Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
Plaats een reactie

13 sep 2007 16:35

denniz:
Mooie kleur ook !!

ik vind de jouwe ook een mooie kleur das net geen zilver toch?

is dat een beetje deze kleur?:

Afbeelding

machtig mooi btw met deze sportec velgen zo eronder 8)
deze heeft dezelfde oren als bij jouw voor de deur inje album :D

oh arien sorry deze op de foto is niet te koop :cry:

13 sep 2007 16:40

Geeft niet, ik heb al een super 964 in mn gedachten.... 8)

Overigens zie ik een 964 liever origineel :D

13 sep 2007 16:46

Graaf schreef:misschien moet het topic onderwerp aangepast worden in "wat is er allemaal te koop en wat vinden jullie er van ?"

Heb 'm al veranderd...en een beetje forummer weet genoeg bij de naam Mauk... :twisted:

13 sep 2007 17:06

yo mauksterrrrrrrrrrrr

deel jij ons jouw in gedachten 964 dan eens :shock:
dat zoekt makkelijker :wink:

dus als jij er een vind een 964 met flaporen dan laatje ze zo?
bedoel je zo origineel of enkelt origineel porsche parts op/onder je auto?

13 sep 2007 17:15

zenks Jurgen maar Mauk heeft uiteindelijk WEL gekocht :!:

"bets are open" denk ik :wink:

13 sep 2007 17:38

Arien schreef:Update:

en een nog te bezichtigen 993 te weten: http://www.bossenendebakker.nl/createsi ... to_id=5718

Is het nog te volgen nu,... :lol:

Porsche 911 Carrera 2 € 39.900,-
Brandstof Benzine
Kleur Zilver metallic
Bouwjaar 1995
Kilometerstand 93.282
Versnellingen 6
Kenteken kleur Geel
Soort auto Coupé
Aantal deuren 2

Opties:
Alarm, Leren bekleding, Airco, Airbag, Warmtewerend glas, Electrische ramen, Centr. deurvergr., Stuurbekrachtiging, Verwarmde Spiegels, Navigatie systeem, Electrisch verstelbare stoelen

Extras:
Airbags voor, 17 inch lichtmetalen velgen, ABSABD, Boordcomputer, CD-wisselaar, Koplamphoogte regeling, Koplampreinigings installatie, Schuifdak, Slotboutenset, Sperdifferentieel, Sportonderstel, Stoelverwarming regelbaar L + R

Bijzonderheden:
Bossen & de Bakker biedt U deze auto voor de, DIRECT prijs aan, DIRECT beschikbaar en scherp geprijsd, DIRECT meenemen is DIRECT voordeel, Wij bieden U de keuze uit aanvullende dienstenpakketten, DIRECT en duidelijk,

Als ik de advertentie zo lees lijkt me de auto niets voor jou :twisted: Bossen & de Bakker doet liever zaken met iemand die DIRECT weet wat hij wil, DIRECT de telefoon pakt, DIRECT kan beslissen, DIRECT betaalt, DIRECT ...... :lol:

13 sep 2007 19:50

Arien schreef:Geeft niet, ik heb al een super 964 in mn gedachten.... 8)

Overigens zie ik een 964 liever origineel :D

Zoals deze :wink:

Afbeelding

13 sep 2007 20:19

Arien schreef:Update:

de horizonblauwe 964 die op marktplaats staat van dhr Mulder is vanmorgen verkocht aan Targaflorio zo meld hij mij. Jammer dat ik niet heb kunnen kijken. Gisteren gebeld met hem, interesse getoond, verkoopt ie hem al,.... hmmm :?
Zeker geld nodig :D

Kan je deze straks via TargaFlorio kopen, ben benieuwd naar de "nieuw" prijs :?:

13 sep 2007 21:02

Arien schreef:Kan je deze straks via TargaFlorio kopen, ben benieuwd naar de "nieuw" prijs :?:

+/- 31K.

Mijn ervaring is dat als er iets interessants aangeboden wordt je er gelijk op af moet gaan. Igg. niet wachten.

13 sep 2007 21:02

Arien schreef:Geeft niet, ik heb al een super 964 in mn gedachten.... 8)

:D

Oh deze misschien :?: :?: Afbeelding

Top auto 8) 8) 8) 8) 8) 8)

13 sep 2007 21:04

Arien schreef:In iedergeval zit er wel een vakantie Thailand aan te komen,... :lol:

Zonde van het geld :o :o :o :o
Steek het in een Porsche, heb je het hele jaar plezier van.
Thailand maar een paar dagen :P :P :P :P
Laatst bijgewerkt door porschehenk op 14 sep 2007 15:24, in totaal 1 keer bewerkt.

13 sep 2007 21:42

komtie dadelijk terug uit thailand gaatie weer twijfelen ofdie maby een tuktuk

wil ipv een porsche :shock: :D :wink:Afbeelding

13 sep 2007 22:00

Eric P schreef:Mijn ervaring is dat als er iets interessants aangeboden wordt je er gelijk op af moet gaan. Igg. niet wachten.

Of je laat iemand anders gaan voor je :wink:

13 sep 2007 22:03

Die daar nog een factuur voor moet sturen. :mrgreen:

13 sep 2007 22:07

oeps ik ook met mijn grote bek :lol:

13 sep 2007 23:02

porschehenk schreef:Steek het in een Porsche, heb je het hele jaar plezier van.
Thailand maar een paar dagen :P :P :P :P

Tenzij je het in Thailand zonder condoom doet, heb je er zeker nog het hele jaar plezier van :mrgreen:

succes Arien, laat ze maar zeiken, gewoon rustig aan doen... :wink:

13 sep 2007 23:09

horn schreef:.. heb je er zeker nog het hele jaar plezier van :mrgreen:

...of 'n paar jaar - omdat je in de veronderstelling was dat ze meerderjarig was :shock:

Thailand :arrow: Doen :!:

... die Porsche komt misschien ooit nog wel eens :lol:

13 sep 2007 23:48

doet maar rustig aan hoor arien ik heb 2 jaar :shock: gezocht naar eindelijk een goeie die naar m,n zin was :wink:

en ook horn is aardig van straat afgebleven met z,n zoektocht :roll:
en die heeft zelfs buiten nederland gezocht :shock:

14 sep 2007 7:30

Rustig aan doen? 2 jaar wachten?

Waarom? :wink:

Kun je al twee jaar lekker rijden en als je een mooiere tegenkomt ruil je 'm toch gewoon in...

Als eentje goed bevalt en goed door een keuring komt gewoon doen... , over twee jaar kun je het mss niet meer... 8)

14 sep 2007 7:56

Jurgen schreef:Rustig aan doen? 2 jaar wachten?

Waarom? :wink:

Kun je al twee jaar lekker rijden en als je een mooiere tegenkomt ruil je 'm toch gewoon in...

Als eentje goed bevalt en goed door een keuring komt gewoon doen... , over twee jaar kun je het mss niet meer... 8)

Lijkt wel op een verkeringstijd :!: :lol: :wink:

14 sep 2007 11:33

Jurgen schreef:
Graaf schreef:misschien moet het topic onderwerp aangepast worden in "wat is er allemaal te koop en wat vinden jullie er van ?"

Heb 'm al veranderd...en een beetje forummer weet genoeg bij de naam Mauk... :twisted:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :thumleft:

14 sep 2007 11:50

sinds waneer is geduld en vuile zaak geworden :shock:

ik ben er in die 2 jaar geeneen tegengekomen die ook maar een beetje beviel :cry: jammer genoeg :?

14 sep 2007 12:13

Eric P schreef:
Mijn ervaring is dat als er iets interessants aangeboden wordt je er gelijk op af moet gaan. Igg. niet wachten.

Sluit ik me helemaal bij aan, zaterdagochtend stond de advertentie van mijn auto op autotrack, paar uur later was ie van mij. Oh ja, zonder AKK gekocht, maar dat is een andere discussie. (ik wist waar de auto vandaan kwam en hij had hem slechts 6 maanden in bezit en bijna niet mee gereden)

14 sep 2007 12:14

drknauf schreef:sinds waneer is geduld en vuile zaak geworden :shock:

ik ben er in die 2 jaar geeneen tegengekomen die ook maar een beetje beviel :cry: jammer genoeg :?

Voor de rest alles goed :?: :wink: :lol:

14 sep 2007 12:14

Hier nog eentje :wink:
Plaats een reactie