Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 12:48



Antwoord op onderwerp  [ 114 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Gevonden: perfecte 3.0SC bouwjaar 82 of 83, origineel 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
diggler_911 schreef:
Hee foto's! Mooie targa Bully. Zo'n licht interieur ziet er goed uit en zo'n two tone stuur heb ik nog niet eerder gezien, mooi.

Die opmerking over de fotoafstand in verband met de bestandsgrootte is een grap, toch? :shock: :wink:
ik weet het echt niet..ben digibeet..maar leer redelijk vlot dus het gaat wel goed komen..


22 maart 2009 22:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
PaSCal weet het wel, die komt nog wel langs op een SC draadje.
En hij kan je ook alles uitleggen over fotobewerkingen 8)
_________________________________________
oud is beter


22 maart 2009 22:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
ik heb zelfs een heel jaar garantie..en dat op een auto van 28 jaar oud... :D


22 maart 2009 22:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Ik neem aan dat je wel met garantie kunt omgaan? :mrgreen:
_________________________________________
oud is beter


22 maart 2009 22:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
ben niet anders gewend :D


22 maart 2009 22:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Gevonden: perfecte 3.0SC bouwjaar 82 of 83, origineel
eindelijk gelukt...foto's :D


06 apr 2009 19:28
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht Re: Gevonden: perfecte 3.0SC bouwjaar 82 of 83, origineel
Mooi Bully! Beugeltje achterop is after market denk ik?


06 apr 2009 20:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Gevonden: perfecte 3.0SC bouwjaar 82 of 83, origineel
de man voor wie die gerestaureerd werd was bang dat achterop koment verkeer de remlichten niet zouden zien...had voor mij ook niet gehoeven [ 3de remlicht]


06 apr 2009 20:09
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Gevonden: perfecte 3.0SC bouwjaar 82 of 83, origineel
is een 993 targa/cabrio spoiler. Ook wel handvat van een winkelwagentje genoemd. Handig als je een kleine garage hebt, kan je hem aan een haakje aan het plafond hangen :cheesy: Mooie bak hoor! Helemaal goed op het genoemde derde remlicht na. Niet tijdconform en ik persoonlijk (maakt dus voor jou niks uit :wink: ) vind het geen porem. De rest van je auto vind ik erg mooi!
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


06 apr 2009 20:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht Re: Gevonden: perfecte 3.0SC bouwjaar 82 of 83, origineel
Mooie kleur :wink:
_________________________________________
http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl


06 apr 2009 22:32
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Gevonden: perfecte 3.0SC bouwjaar 82 of 83, origineel
horn schreef:
is een 993 targa/cabrio spoiler. Ook wel handvat van een winkelwagentje genoemd. Handig als je een kleine garage hebt, kan je hem aan een haakje aan het plafond hangen :cheesy: Mooie bak hoor! Helemaal goed op het genoemde derde remlicht na. Niet tijdconform en ik persoonlijk (maakt dus voor jou niks uit :wink: ) vind het geen porem. De rest van je auto vind ik erg mooi!
ik vind het ook geen porum..maar ik heb zoveel SCtjes bekeken en dan was deze ondanks die kleerhanger er 1 die overbleef..auto volledig gestript.gestraalt. nieuwe voorspatborden rubbers nieuwe olieleidingen, koeler enz [ook niet origineel zijn de stalen remleidingen en geperforeerde schijven] totale motorrevisie [dus ook onderblok, bak bij porsche gereviseerd + 0kmteller] sindsdien 23000 km gelopen dus alles overwegende was dit voor mij doorslaggevend [beter een goeie met hanger, dan iets zoeken wat er misschien niet is] + jaar garantie.....en na 4 weken bevalt ie nog steeds :D ook steijn taxateur heeft em zeer goed getaxeerd voor een behoorlijk bedrag....


07 apr 2009 0:02
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Gevonden: perfecte 3.0SC bouwjaar 82 of 83, origineel
bully, begrijp me goed. ook ik zou een goede zeker niet laten staan om die ophangbeugel. zeker als ik hier hoor hoeveel moeite mensen moeten doen om een goede klassieker te pakken te krijgen. alleen zou ik wel zsm die beugel (laten) demonteren en de gaatjes laten dichtmaken. Of een gebruikte motorklep opsnorren en hem vervangen. maar zoals gezegd, dat is persoonlijk. vind ik hetzelfde als cabrio's met een antenne bovenop de raamstijl van de voorruit... :puker: zou ik er ook af laten halen. maar zoals gezegd - geniet van je aankoop. hij is mooi!
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


07 apr 2009 6:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 SC '82
Amsterdam
Bericht Re: Gevonden: perfecte 3.0SC bouwjaar 82 of 83, origineel
Bully, ik ben het helemaal met Horn eens, en vooral met:
horn schreef:
hij is mooi!


08 apr 2009 0:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Gevonden: perfecte 3.0SC bouwjaar 82 of 83, origineel
horn schreef:
bully, begrijp me goed. ook ik zou een goede zeker niet laten staan om die ophangbeugel. zeker als ik hier hoor hoeveel moeite mensen moeten doen om een goede klassieker te pakken te krijgen. alleen zou ik wel zsm die beugel (laten) demonteren en de gaatjes laten dichtmaken. Of een gebruikte motorklep opsnorren en hem vervangen. maar zoals gezegd, dat is persoonlijk. vind ik hetzelfde als cabrio's met een antenne bovenop de raamstijl van de voorruit... :puker: zou ik er ook af laten halen. maar zoals gezegd - geniet van je aankoop. hij is mooi!


Ik heb ook zo'n lelijke telefoon antenne bovenop zitten. Toen ik mijn auto kocht dacht ik dat het simpel was om hem te verwijderen en het gat dicht te laten maken.
Helaas is het niet zo simpel. Er moet gelast worden, dus met het voorruit eruit. Daardoor een kostbare grap. :cry:
Ik overweeg nu om toch de antenne te verwijderen en er een doppie in te doen. Tenzij iemand een beter idee heeft. :idea:


08 apr 2009 0:21
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 114 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.