Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
Plaats een reactie

Re: Gevonden: zwarte Boxster S zwart met rood interieur... Y

28 feb 2016 21:35

Mooi resultaat!

Re: Black Jack: Betty's big brother....

23 apr 2016 16:54

Dat het eerste type Boxster geen handschoenvakje en bekerhouders heeft, is toch wel een gemis. Het is dan wel 'lekker basic', maar niet bepaald handig.

Een handschoenvak is niet zomaar 'gemaakt', maar een bekerhouder zou geen probleem moeten zijn...

Nou was ik laatst op zolder en daar stond een doos met allemaal onderdelen die ik over de loop der jaren van mijn auto's afgehaald heb voordat ik ze verkocht en ik bedacht me opeens dat ik de bekerhouder uit mijn Corrado G60 had gehaald, voordat ik 'm verkocht. Dat leek me een handig accessoire voor in m'n campertje, maar het heeft z'n weg nooit naar de camper gevonden.

En ja hoor: hij zat er nog in.

Vervolgens 'm maar eens bij de Boxster aan de zijkant van de tunnel aan de bijrijderszijde gehouden en maar meteen vastgeschroefd.

Werkt prima, zit niet in de weg (ook niet als er een bijrijder mee rijdt; de bekerhouder valt precies onder de ruimte bij de knieën) en je kunt er van achter het stuur tóch gemakkelijk bij.

De plaatjes:

Dichtgeklapt ziet het er zo uit:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat is dus mooi vlak en zit niet in de weg...

En als je 'm dan open klapt ziet het er zo uit:

Afbeelding

Afbeelding

Ik vinnum best handig.

Afbeelding

23 apr 2016 17:19

Slim en een zeer mooie oplossing! Maar is dat niet lastig onder het rijden, ik kan me zo voorstellen dat je voor over moet bukken om je drinken te pakken en dus is de weg helemaal uit zicht?

23 apr 2016 17:21

Ik heb het al even getest en je kunt bij de voorste bekerhouder heel gemakkelijk vanaf de bestuurdersstoel. Het blikje zit immers maar zo'n 20 cm verder dan de schakelpook. Je moet inderdaad ietsjes van je rugleuning loskomen, maar je hoeft niet heel ver naar voren te leunen/buigen.

23 apr 2016 17:27

Oké dan is het helemaal perfect zo! :thumleft:

Althans.......

Jij wilde toch specifiek een rood interieur? Die bekerhouder is alles behalve rood en is gemonteerd op het 'rode gedeelte' en dat kan dus echt niet hè. Je hebt dus nog wat werk :mrgreen: :mrgreen:

23 apr 2016 18:45

+1, was ook mijn gedachte.

23 apr 2016 19:46

Oh oh waar moet dat heen ;-)

23 apr 2016 20:01

Black Betty schreef:uit mijn Corrado G60

:res: :mrgreen:

23 apr 2016 22:08

Wat een moeite voor een blikje cola. Zou in de andere houder maar snel een Captain Morgan zetten, mooie combi :mrgreen:

23 apr 2016 22:43

Captain Morgan? Kan hij gelijk een bijpassende voetsteun op de middenconsole monteren :D

24 apr 2016 18:49

Voor 986 zijn er ook Porsche bekerhouders te krijgen, die vastklikken in de ventilatie openingen. Houden je drankje ook nog eens koud.

http://parts.forsale/media/photo/49254/ ... &h=300&e=0

24 apr 2016 19:17

Die passen bij de facelift versie (vanaf 2001), want daar zitten gaatjes in de ventilatieroosters waar deze in klikken. De oudere Boxsters en 996-en hebben die gaatjes niet...

26 apr 2016 16:15

een flesje klem je makkelijk tussen stoel en stoelverstelhendel. Met een geopend, nog niet leeg blikje zou ik dat niet doen.

26 apr 2016 16:55

Bij mijn 1997 Boxster zaten ook van die bekerhouders.
Die kon je aan je ventilatieroosters klikken. Nooit gebruikt overigens.

26 apr 2016 17:35

Tsja, bekerhouders in een P, wie verzint zoiets.
Rossen met dat ding.... :drive:

26 apr 2016 21:43

Black Betty schreef:Die passen bij de facelift versie (vanaf 2001), want daar zitten gaatjes in de ventilatieroosters waar deze in klikken. De oudere Boxsters en 996-en hebben die gaatjes niet...

Ik heb vorig jaar 2 van die bekerhouders bij PCG gekocht voor 110 euro voor mijn 97-er.
Ik raad ze trouwens niet aan.
Hij zit aan de bestuurderskant precies voor je lichtschakelaar.
Wil ze niet kwijt maar had ze nooit gekocht als ik had geweten wat ik nu weet.

26 apr 2016 21:47

alvin01 schreef:Rossen met dat ding.... :drive:

Wat een stoer gehannes.
Wij laden een leuke rit in de garmin over vooral kleine wegen.(vaak motorroutes)
Kap open, flesje water in de bekerhouder en karren maar.
Onderweg even een versnapering en aan het eind van de dag even een leuk restaurantje.

Ga jij maar lekker rossen.....
Plaats een reactie