Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 7:31



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
964 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
doe es vegen horn...


Afbeelding
_________________________________________
oud is beter


07 jul 2008 22:08
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Afbeelding :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


07 jul 2008 22:31
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
Hoi R.M.,

Ga me verder nergens met discussies bezig houden maar heb toch één suggestie. Waarom niet voor de helft van het beschikbare geld een leuke MX-5 ? Heb je als beginnend automobilist je handen echt al vol aan en is voor iemand van jou leeftijd toch echt een hip ding hoor! En ik weet zeker dat je er véél meer lol aan zal beleven met je nog beperkte rijervaring dan aan welke P. dan ook (924 buiten beschouwing gelaten).

Bert
_________________________________________
Relax! Het is maar blik............


07 jul 2008 22:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
De volhardendheid en het fanatisme waarmee 'tegen' R.M. Boosten wordt geschreven verbaast me, en is m.i. niet in lijn met de inhoud van zijn posts... :roll: :? Laat die jongen toch! Misschien toch gefrustreerd?


07 jul 2008 23:02
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
oma :twisted: :lol:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


07 jul 2008 23:53
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht Gezeik
Wat een gezeik hier zo, een jongen krijgt een Porsche en wij gaan er hier allemaal tegen aan jippie dat hij verwend is en zeker geen Porsche moet nemen want stel je voor hij is te jong en te onervaren.

Ik heb de discussie half gevolgt en dan volgens eigen zeggen de volwassen mannen als kleine kinderen zien reageren om dan iedere keer weer de discussie aan te gaan. En dan tegen RM zeggen dat hij klein en verwend is. Ik zou zeggen trek de schoen eerst eens aan.

Daarnaast denk ik dat hier 99% niet kan rijden zoals een Porsche bereden moet worden. Dat kan je volgens mij alleen maar leren door op het circuit te rijden zo dat je daar op zoek kan gaan naar de grenzen van je Porsche, en dan zelfs te ver omdat je dan weet waar de grenzen zijn.


08 jul 2008 7:13
Profiel WWW
Bericht 
Ik zou het ook niet afslaan indien mijn vader een Porsche voor me zou kopen. Ik heb er (zoals velen hier) zelf voor moeten sparen.

Vergis je niet in het karakter en de power van een Porsche. Ik denk van mezelf dat ik wel een heel klein beetje kan sturen en toch word ik nog wel eens verrast door die kikker van me. Dus 2 jaar rij-ervaring (niet eens in een auto) is werkelijk niets!

Natuurlijk is een 964 waardevaster, maar wat heb je daaraan als je hem aan gort rijdt.

Ik zou gaan voor de Boxster, rijdt een stuk comfortabeler en straft overmoed minder genadeloos af. Middenmotor. Lekker het dakkie open doen met goed weer en gaan cruisen. Gewoon lekker rustig aan beginnen. Vergeet niet dat de risicogroep bij de mannen tussen 18 en 24 jaar ligt qua ongevallen. Dus koppie erbij houden en genieten!


08 jul 2008 7:56
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 C2 '96
Amsterdam
Bericht 
R.M.Boosten schreef:
Als nog iemand leuk denkt te zijn of zijn gelijk wil krijgen op een dergelijke manier ga je gang, dit is echt de laatste post die ik eraan vuil maak dus verwacht geen reactie meer.


Nou RM, hou er dan ook gewoon mee op :!: Je wilt de hele tijd het laatste woord hebben, terwijl je keer op keer anders beloofd :?: Het lijkt wel alsof je er nog steeds niks van geleerd hebt, ondanks je excuses.
Kortom, investeer je tijd op het forum aan je zoektocht, vind die Boxter, en kijk of je aan andere topics zinnig kunt bijdragen. Succes! :D


08 jul 2008 13:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 2.2S 1969
Bericht 
PS, een boxter of iedere andere wagen uit Duitsland krijg je nog wel de invoerkosten bij [rest BPM], vergis je je daar niet in, en moet dan nog op kenteken worden gezet. Dus een prijs vergelijk met een al ingevoerde auto kun je dan niet maken. Wees een heer in het verkeer, veel plezier ermee ...
_________________________________________
1e Nederlandse 911 2.2S uit 1969


08 jul 2008 17:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
Boxster...


08 jul 2008 19:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Tim schreef:
PS, een boxter of iedere andere wagen uit Duitsland krijg je nog wel de invoerkosten bij [rest BPM], vergis je je daar niet in, en moet dan nog op kenteken worden gezet. Dus een prijs vergelijk met een al ingevoerde auto kun je dan niet maken. Wees een heer in het verkeer, veel plezier ermee ...


Overbodige post, lees draadje nog maar 's goed (oftewel, daar is RM bekend mee).


08 jul 2008 19:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex '73 911, ex 964 C4. 997 carrera S 2008
Haarlem
Bericht 
mijn god wat een gefrustreerde reacties! ik kan het echt niet geloven wat er allemaal aan hollandse kortzichtigheid tentoongespreid.

Boosten please neem de 911 om allerlij redenen -911, waardevast- en geeft je de ervaring om straks een turbo te kunnen rijden voor je 30e ! ;-) dit is geen cynisme

en die excuses getuige van volwassenheid maar waren nergens voor nodig.

HAVE FUN!

ps de brommobiel vergelijking was niet de slimste...


08 jul 2008 21:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964C2 '91
Hilversum
Bericht 
Sorry lees dit topic met veel vermaeck, maar kan niet laten ook even te reageren. Die RM is nog een onervaren puber, die zich niet realiseert wat zijn teksten doen met de gemiddelde forummer, wat enerzijds iets over RM zegt maar zeker ook over de gemiddelde forummer. Hoe vaak lees ik van dezelfde mensen die nu vaderlijk (opa?) reageren dat zij vinden dat Nederlanders kortzichtig, jaloers, afgunstig etc etc zijn en hun hun P niet gunnen.. En nu die RM aanpakken, over hoe die aan centen komt...
Ietwat sneu en iets met potten en zwarte ketels volgens mij :roll: :roll: :roll:

Eigenlijk is dat ook helemaal niet relevant toch, die centen, een P blijft altijd een domme, zakelijke investering....

Voor degenen die het willen weten ik heb mijn geld verdiend door in 2004 een bank te overvallen. 70% van de opbrengst heb ik aan het goede doel geschonken, zwervers en de armen in Africa en van de rest een schamele 964 C2 gekocht omdat ik een Fiat Panda gewend was en die ook een stuur en 2 deuren heeft en de overgang niet zo groot is. Bewijs, na 1,5 jaar nog schadevrij!!!! En nog steeds niet gepakt voor de overval!
_________________________________________
leven is het meervoud van lef!


08 jul 2008 22:04
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Suffo! Wie overvalt er nou een bank voor een schamele 85000 euro man! Zorg dan dat je een beetje een slag slaat.... :cheesy:

Ik zeg: leven en laten leven. :!: Ik ken trouwens wel meer van die kleine kakkers die duurdere auto's krijgen op hun 18e dan een 2e hands boxster (nieuwe Golf Gti etc.) dus eigenlijk valt het nog best mee. :twisted:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


08 jul 2008 22:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
:popcorn:


08 jul 2008 22:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964C2 '91
Hilversum
Bericht 
horn schreef:
.....een schamele 85000 euro.....


Knap hoofdrekenen, bijna goed Horn, maar daar had ik hem niet voor, hij was iets duurder.

Of mag ik dat niet zeggen en ben ik nu een patser :lol: :lol: :lol:
_________________________________________
leven is het meervoud van lef!


08 jul 2008 22:27
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
dat gebakkie van jou? als je duur uit bent - 25K. :^: 25K = 30%, 83.333 = 100%. Vandaar. Patser :mrgreen: Wél een goed bestede buit :thumleft:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


08 jul 2008 22:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964C2 '91
Hilversum
Bericht 
Ja, ja, je calculatie snap ik, maar daar gaat ie niet voor weg :lol: :lol: :lol:
_________________________________________
leven is het meervoud van lef!


08 jul 2008 22:54
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Oke, als je hem dan toch houdt, maak je avatar dan wat groter... :idea:

Afbeelding
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


08 jul 2008 23:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
vianen
Bericht 
Hey RM, doe wat je wilt doen, toen ik 18 was reed ik in een 911SC, en een 924 turbo, of een 928, 911 turbo, dus ik zou zeggen.............

Enjoy life en geniet :lol: :wink: :!:

Suc6 met de keuze :wink:
_________________________________________
Ich liebe luft!


08 jul 2008 23:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
Bericht 
Nou heren, brand los.
Ben 16 en heb een maand geleden van me zuur verdiende centen een rode 944 gekocht.
Word in Augustus 17 en dan gaat hij ook de stalling in tot volgent jaar!

Ontopic: RM Boosten, ik begrijp dat je het niet zelf hoeft te betalen maar daar zal je me niet over horen, maar als de auto op naam van je vader staat houd er dan rekening mee dat de kans ongelofelijk groot is dat de leeftijd van de bestuurder(elke en niet alleen de regelmatige) minimaal 24 of zelfs 27 moet zijn!! Dit is erg afhankelijk van waar en HOE de auto verzekert is, dus let daar even op!

Over je rijervaring: Daar kom je zelf nog wel achter :wink:

Verder veel rijplezier toegewenst!!
_________________________________________
Ergens ben je nergens.


Laatst bijgewerkt door Amethist op 09 jul 2008 20:44, in totaal 1 keer bewerkt.



09 jul 2008 19:42
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
993 C2
Bericht 
Wat een gezever zeg.... en heb het hele topic nog gelezen ook :shock: :shaking2:

R.M, Gewoon lekker shoppen voor een leuke car! Fu*k de rest van de opa's en bejaarde gedachtengangen hier...... :lol: :wink:

De een heeft hard gewerkt voor z'n auto, de ander niet..boeiend?
_________________________________________
Ut et Zeeuwse


09 jul 2008 20:29
Profiel
PorscheForum Rakker
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]
Twenthe
Bericht 
Ik begrijp persoonlijk de discussie over het krijgen van een Boxster niet. Als Boosten Sr. het leuk vindt zijn zoon een Boxster/964 (of van mijn part een Enzo/gouden Rolex/Villa in Antibes :wink: ) cadeau te doen is dat zijn zaak (en die van Boosten Jr.). Volgens mij geeft e.e.a. bij zowel Sr. als Jr. veel voldoening en heeft Sr. ook voor zijn centen gewerkt. Hij maakt dus zelf wel uit wat hij daar mee doet lijkt me. We leven immers in een (steeds minder) vrij land.

Ik ben eigenlijk wel wat teleurgesteld :cry: :( in de reacties op de onthulling van Jr. hier op het Porsche forum. Nederlands grootste kwaal is wat mij betreft "als je boven het maaiveld uitsteekt gaat je kop eraf" :twisted: . Jammer dat ik dit gedrag nu ook al op het Porscheforum zie. Wat mij betreft vergelijkbaar met die buurman die mij bij aanschaf van mij P zei "je mag toch maar 120".

V.w.b. de opmerkingen over rijervaring: daar moet ik de overige forumleden gelijk in geven: een auto met meer dan 200Pk lijkt me niet echt geschikt om het rijden te leren (tenzij Jr. heel veel zelfbeheersing heeft). Positief in natuurlijk wel het geweldig veilige weggedrag van een Boxster. Bij een 964 is dat denk ik minder. :!:

Als je plezier hebt in het kopen/krijgen van een P. vooral doen zou ik zeggen en je niets aantrekken van allerlei jalouzie. Geniet ervan. :D


09 jul 2008 21:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
Ik snap deze laatste opmerkingen over jaloezie niet ; volgens mij valt er niemand over het krijgen van een Porsche en misgunt ook niemand Boosten dat. Het sfeertje werd gecreëerd door de houding die Boosten zich aanmeette, bedoeld of onbedoeld.
Het kwam wat aanmatigend over naar mijn mening, maar ik vind wel dat hij ballen toonde door gewoon te zeggen dat hij de auto kreeg en daar geen onnodige smoesjes voor verzon, waarom ook.
Veel "advies" is naar mijn mening niet slecht bedoeld en ik vind 't te makkelijk om dat in de jaloeziehoek te schuiven. Dat er mensen vielen over enkele beweringen van Boosten ...niet vreemd.

De ene opmerking lokt een andere uit, maar ik denk dat de soep hier heter gegeten wordt dan hij opgediend is en stel dan ook voor dit topic te sluiten.
Het gaat op een zinvolle en respectvolle manier verder in het "nieuwe" topic over Boosten's zoektocht en ik wens hem daar succes mee.

Dus hopelijk met jullie welnemen ; gesloten.


09 jul 2008 21:46
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 99 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.