Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 17:55



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Ik zoek een goede 911 targa 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht 
Hoi,
Heb je er al een gevonden?
Ik heb er anders nog een 911SC Targa 1981 donkerblauw
55000 meilen


01 mei 2008 20:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Hallo

Ik heb nog niks gevonden.
Laat maar wat horen .

groetjes leon


01 mei 2008 20:37
Profiel
Bericht 
Hoeveel km/cq meters is een meil. :roll: :wink:


01 mei 2008 20:37
PorscheForum Rookie
Bericht 
Oke sorry typ foutje een mijl is trouwens 1609 mtr
De P komt over 2 wkn binnen uit Amerika.
Mail me maar even dan kan ik je wat fotooooos mailen die ik zelf van de P gemaakt heb?? Het is echt een mooie goed onderhouden P


Laatst bijgewerkt door hk op 01 mei 2008 21:17, in totaal 1 keer bewerkt.



01 mei 2008 21:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
doe dat mailadres maar per pb gezien spam...
_________________________________________
oud is beter


01 mei 2008 21:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Nog wat nieuws onder de zon.?


24 mei 2008 23:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Bericht 
De combinatie die je zoekt is moeilijk. Betrouwbaar, origineel en onder de 20K. Ga uit van 25K en kijk dan eens bij Carlo van Krey of Theo Jansen of bij de Bock.

Zoals uit andere berichten op het forum blijkt, kan je beter meer geld uitgeven aan de aanschaf dan later aan onderhoud. Als je de tips volgt die genoemd worden, gaat het goed. Vandaar de wat uitblijvende reacties.

Succes verder :)
_________________________________________
En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !


28 mei 2008 0:56
Profiel
Bericht 
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... d=46850493

Afbeelding

3 pakken melk SC targa .... lijkt me uit de us of a maar 66000 km

19.9 k :roll:


28 mei 2008 1:02
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
zuugnap schreef:
lijkt me uit de us :


Of iemand heeft er een amerikaanse bumper op gezet :mrgreen:

Bespaar inderdaad niet op aanschafprijs van een targa. 'goede' KOOPJES bestaan niet !!!!! Even compleet afgezien van de staat van onderhoud van de motor/versnellingsbak het volgende. Het is veel beter om een exemplaar te zoeken waarvan of de carroserie al is aangepakt of nog in een goede staat is. Controleer dit goed. Een paar blaasjes onder de koplampen en op de A stijlen lijken in eerste instantie niet erg maar kunnen al betekenen dat de auto aardig aan het roesten is. Bij een Targa is het zo belangrijk dat de balken nog in een goede staat zijn om een goede stijfheid te kunnen bieden. Kun je dit soort reparaties niet zelf, schrik dan niet van de reparatiekosten die de kosten van een motor reveisie zomaar overtreffen. :shock:
_________________________________________
Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe


28 mei 2008 6:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
Bericht 
Wij hebben een 3.2 tagra uit elkaar gehad en moet zeggen, het valt altijd tegen. De kokerbalken links en rechts en onder de spatborden!! Bij die van ons was het nog helemaal hard, maar we horen ook veel dat het voorterein slecht is, maar dit weet ik niet uit ervaring, de eerste 2 punten wel.
_________________________________________
Ergens ben je nergens.


28 mei 2008 10:19
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4S
Bericht Targa
Goedendag, ik durf het bijna niet te zeggen aangezien ik dan weer als handelaar wordt aangemerkt.
Maar ik heb een goede tip: Er staan hier in belgie 2 zeer mooie Targa's te koop.
Allebei 3.0 ltr , 1 is WIT!!! De ander is soort donkerbruin metalic.
Ik kan erbij zeggen dat het om zeer mooie Porsches gaat die rond 15000 euro kosten volgens mij.

indien u echt nog niet de juiste hebt gevonden is het mischien de moeite om deze 2 eens te bekijken.

Indien interesse zal ik u de link mailen ,ik hoop dat het wel legaal is om een andere porsche liefhebber een tip te geven!!

Veel Succes met de zoektocht , ik heb nu zelf een coupe en een targa dus geen centen meer,maar deze targas zijn absoluut de moeite waard.


10 jun 2008 12:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911
Bericht Re: Targa
petquesha schreef:
Goedendag, ik durf het bijna niet te zeggen aangezien ik dan weer als handelaar wordt aangemerkt.
Maar ik heb een goede tip: Er staan hier in belgie 2 zeer mooie Targa's te koop.
Allebei 3.0 ltr , 1 is WIT!!! De ander is soort donkerbruin metalic.
Ik kan erbij zeggen dat het om zeer mooie Porsches gaat die rond 15000 euro kosten volgens mij.

indien u echt nog niet de juiste hebt gevonden is het mischien de moeite om deze 2 eens te bekijken.

Indien interesse zal ik u de link mailen ,ik hoop dat het wel legaal is om een andere porsche liefhebber een tip te geven!!

Veel Succes met de zoektocht , ik heb nu zelf een coupe en een targa dus geen centen meer,maar deze targas zijn absoluut de moeite waard.


Je bedoelt waarschijnlijk deze 2 wagens:
http://www.kapaza.be/Autos/Porsche/9952 ... malig.html

http://www.kapaza.be/Autos/Porsche/9954 ... _1979.html

De witte effectief door jezelf aangeboden (en zeg niet dat het niet waar is) en de andere door een buurman of kennis


10 jun 2008 14:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex: Boxster 986 3.2S
DEN HAAG
Bericht 
oeps... :!:
_________________________________________
A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!



Privilege Beauty & more...


10 jun 2008 14:32
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4S
Bericht Klopt
Ja klopt dat zijn ze!!
mooie autos toch?

zijn idd allebei van mijn goede belgische vriend, ik help hem af en toe met verkoop naar nederland, ik hoop niet dat het te illegaal is!!

lijkt mij toch leuk voor porsche zoekende mensen om te weten wat er tekoop is dat is de bedoeling van dit stukje forum volgens mij.

De autos die ik zelf te koop heb dufr ik al niet meer te noemen hier op het forum .
Petquesha


10 jun 2008 14:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911
Bericht 
Zeer eigenaardig... vanmiddag stond bij de advertentie van de witte targa nog aanbieder Peet, ook gekend als Pet, Pet/jules, etc... en nu ineens gewijzigd naar "Porsche man"...


10 jun 2008 21:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht 
Tja Testdriver, er zijn helaas nog mensen die proberen hier op het forum het een en ander te verdoezelen, Ik begrijp gewoon niet dat als je handeld in auto's men daar zo geheimzinnig over doet, met het huidige internet valt gewoon niets meer te verbergen. Niets mis met handelen in auto's alleen kom er gewoon eerlijk voor uit, wekt op voorrhand al enige achterdocht als men dat soort dingen verzwijgt. Als je een echte 911 in de verkoop hebt hoeft dat volgens mij niet,

Maar goed, zoveel mensen, zoveel meningen :roll:


10 jun 2008 21:37
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
echter, als de verkoop van Porsches je werk is, wordt niet getolereerd dat je je auto's hier aanbiedt. vandaar dat soms nogal wat u-bochten en jij-bakken worden opgeworpen. rookgordijnen om zaken minder duidelijk te maken. Petquesha weet dat ook wel, maar doet af en toe of zijn neus bloedt.

O.a. met deze post:

Goedendag, ik durf het bijna niet te zeggen aangezien ik dan weer als handelaar wordt aangemerkt.
Maar ik heb een goede tip: Er staan hier in belgie 2 zeer mooie Targa's te koop.
Allebei 3.0 ltr , 1 is WIT!!! De ander is soort donkerbruin metalic.
Ik kan erbij zeggen dat het om zeer mooie Porsches gaat die rond 15000 euro kosten volgens mij.

indien u echt nog niet de juiste hebt gevonden is het mischien de moeite om deze 2 eens te bekijken.

Indien interesse zal ik u de link mailen ,ik hoop dat het wel legaal is om een andere porsche liefhebber een tip te geven!!

Veel Succes met de zoektocht , ik heb nu zelf een coupe en een targa dus geen centen meer,maar deze targas zijn absoluut de moeite waard.


'volgens mij' staat wat vreemd als je ze zelf verkoopt.
'een tip aan een andere porsche liefhebber' is altijd welkom. schaamteloos zelf auto's te koop aanbieden alsof je een link van een toevallige advertentie geeft echter niet.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


10 jun 2008 22:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht 
:cheers: :cheers: :salut:


10 jun 2008 22:55
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
Maar toch heeft hij zijn advertentie weer onder de aandacht...... :?

En vervolgens wederom een reactie van zo'n brabo waardoor deze weer een uppie krijgt :shock:

@ Topicstarter => Mocht je je budget verhogen..... Er staan enkele leuke 993 targa's te koop. Succes met zoeken :wink:


10 jun 2008 23:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
zo even ter info we zijn voorzien.

Bedankt voor de info.


11 jun 2008 23:49
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
gefeli. slot erop dan maar. meer felicitaties in het 'wie kent deze porsche' topic
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


12 jun 2008 0:11
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.