Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
15 mei 2012 9:06
nooit te oud om te leren bully
staat dat trouwens voor bull dog
15 mei 2012 13:14
Bull Terrier

of gewoon een bully
15 mei 2012 16:01
prachtige clowns van honden ik heb er twee gehad een witte en een driekleur
nu heb ik alweer 4 jaar een engels bulldogje zijn ook geweldig lieve hondjes
29 mei 2012 8:30
Zo 2 weken verder, en 1 dkm gereden.
Tot nu toe alles goed paar dingen voor verbetering vatbaar.
1. Koppeling voelt zwaar echter naar smering van externe draaiende delen bij de bak was dit al behoorlijk verholpen, Omega veer wordt preventief vervangen.
2. Schakelen is niet precies, alle plastic bussen schakelstang/pook al besteld om die allemaal te vernieuwen.
3. Wat ik echter raar vind is het stuurgedrag in snelle bochten, heb het gevoel dat ik de grip voor verlies en dit geeft een vaag gevoel bij sturen, geen idee waar dit aan ligt en of dit normaal is.
Misschien dat iemand een idee heeft betrekkende 3de punt?
29 mei 2012 9:49
Uitlijnen kan een wereld van verschil maken. Een volle tank of zak cement ook.
29 mei 2012 11:36
Een goede en niet dure upgrade is het monteren van 930 (turbo) stuurstangen. Deze zijn stugger en voorzien van kogels ipv rubbers (meen ik...maar ben niet zo technisch. ) Heb ik ook gedaan en stuurt met meer gevoel/strakker. Verder een vraag welke schokdempers je hebt. IK heb groene bilsteins en die zijn lekker stug. Idd ook groot verschil tank vol of leeg, heb 80 ltr tank.
29 mei 2012 14:49
Banden maken ook uit. Het setje Pirelli dat ik had stuurde strak, de Michelins die er nu onder zitten duidelijk minder.
29 mei 2012 20:03
Jeroen C3.0 schreef:Een goede en niet dure upgrade is het monteren van 930 (turbo) stuurstangen.
Geen idee welke stuurstangen eraan zijn gemonteerd, kan ik dat ergens aan zien?
Dempers/schokbrekers zijn volgens mij origineel, zijn zwart van kleur.
Ook met volle tank, vind ik hem van voor wazig sturen... viel me trouwens ook al op tijdens testrit... misschien ligt het aan mij, heb namelijk weinig gevoel aan het stuur bij scherp insturen op redelijke snelheid.
29 mei 2012 20:10
eerst maar eens laten uitlijnen?
29 mei 2012 20:17
ruud janssen schreef:eerst maar eens laten uitlijnen?
Geloof je graag

Uitlijnen heeft dit ook als gevolg dat je hoe zal ik het zeggen weinig tractie hebt van voren, licht gevoel in het stuur ?
29 mei 2012 21:24
Wat Jeroen al zei, turbo stuurstangen en nieuw setje schokkers helpt enorm. Mijn 3.2 reed vorig jaar ook uitermate vaag, zaten nog originele schokkers onder en gewone stuurstangen. Alles laten vervangen, laten uitlijnen en uitwegen en daarna totaal Andere 911.
29 mei 2012 21:48
Jeroen C3.0 schreef:Een goede en niet dure upgrade is het monteren van 930 (turbo) stuurstangen. Deze zijn stugger en voorzien van kogels ipv rubbers (meen ik...maar ben niet zo technisch. ) Heb ik ook gedaan en stuurt met meer gevoel/strakker. Verder een vraag welke schokdempers je hebt. IK heb groene bilsteins en die zijn lekker stug. Idd ook groot verschil tank vol of leeg, heb 80 ltr tank.
+1 Heb ik ook onlangs gedaan.
Wereld van verschil!
30 mei 2012 11:40
Ik zie op de foto nog wel het oude type benzine leiding, deze zijn van plastic, na 81 zijn ze van staal gemaakt ?