Zie ineens deze posts en denk toch maar even reageren en wat uitleg geven voor eventueel anderen.
De auto staat al een jaar te koop, nou ja aangeboden, maar ik ben er nog niet echt actief mee bezig geweest op een verkoop site waar de verkoop kans het grootst is.
Clemento is de tweede die is komen kijken en beide kijkers waren volgens mij positief verrast over de conditie en het rijden van de auto. De eerste kijker heeft het aankopen van een 964 even op hold gezet maar komt er misschien nog op terug. Het Bilstein onderstel, de door Renntech bewerkte inlaat en het uitlaat geluid maken volgens mij het verschil als je rijdt met de auto.
Ik heb twee jaar geleden voor een prikkie \bijna nieuw zwarte stoelen en zitjes gekocht van iemand die een IMI RS aan het bouwen was, voor ik geloof iets van 250 of 300 Euro. Dat kon ik niet laten staan. Maar het was niet de bedoeling om dit in te bouwen. TOTBO wilde aubergine houden en ik ging voor origineel. Achteraf spijt dat ik het niet gehouden heb, de set is voor nog geen 500 euro doorverkocht aan iemand met een USA Busje

Dit was het:

Ik heb de auto bewust laatst meegenomen naar de Tunnel rit om hem goed te testen. Er wordt nl altijd rustig mee gereden en ik wil niet dat de volgende eigenaar na de eerste beste keer doortrappen op een verborgen gebrek stuit.
En dat was maar goed ook want op de A6 racebaan klonk er na een stukje 250+ nadat toen ik het gas losliet (vanwege het slechte weer), een raar sissend/klapperend geluid. Ik denk gelijk altijd het ergste

maar toen ik merkte dat het geluid niets met de motor te maken had was ik al iets gerust gesteld. Het bleek de kunststof motor plaat te zijn. Op een hoek was een schroef uit gegaan. Gelijk volgende dag braaf op alle schroeven (ook de ogenschijnlijk overbodige) erin gezet en klaar was het weer. Enfin verder probleemloze auto. En ik vind het echt nog beter rijden dan een 993 maar dat zal wel door het onderstel komen.
Ondanks dat de auto te koop staat ga ik gewoon verder met hobbyen aan de auto. Na (ja ná hahaha) het bezoek van Clement heb ik hem helemaal gepoetst en gewaxed(meguiars) en er liggen fris gecoate Cup I velgen klaar voor montage. Volgende wat ik ga doen, zijn de rubber biesjes van de side skirds en een goede leerbehandeling.
Inruil is niet handig omdat ík dan de 944 moet verkopen en dat kan Clement beter, want die heeft zijn verhaal bij de auto. Om toch richting budget te gaan kan Clement wel korting krijgen, zonder de nieuwe velgen zelfs flink meer. Desnoods bewaar ik de velgen tot er weer wat ruimte in het budget zit door de verkoop van de 944. Er zitten nu overigens Cup II velgen op van mijn 993 maar om het nog ingewikkelder te maken hij gaat weg met óf de cup I of Cup III (met extra korting) velgen. De Cup II horen orgineel op mijn 993 cabrio en wil die bewaren voor evt. verkoop van die auto.
Overigens als de auto niet zo mooi was geweest had ik een schakelbak gekocht (genoeg te koop voor weinig zelfs met sper voor 2000 Euro) om hem met hier en daar wat aanpassingen voor trackdays te gebriuken. Maar zoals een medeforummer, die er ook één zocht voor het circuit, ook al zei bij de laatse Targa Passagio, daar is ie te mooi voor. Ofschoon dat dat voor sommige hier niets uitmaakt natuurlijk

.
Enfin ik wens Clement veel succes met zijn beslissing en ben zeker benieuwd wat er nog meer te koop is in de prijsklasse maar ik denk toch echt dat dit technisch één van de beste is. En de kleur tja, smaken verschillen. Owja mooie zwarte matten heb ik nog wel liggen