Meet Joe Black:

Bouwjaar 17-10-2000

In de gewenste kleurencombi
Helaas zit er zo'n afschuwelijke moderne radio in...
Maar dat probleem is zo opgelost:

Originele Traffic-pro zit er gewoon bij. Maar omdat die geen USB-aansluiting en Bluetooth heeft, moest die wijken voor die veel te moderne Pioneer.
Het eerste klusje als de auto straks in Nederland is, staat dus al in m'n agenda...

Voorzien van 18" BBS velgen met spiksplinternieuwe banden (TüV eingetragen):

Ik denk dat ik de harten zwart ga spuiten. Ik vind de velgen echt fantastisch en staan de auto goed, maar ik vind het antraciet wel mooi, maar volgens mij is zwart (nog) mooier... Klusje nummer 2?
In 2010 bij Porsche Zentrum Lennetal (in Hagen) voorzien van een volledig nieuw motorblok. Alles geregistreerd en alles wat ook maar een beetje slijtage vertoonde, is vervangen:

De auto stuurt echt snaarstrak en loopt fantastisch. Ik heb er een proefrit van een half uur mee gemaakt en we zijn bij Porsche Zentrum Lennetal gestopt en in de werkplaats naar info met betrekking tot de auto gevraagd. Erg vriendelijk te woord gestaan en bij de onderdelenbalie prima geholpen. De auto is/was nog steeds bij Porsche Zentrum Lennetal in onderhoud en de laatste beurt, inclusief het vervangen van de koppeling heeft in mei 2015 plaatsgevonden.
http://www.porsche-hagen.de/De auto is 'Scheckheft gepflegt' en 'Unfallfrei'. Hij heeft natuurlijk wel z'n plekjes, maar wat kun je verwachten van een auto van ruim 15 jaar oud?
He interieur is nog in super staat. Wel een beetje 'vuil', maar dat is met een intensief sopje zo weer netjes. De verkleuring van de vloerbedekking valt nog alleszins mee; zelfs de afdekplaat die je door de achterruit ziet. Waarschijnlijk omdat de auto altijd in de garage gestald is geweest.
Wat zijn 'de gebreken'? Nou, het klepje van de asbak in de middentunnel ontbreekt, een sproeikopje van de koplampsproeiers ontbreekt, er zit een deukje ter grootte van een euromunt in de kofferklep (kan er gemakkelijk met uitdeuken zonder spuiten eruit gehaald worden), na een inbraakpoging is er aan de bestuurderszijde een nieuwe zijruit in gekomen (niet origineel; de Anzeige (politieaangifte) zit bij/in de papieren, wat oppervlakkige krasjes in de lak (dat wordt polijsten) en nog wat andere kleine dingetjes...
Binnenkort ophalen! Kan bijna niet wachten.