15 feb 2008 22:51
15 feb 2008 22:56
15 feb 2008 23:06
15 feb 2008 23:22
Ann schreef:Ik las ergens dat spoilers sowieso het verbruik doen stijgen. Niet echt iets waar ik naar uitkijk.
15 feb 2008 23:27
16 feb 2008 0:36
16 feb 2008 13:39
16 feb 2008 14:36
16 feb 2008 15:05
Ann schreef:Seg, over die spoiler. Is dat voor de downforce? Ik las ergens dat spoilers sowieso het verbruik doen stijgen. Niet echt iets waar ik naar uitkijk.
Ann schreef:Verder las ik ook nog dat - ik weet niet meer bij welk type - er problemen waren met de voorkant. Dat die 'omhoog' kwam bij hoge snelheid. Ook met die downforce te maken?
16 feb 2008 19:56
16 feb 2008 20:08
17 feb 2008 0:12
17 feb 2008 0:15
17 feb 2008 0:18
Ann schreef:Ik sta wel versteld van jullie kennis eerlijk gezegd.
17 feb 2008 9:30
18 feb 2008 22:18
HV schreef:915 gaat dus zwaarder, kon het vermogen nog maar bet aan, heeft iets langere slagen en/maar is goedkoper indien een revisie nodig zou zijn.
18 feb 2008 22:54
18 feb 2008 23:48
19 feb 2008 0:01
19 feb 2008 0:30
HV schreef: De gehuurde Porsche (was even zoeken overigens, om een oudere 911 te huren) was een 1981 SC, een 3.0L 204 PK, met 915 bak. Vond deze inderdaad best zwaar, maar ook weer niet zo overdreven. Wel iets minder duidelijk schakelpatroon, hoewel in vergelijking met de modernere schakelbakken de G50 in dat opzicht niet al te veel beter is).
19 feb 2008 8:08
20 feb 2008 10:28
20 feb 2008 12:56
22 feb 2008 0:03
22 feb 2008 0:14