Het idee van een Turbo valt me niet zo hard tegen als een hybride of elektrische, of zelfs een PDK
Die 997SC voor 369k... Mja, langs ne kant: tempting, maar otoh, als het dan NIET over de 992SC gaat valt het me ineens altijd op hoe van de pot gerukt die bedragen zijn. Deze is dan al "een koopje", maar veel mensen hun huis kost zoveel niet.
De rest, dat mintgroen, da's goed op een oudje, op een dikke logge 992 is dat "trying too hard".
Die "Brewster Green" 997 Club Coupé had ik hier al eens vernoemd dacht ik, en ja dat is ook eentje die het heeft, kleur en alles.
Die "Ben Pon Jr" editie...

Voor mij is dat een gewone 992 in een gewone kleur met een lelijke naam erbij die ik nergens zou durven vernoemen, en zetels uit een Ford Fiësta uit de jaren '80
Ik ben niet "op zoek" naar een speciale serie hé? 't Is maar dat die speciale series mij meestal op één of andere manier aanspreken. Die Ben Pon dus niet, deze Targa ook niet:

In het 992SC filmpje speelt die Targa een cameo. Hier op de (bewerkte) foto zou je het nog iets kunnen vinden maar IRL is het echt mijn ding niet. Dat off white interieur is één van de oorzaken.
Wat ik ook altijd al iets héél moois vond is de 991.1 Porsche Club Of America editie (oid). Alleen in DAT blauw te verkrijgen en boy wat een blauw is dat...

Zet daar de Club Coupé bij:

De 997SC:

en dan de 992SC:

en ik meen één constante te zien.
Het "dingetje" dat ik ook hoopte te vinden op de 60 Jahre:

En nogmaals: ik zou ze allemaal willen, maar ofwel nieuw, dat ik tijd heb om de fondsen te vergaren, ofwel "
betaalbaarderer", want momenteel is het budget niet toereikend om al het moois dat jullie hier posten te betalen

Dan nog een bijkomend dingetje... Als er al iets gekocht wordt: welke plaat gaan we er ophangen? Ik kom niet verder dan DOGLEG, maar ja, 't is geen dogleg
Op de Turbo hangt FLAT-6
Op de 3.2 backdate hangt LFTGKHLT
Beide vlaggen dekken de lading...
Laatst bijgewerkt door
Tilt! op 12 jan 2023 22:16, in totaal 1 keer bewerkt.