Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 11:27



Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
'k zoek een Cabrio D. II :Vraag Boxster/964 Cabrio De Bock 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
HenkC2C schreef:
Althans, toen ik hem er achter liet, 3 jaar geleden


Probeer maar eens een occasion te vinden die jij níet ooit ergens achtergelaten hebt... :twisted:


16 maart 2008 2:55
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF # 136
Bericht 
:twisted: :twisted: :twisted:









:wink: :D
_________________________________________
"Just be yourself, there are plenty of others"


16 maart 2008 10:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Boxster 2.5
Vaals
Bericht 
Jurrian schreef:
yohanv schreef:
Voor de dames en heren in het Zuiden des lands....


Afbeelding

Deze 964 heeft ook qua prijs mijn interesse gewonnen. Iemand bekend met deze??? De info voorziening is wat weinig bij de advertentie.

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=100618846&o_id=4889013&p_type_lijst=RL


yohanv. De km stand van deze auto klopt. echter het is een omgebouwde targa, en ook nog eens een ex KLPD. Tevens heeft deze auto wat schade gehad, echter is wel door een erkend schadeherstelbedrijf gemaakt.

Heb zelf een kleine 1,5 jaar geleden gestaan bij deze auto, kon hem toen voor 18500 kopen :shock: . bij een andere handelaar. maar kwam erachter dat het een omgebouwde was. NAP klopt, geen boekjes, wel een mooie auto.



Toevallig ben ik vorige vrijdag even bij deze auto gaan kijken (moest mijn Boxster "even droog rijden na de wasbeurt"):

De lak ziet erg erg goed uit (overgespoten natuurlijk), maar dat van die schade kan wel kloppen, er zaten nergens meer de bekende witte stickers.
Verder is er geen boekje of niets bij, de achterruit heeft een scheurtje en er was vocht in het interieur (hier en daar op het redelijk nieuw ogende cabriodak wat schimmelresten en een scheurtje). Het Tex alarm heeft de gehele auto lamgelegd, niets maar dan ook niets deed het op het moment van mijn bezoek. Motor is volgens verkoper droog.
Wagen stond op Nankang banden, waarvan de achterste behoorlijk aan de binnenzijde waren afgesleten. Radio verwijderd. Interieur / leer ziet er verder prima uit.
Er is dus wel wat werk aan deze auto.


19 maart 2008 12:07
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Jurrian schreef:

Afbeelding

yohanv. De km stand van deze auto klopt. echter het is een omgebouwde targa, en ook nog eens een ex KLPD. Tevens heeft deze auto wat schade gehad, echter is wel door een erkend schadeherstelbedrijf gemaakt.


Jurrian bedankt. Voor mij dus al genoeg reden om af te haken.
_________________________________________
Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe


19 maart 2008 23:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht 
succes verder met je zoektocht :)


19 maart 2008 23:32
Profiel WWW Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.