Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 6:09



Antwoord op onderwerp  [ 114 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Gevonden: perfecte 3.0SC bouwjaar 82 of 83, origineel 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 SC targa '79, , 968 Clubsport '93, 996 GT3 '99, 997 Carrera S '06 EX: 964 C4 coupe '89, 911 3.2 coupe '84
Bericht 
Goede Sc zijn erg lastig te vinden op dit moment.
Je moet net geluk hebben dat je er 1 tegen komt maar ook zeker geen haast bij hebben. Zitten veel slecht of met veel werk bij.
Het is maar net wat je zoekt

Wij hebben meer al een jaar gezocht naar een sc targa uit eindelijk gevonden bij Wolbert.
_________________________________________
Groeten Pascal


17 feb 2009 1:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
een targa heb ik nooit gehad. ben er nu 2 hele leuke tegen gekomen, maar de auto staat bij mij buiten. ik heb me laten vertellen dat ze dan lekken bij regen :?: . dat houd me toch tegen, is dat ook zo?


17 feb 2009 1:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997.2 4s pdk
tholen
Bericht 
ik heb op veel plaatsen gekeken en het valt me op dat er helemaal niet zoveel tekoop staan.ik snap dan ook niet hoe hij er bij komt dat er zat tekoop staan.
die tekoop staan zijn niet perfect en als je die dan al vind is zijn butget weer het probleem.
je kan natuurlijk ook een oud lijk kopen en deze helemaal zelf laten restaureren.kost ook een paar cent maar alleen dan weet je zeker wat je hebt.

ik hoop natuurlijk dat je hem vind,maar ik denk als ik zo rond kijk dat je zoekt naar een speld in 2 hooibergen.

gr anton964


17 feb 2009 1:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
wie zegt dat er zat te koop staan?


17 feb 2009 1:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997.2 4s pdk
tholen
Bericht 
jij.

je eerste bericht op de 2 de pagina.

er zijn er zat zeg je daar.natuurlijk zij er zat,naar die zijn niet tekoop!

gr anton964


17 feb 2009 1:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
oh zo bedoel je dat. nou er zijn er zat te koop, maar niet wat ik zoek. en ik heb al meerdere pb gekregen en rond gereden dus hij komt er echt wel je moet een schifting maken naar je eigen wensen en dan hou ik er 5 over waarvan 2 targa's ik heb de tijd maar ze zijn er wel hoor als je zoekt dus binnen een paar weken staat ie er.


17 feb 2009 1:25
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
En Anton964, wat is jouw ervaring met een Targa die buiten staat qua lekkage e.d.? (Bully geeft aan daarover te twijfelen)

Naar mijn idee hoeft dat niet per se onoverkomelijk te zijn eerlijk gezegd. Wel kan herstel van een Targa dak heel duur zijn, dus het dak dient wel ech goed te zijn.
Ik kan me voorstellen dat je een cabrio niet graag permanent buiten stalt. Targa is wellicht iets riskanter dan een coupe, maar volgens mij bij een goed dak niet. V.w.b. diefstal lijkt het mij ook niet heel veel onveiliger? (want ook dat zou mij met een cabrio echt tegenhouden, hoewel dit wellicht onterecht is - een oude coupe is ook al gemakkelijker te stelen dan een 997, bijvoorbeeld).


17 feb 2009 9:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997.2 4s pdk
tholen
Bericht 
in mijn targa zitten allemaal nieuwe rubbers en ook het dak is op nieuw bekleed.
alleen als hij buiten staat met een harde plens bui en al ik hem afspuit liggen er een paar druppeltjes op de stoel.
maar dat is niet van de moeite.ik denk als ik er nog wat aan zou stellen eht helemaal over zou zijn.
ik heb het nu over een 964 targa he en niet over de oudere type's.

gr anton964


17 feb 2009 12:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
@HV: Als je de auto wilt stelen heb je eerder een ruitje stukgeslagen dan een cabriodak opengesneden. :wink:
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


17 feb 2009 17:20
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Vleuten
Bericht 
Kijk eens bij Sloan Cars. Moet wel ff de boot op ;)
_________________________________________
Ben ff weg....


17 feb 2009 17:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
erg leuk voor russische oliebaronnen. achterlijke prijzen, maar toch bedankt :cry:


17 feb 2009 17:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 SC targa '79, , 968 Clubsport '93, 996 GT3 '99, 997 Carrera S '06 EX: 964 C4 coupe '89, 911 3.2 coupe '84
Bericht 
De Targa staat altijd binnen bij ons.
Bij het wassen van de auto hebben we nooit last van water erin, soms een klein druppeltje langs het raam en dat is alles

Ook hier zijn het targa dak en alle rubbers vervangen.
_________________________________________
Groeten Pascal


18 feb 2009 0:49
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
WdePundert schreef:
@HV: Als je de auto wilt stelen heb je eerder een ruitje stukgeslagen dan een cabriodak opengesneden. :wink:


Wim, denk dat je gelijk hebt, is wellicht vooral een gevoelskwestie. Ik zou een cabrio daarnaast sowieso niet graag buiten stallen m.b.t. vochtaanslag, schimmel en veroudering van de kap door de zon. Denk dat dat met een Targa wel beter kan. Maar ok, een oude Porsche voel tzich denk ik sowieso het fijnst in een garage..


18 feb 2009 21:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
En daar heb jij weer gelijk in. :wink:
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


18 feb 2009 22:32
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
maar nou weet ik nog niet of een targa lekt. auto moet buiten staan in weer en wind. wordt het dan een zwembad binnen??? :lol: of valt het wel mee??? :?:


19 feb 2009 0:02
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
'n goed Targa dak lekt NIET :!:

... vaak zijn het rubbers die door ouderdom gekrompen zijn .... hou hier gewoon rekeing mee bij aanschaf.

... goede Cabrio's lekken ook niet - goede 3.2 of 964 Speedsters daarintegen wel :mrgreen:


'n coupe' kan net zo goed 'n zwembad worden van binnen :idea: ... verstopte afvoer in de verdamperbak, geen folie in de deuren, slechte raamrubbers, afwatering schuifdak verstopt ... etc. etc.
_________________________________________
In the Dutch mountains ...


19 feb 2009 0:11
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
anton964 schreef:
ik heb op veel plaatsen gekeken en het valt me op dat er helemaal niet zoveel tekoop staan.ik snap dan ook niet hoe hij er bij komt dat er zat tekoop staan.
die tekoop staan zijn niet perfect en als je die dan al vind is zijn butget weer het probleem.
je kan natuurlijk ook een oud lijk kopen en deze helemaal zelf laten restaureren.kost ook een paar cent maar alleen dan weet je zeker wat je hebt.

ik hoop natuurlijk dat je hem vind,maar ik denk als ik zo rond kijk dat je zoekt naar een speld in 2 hooibergen.

gr anton964
ik heb em gevonden [ ps duurder dan die van ad ]


19 feb 2009 20:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
ik ben geslaagd, heb haar gevonden, volledig nieuwe 3.0 SC targa 180pk, met een rode motor. intimi zullen haar wel kennen. was tot 6maanden geleden onmogelijk [eigenaar verkocht niet of tegen oliebaronnenprijs] maar is vandaag overstag gegaan. zodra ik haar heb en iemand gevonden heb om foto's hier te zetten kunnen jullie haar zien.. mijn dank voor het meezoeken en de tips die ik heb gekregen... :D


19 feb 2009 20:09
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Bericht 
Goed gedaan. pleasure!
_________________________________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)


19 feb 2009 20:21
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
dank je ben zo blij als een klein kind :D


19 feb 2009 20:23
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
Gaaf Bully!! Na alle andere typen 911 heb je nu eindelijk je echte jongensdroom gerealiseerd 8) . Ben benieuwd naar de foto's!


19 feb 2009 20:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
ben niet zo goed met alle computertechniek, zodra m'n neefje terug is van de wintersport laat ik hem wat foto's maken en er op zetten [forum]


19 feb 2009 20:41
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
Bully, antwoord is te vinden in de FAQ en is als volgt:

Hoe kan ik een afbeelding posten?
Je hebt 2 mogelijkheden, je wilt een plaatje vanaf het internet plaatsen, of een plaatje van jezelf. Als je een plaatje van jezelf wilt plaatsen, zul je deze eerst moeten uploaden in je eigen foto-album. Klik hiervoor op "Album" hierboven en vervolgens op "Your Personal Gallery". Dit moet zichzelf uitwijzen ;).
Als je nu met rechts klikt op het plaatje, en de eigenschappen van het plaatje opvraagt, kun je deze URL copieren en vervolgens in je post invoegen. Let hierbij wel op, dat je eerst even op het IMG knopje klikt, dan die URL invoegt, en dan nogmaals op het IMG* knopje klikt. Het zal er in je bewerking van je posting uitzien als hieronder.

Afbeelding

Het plaatsen van een plaatje vanaf het internet gaat uiteraard op dezelfde manier, echter moet je dan natuurlijk de eigenschappen van dat plaatje gebruiken. Succes!


19 feb 2009 20:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
dank je, goed bedoeld maar als ik het alleen al lees snap ik er niets van, ik laat het wel doen :D


19 feb 2009 20:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht 
bully schreef:
een targa heb ik nooit gehad. ben er nu 2 hele leuke tegen gekomen, maar de auto staat bij mij buiten. ik heb me laten vertellen dat ze dan lekken bij regen :?: . dat houd me toch tegen, is dat ook zo?


Mijn 84er targa lekt ook niet, wat wel is ten opzichte van de coupe's die ik heb gehad is dat de auto als hij wat meer buiten staat ( die van mij staat overigens normaal binnen) dat de auto wat vochtiger word van binnen. ik denk dat een goede buitenhoes zowieso geen overbodige luxe is als hij buiten staat. Veel plezier met je targa.

Ik blijf een coupe mooier vinden, maar het plezier wat we beleven aan de targa maakt alles goed. :D


19 feb 2009 22:32
Profiel WWW Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 114 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.