Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
Plaats een reactie

31 jul 2008 6:42

gefeliciteerd. de vorige eigenaar had dus op basis van dat akk rapport de auto laten staan ofzo? Grappig dat TJ ineens geen bezwaren meer heeft tegen AKK's. Echt een frisse wind gaan waaien daar. Mooi :thumleft:

JohnJ geniet ervan. En nou gauw een andere droom zoeken... :twisted: :lol:

31 jul 2008 8:47

johnj schreef:Yep, Targa werd alleen aangeraden voor zomerse zondagsrijders door diverse mensen. Voor het gebruiksgemak en stijfheid is een coupe beter. Het schuifdakje geeft (letterlijk) verlichting, ook in temperatuur. Niet vergeten in te smeren als ik naar m'n werk ga... (in de file).

Tja, dat is natuurlijk persoonlijk. Ondanks een kleine 70.000 km per jaar zakelijk, rijd ik ook nog eens een kleine 9000 km per jaar in mijn targa :wink: Maar goed, uiteraard heb ik wel de keus om de auto te laten staan en is hij niet voor dagelijks gebruik.

31 jul 2008 8:48

johnj schreef:Yep, Targa werd alleen aangeraden voor zomerse zondagsrijders door diverse mensen. Voor het gebruiksgemak en stijfheid is een coupe beter. Het schuifdakje geeft (letterlijk) verlichting, ook in temperatuur. Niet vergeten in te smeren als ik naar m'n werk ga... (in de file).

Tja, dat is natuurlijk persoonlijk. Ondanks een kleine 70.000 km per jaar zakelijk, rijd ik ook nog eens een kleine 9000 km per jaar in mijn targa :wink: Maar goed, uiteraard heb ik wel de keus om de auto te laten staan en is hij niet voor dagelijks gebruik.

31 jul 2008 8:48

31 jul 2008 11:19

Gefeliciteerd John 8)

31 jul 2008 11:44

Gefeliciteerd John, weer een mooie 3.2 erbij hier! Veel rijplezier met t dakje open!
Plaats een reactie