DeniS2 schreef:
Prachtig hoe je stemming in 2 zinnen omslaat.
Was er een beetje om gedaan
Zoals mijn honden, als ze net het konijn niet te pakken kregen: shake it off en op naar 't volgend konijn
Alleen...
Ik ben geen hond.
Diep vanbinnen is nu de benchmark gezet voor de nog aan te kopen bolide. Hij zal op alle vlakken minstens even goed moeten zijn, en me even hard aanspreken aan quasi dezelfde prijs. Tot nu toe was er altijd wel iets of wat dat er aan scheelde, of beter kon, of net niet het van het was, maar deze had ALLES.
Ik ken mezelf en 't wordt moeilijk om nu mijn gedachten op iets anders te zetten.
Doch, time is on my side. Dagen worden kouder en korter, de beestjes worden gedumpt, en de markt was toch al op z'n retour.
Ik had het graag anders gezien maar soit.
De gele koplampglazen lagen al klaar, ik had op foto gezien dat die achterste wielkassen best nog een spacertje konden verdragen (en ik had er net nog liggen), vering vooraan nog ietsje lager en het hok zou er alweer helemaal anders uitgezien hebben, maar dat zal voor de volgende zijn.
Die blauwe, idd, ver van slecht, héél mooi, maar net niet dat je ne sais quoi van de Slate die ik net mislopen ben. Over het idee van een Sportomatic ben ik net over mijn nek gegaan, en ombouwen zal ook een paar ruggen kosten vrees ik. Fuchs idd een maatje te klein en te smal, chroom accenten die missen tov de "andere", etc...
Effe wonden likken (in het achterhoofd houdend dat er nog dagelijks mensen sterven van honger en het op de halve planeet oorlog is).
Laatst bijgewerkt door
Tilt! op 07 sep 2018 17:04, in totaal 1 keer bewerkt.