. :wink:

28 jan 2016 10:33

jeff_911 schreef:
mckok schreef:Belachelijk? Ik vind het prima :cheers:

Jij verkoopt hem voor 40K? :mrgreen:

Alles is te koop he voor een heel goed bod :wink: , maar de mijne gaat niet weg voor 40k, ben er nog veel te blij mee 8)
Plaats een reactie