Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 13:20



Antwoord op onderwerp  [ 95 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Zoektocht kan weer beginnen... 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
poepoe, daily driver. zal Greetje leuk vinden. Lekker comfortabel op zondag naar bomma... :cheesy: wel cool.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


23 jun 2008 23:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
Bericht 
horn schreef:
oranje spiegels en striping voor een Belg? :lol: Wow Mich, wat een brute bak. Heb je ook foto's van het interieur? Ga jij hem alleen voor track gebruiken of met platen zodat je ermee van en naar het circuit kan rijden?



in de nieuwe porsche scene kan je hem alvast bewonderen...


24 jun 2008 9:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Mich, 'k zat net een GT3 te zoeken en kwam deze tegen. Leek me wel te voldoen aan jouw eisen, als die andere deal niet zou doorgaan ;)

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=61717337&__lp=13&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=3&makeModelVariant1.modelDescription=GT3&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&ambitCountry=DE&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=2

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=59492858&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=3&makeModelVariant1.modelDescription=GT3&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=262&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=295&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&ambitCountry=DE&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=1

Zit mezelf hier serieus pijn te doen. Al een paar prachtexemplaren gezien voor minder dan ik de 996 C4 betaald heb. Aargh.
Gelukkig rijd ik dat ding dagelijks en zou het me aan benzinekosten niet vrolijk maken. (keep telling yourself that :P :mrgreen: )


03 jul 2008 13:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex: Boxster 986 3.2S
DEN HAAG
Bericht 
zo die 2e... ! wat een ding zeg helemaal "de baas" in het speed gelb... :D
_________________________________________
A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!



Privilege Beauty & more...


03 jul 2008 14:10
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
merci torig...mooie exemplaren an kan je geloven dat ik de zilvere nog mooier vind zelfs...ja ik hou van de "originele look" 8)

=> die gele vind ik trouwens "verdacht goedkoop"...weinig km's!!

Heb gisteren een mailtje ontvangen van die zwarte die me wel interesseert...komt vrij waarschijnlijk volgende maand te koop...wordt vervolgd :wink:
_________________________________________
Respekt für die Eltern


03 jul 2008 15:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Die zilveren heeft wel voor in totaal EUR 37k voorschade gehad!!


03 jul 2008 15:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Die gele vond ik ook zo mooi niet als die grijze. En normaliter gruwel ik echt van grijze wagens (moto's ook, feitelijk) :lol:

Mich, aha, dat zou dan wel goed nieuws zijn.
Succes nog met je speurtocht!

@Maarten: allemaal te zien welke schades, maar als die goed herstelt zijn, why not?
Je kan net zo goed een schadevrije kopen en je 1e trackday hem zelf even in de kreukels rijden. Is je "schadevrij-voordeel" -indien dat er was- er meteen van :?


03 jul 2008 15:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
vandaar dat ik verkies een Club Sport te kopen van iemand die ik "ken"...dan weet je beter wat ermee gebeurd is.

Nu is het dilemma => gooien we de Z4 Alpina eruit in de plaats of niet?...gisteren nog mee getracked op Spa en goed voor een 3.02 min op gewone banden en in een laffe hitte...wat een wagen...hoe langer ik 'm heb, hoe meer hij me verbaast.
_________________________________________
Respekt für die Eltern


03 jul 2008 15:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
waar ik me altijd wat zorgen om maak bij een trackday wagen is de kooi.
op de weg is het een auto, maar op het circuit ga je er mee om als een raceauto (volle bak dus). wat anders is als een straatauto waar je zo af en toe een paar rondjes mee gaat rijden. een groot deel van de veiligheid hoort aan de zijkant te zitten; je slipt, staat dwars en er komt er eentje van opzij inzetten. daar gaat het vaak mis, kijk naar die cs-kooi; totaal geen veiligheid aan de zijkant. wat ook niet verwonderlijk is, want dan zou je em sowieso niet in kunnen zetten als dagelijkse auto.
als het kan zou ik een auto kopen met volledige kooi en die gebruiken voor op het circuit.
_________________________________________
Got coffee?


03 jul 2008 15:54
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Marco,

dat wil ik nu net niet...overschot van gelijk wat betreft het feit dat een echte race auto veiliger is, maar dat mist totaal z'n doel voor mij.

- ten eerste engageer je je dan voor een auto die veel geld kost en waar je relatief weinig aan hebt (staat vooral in je garage)
- twee, je moet een stevig trekbeest kopen + aanhanger
- je mag er 's zaterdags en zondags niet mee naar de Ring, want het is geen "straatwagen"
- je kan enkel inschrijven voor trackdays waar race auto's toegelaten zijn

Het voordeel van zo'n aangepaste straatauto a la 996 CS, is dat het enorm polyvalent is...je rijdt ermee naar 't circuit, je rijdt op 't circuit en komt ermee naar huis...da's 10 keer zoveel plezier als tegen 90km/u met een aanhanger onderweg te zijn. Daarenboven besef je steeds (althans ik toch) dat je met je noodzakelijk vervoer onderweg bent en on track hou je daar toch rekening mee (een paar cowboys buiten beschouwing gelaten, maar soit)...het is me meer om het plezier te doen, dan om de laatste seconde eruit te persen :wink:
_________________________________________
Respekt für die Eltern


03 jul 2008 16:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
MichM3 schreef:
vandaar dat ik verkies een Club Sport te kopen van iemand die ik "ken"...dan weet je beter wat ermee gebeurd is.



Dat begrijp ik wel. Alleszins vind ik het mooi eerlijk/fair van die Duitser om het zo duidelijk te omschrijven en te vermelden in zijn aanbieding.

Ivm je Alpina... kan enkel jij beslissen hé ;)
Ik zit met andere twijfels. Met die prijzen van sommige wagens zou ik bijna zin krijgen om de C4 buiten te stampen en te vervangen door een Turbo. Ofwel hem houden en der een circuit(ge)bakje bij nemen :twisted: )


03 jul 2008 16:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
wat ik bedoel te zeggen dat ik de kooi uit zou breiden, je kan er dan nog gewoon de weg mee op; het is alleen wat minder handig in en uitstappen
_________________________________________
Got coffee?


03 jul 2008 16:44
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
.... overwegen om ('n gedeeltelijke) schroefkooi te plaatsen, waarbij de dwarsbuiz(en) langs het portier met bouten en moeren vast zit(ten) :idea:


03 jul 2008 16:48
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
sowieso is het voorste deel kooi al verboden in Belgie op de openbare weg, maar soit dat zien ze wel door de vingers.

Daar heb je wel een punt, dat kan inderdaad uitgebreid worden met zijdelingse baren...'k weet niet of Porsche dat OEM in het gamma heeft
_________________________________________
Respekt für die Eltern


03 jul 2008 16:49
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
MichM3 schreef:
'k weet niet of Porsche dat OEM in het gamma heeft


Porsche mss niet - maar Renntech wel :wink:


03 jul 2008 16:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
benje uiteindelijk toch om mich :wink:

pfff daily driver heb je iig nooit last van nierstenen :shock:


3.02 met de z4 8) je mag blij zijn als je 2.50 haalt met de 996gt3 :wink:
is idd wel bizar datje met die z4 met straatbanden zulke tijden kunt realiseren 8)

veel plzr met de search :D
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


03 jul 2008 16:51
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
2.50 lijkt me te hoog gegrepen...2.55, eeventueel iets eronder lijkt plausibeler :wink:

Wat die straatbanden betrdeft => Michelin PS2...ongelofelijk wat een band! Moet niet veel toegeven op de zachte Cups
_________________________________________
Respekt für die Eltern


03 jul 2008 17:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Wellicht een puntje om toch de Z4 weg te doen. Als je namelijk de Z4 aanhoudt, gaat je laatste puntje voor het met je dagelijkse auto rijden niet helemaal meer op :cheesy:


06 jul 2008 11:43
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonder
kort by Newark-on-Trent, U.K
Bericht 
Interessante discussie, Mich. De Alpina is een comfortable luxesportwagen die goede tijden neerzet op circuit terwijl de GT3 een circuitwagen die ook op de weg kan gebruikt worden.

De 996 CS is in een andere league; het feit dat je de wagen wil gebruiken voor dagelijks verkeer is moedig, maar kan op den duur wel vermoeiend worden. Eventjes een etentje in knokke en terug met de GT3 naar Brux, nounou: eventjes rustig verteren is anders :wink:

Betreffende kleuren: je kent wel de nationale kleuren van Nl (oranje) Duitsland (wit/zilver), Frankrijk (frans blauw) England (British Racing Green) en Belgie: GEEL.

Jaques Swaters met zijn Garage Francorchamps was de eerste internationale officiele Ferrari dealer. Het Belgische racing geel van Ecurie Francorchamps werd het ferrari Giallo Fly.

Dus, orange strepen: mooimooi maar Geel is toch wel Effe Anders :lol:


Mvg,

Bert


06 jul 2008 12:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
hihI Bert...da's een tof antwoord.

toch 2 bemerkingen:

- dat de CS hard is, trek ik me niet aan...de Z4 met Bilstein NB-Ring Cup veren van 100N/mm is intussen ook verre van comfortabel
- Moest de CS koop doorgaan, dan zou de auto niet herspoten worden in Spaadgelb, maar wel ge-wrapped => originele kleur blijft, en is tevens bescherming voor de lak :wink:
_________________________________________
Respekt für die Eltern


06 jul 2008 15:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997 GT3 Mk1
Bericht 
MichM3 schreef:
Moest de CS koop doorgaan, dan zou de auto niet herspoten worden in Spaadgelb, maar wel ge-wrapped => originele kleur blijft, en is tevens bescherming voor de lak :wink:


Da's een goed keuze Mitch, zou eeuwig zonde zijn om de GT3 over te spuiten (@Harley, take notice :twisted: )

Staan trouwens ook best een aantal "Speedgelben" te koop in Dld. oa. bij Porsche Zentrum Allgäu. Die is ook niet duur!

Grtz. Boxi
_________________________________________
Fahrspass Pur


06 jul 2008 17:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
wie meer info heeft mbt "wrappen", gelieve deze te posten...ik heb al vernomen dat het niet de beste oplossing zou zijn aangezien de lijm de lak zou aantasten :(

=> nu zaterdag heb ik een afspraak om de zwarte CS die ik hier postte te gaan bekijken...eind augustus gaat de auto in de verkoop, dus als ik 'm wil moet een van volgende weken beslissen :wink:
_________________________________________
Respekt für die Eltern


07 jul 2008 16:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Wrappen dat is dat krimpfolie achtige spul toch? Daar is een keer een topic over geweest.....
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


07 jul 2008 16:12
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
MichM3 schreef:
... wie meer info heeft mbt "wrappen", gelieve deze te posten...


Je maakt 'n goede kans, denk ik, bij onderstaand forummer ...

Afbeelding

... die z'n eigen Porsche helemaal "carbon-gewrapped" heeft :wink:


07 jul 2008 16:20
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
thnx Olaf...als ie m'n neus maar ni afbijt :wink: :mrgreen:
_________________________________________
Respekt für die Eltern


07 jul 2008 16:25
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 95 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Seal


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.