Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 14:01



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Voormalige Politie 964 Cabrio 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
Zijn ze er dan nog wel in Nederland?


24 feb 2009 21:21
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
De 2 afgebeeld op de foto's sowieso nog wel. :wink:
_________________________________________
Styles change, Style doesn't


24 feb 2009 21:24
Profiel Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Oja daar was wat mee de laatste type werd op een speciale manier geleast aan de KLPD :idea:
Was een rare constructie om de diverse belastingen te ontlopen en kregen daarvoor behoorlijk wat kritiek (terecht trouwens) :!:
De vorige type's werden gewoon gekocht en in eigen beheer in onderhoud, en via de Domeinen per opbod verkocht.
Manny Augustijn van de NPC heeft er jaren een gehad.
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


24 feb 2009 23:17
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
Hallo ik heb er een 964 1993 - 1996 bij klpd gereden het is de alex 12- 27 cabrio
en opdit moment rood/metalic door Theo Janssen vroeger omgebouwd.


Laatst bijgewerkt door Hj de jong op 26 jul 2011 22:32, in totaal 2 keer bewerkt.



19 jul 2011 11:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
U zit in de marketing 8) :res: ?
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


19 jul 2011 11:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
hj is in dit geval huysjongste... :mrgreen:
_________________________________________
ruimte zit je nooit in de weg


19 jul 2011 13:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 911 3.2 Coupe '84 ex 911 3.2 Cabrio '86 ex 986 Boxster '97 Boxster 550 Spyder ‘04
Zuid Holland
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
Was een tijdje geleden bij Carlo van Krey voor de blauwe 964 '93 cabrio die hij te koop heeft. Deze bleek oorspronkelijk wit te zijn geweest en afkomstig van de KLPD volgens hem. Dus wellicht een optie.


20 jul 2011 17:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Dongen
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
Bij Carlo van Krey staan 2 cabrio's die bij de KLPD hebben gereden. Beide voertuigen zijn nu blauw, een auto heeft bij de KLPD zeer ernstige schade opgelopen.
Als je een cabrio weer terug wil brengen naar de originele politie uitvoering, dan moet je wel rekening houden met het feit, dat deze al voorzien waren van de huidige politie striping. Het is streng verboden om met deze politie striping op de openbaren weg te komen. Het is wel toegestaan om met de oude huisstijl van de AVD, oranje deuren, motor- en kofferkap op de openbare weg te rijden. De targa's hadden deze kleurstelling. De laatste 964 targa's hadden eerst de oude AVD kleuren en later de nieuwe KLPD kleuren.
Er is de laatste tijd veel interesse voor de originele politie Porsche. Twee jaar geleden heb ik er een terug gebracht naar de originele politie uitvoering, deze stond dit voorjaar bij PCG tussen de 50 speciale en bijzondere Porsches die tijdens de tijdelijke tentoonstelling bij PCG in de showroom stonden. Een andere originele politie 911 heb ik kunnen ruilen voor een hele mooie 993.
15 jaar geleden wilde niemand gezien worden in een ex-politie 911, tegenwoordig is het een erg leuk verzamelvoertuig met een een stukje herkenbare Nederlandse automobiel geschiedenis.


25 jul 2011 15:00
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
Ik heb "enige" jaren (20) ervaring in de politie porsche. Vanaf 1976 tot 1996 van 2.4, 924 (proef) tot de laatste 964 cabrio gereden. Er valt zoveel te vertellen uit die tijd. Waarom we open reden, waarom we helmen droegen, waarom we altijd sneller reden dan de rest van het verkeer, waarom waarom. Voor de geïnteresseerden is http://www.autoblog en dan "waar is de rijkspolitieporsche gebleven" misschien eens leuk om te lezen. Veel (ex) collega's van de toenmalige AVD hebben elkaar daar gevonden en er staan een heleboel wetenswaardigheden. Waar de hype op dit moment aan te danken is weet ik niet, maar er zijn meerdere personen die het helemaal prachtig vinden en er alles voor over hebben om een ex-AVD Porsche te hebben en ze zelfs helemaal in de oude politie staat terug te brengen.
Ikzelf was na al die jaren gezwicht voor een mooie 3.2 Targa. Dus ook ik had een beetje hang naar nostalgie. Het rationele en dus Porsche rijden op zich heeft gewonnen en binnenkort rij ik een modernere 993 cabrio!!!!!
Berend
AfbeeldingAfbeelding


25 jul 2011 18:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
Voor de goeie orde: ik heb het jasje nog, maar het past echt niet meer!!!!!!


25 jul 2011 18:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Carrera cabriolet 1987 - ex 911 3.2 Coupé 1986
Zürich
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
Fantastisch!!!!

Ik begrijp die hype wel. Bij de Politieporsche is de liefde van menig een hier begonnen. Bij mij in elk geval wel. Ik ga de blog zeker eens bekijken. Heb helaas de happening bij PCG moeten missen, maar had vantevoren al gehoord dat er een zou staan. Zou er graag weer eens een in het echt bekijken!!! In elk geval heel erg mooi om een echte ex Porsche politieagent in ons midden te hebben :thumleft:
_________________________________________
There is no try - just do or do not!


25 jul 2011 20:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Carrera cabriolet 1987 - ex 911 3.2 Coupé 1986
Zürich
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
Link naar de blog werkt niet en de zoekfunctie op de website ook niet... :scratch:
_________________________________________
There is no try - just do or do not!


25 jul 2011 20:07
Profiel
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
Ik weet nog wel een Belgische 3.0 SC te staan, en volgens eigenaar moet daar een 3.0 RS motor in, klopt dit, maar motor ontbreekt wel.

Moet nog wel gerestaureerd worden, maar is niet rot en staat nog gedeeltelijk in originele politie staat.

Afbeelding Afbeelding


25 jul 2011 20:17
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
Klopt van die link. IK heb geprobeerd om die link er in zijn geheel op te zetten maar dat lukte nie. Dus even zelf prutsen op Google naar autoblog en politieporsche zoeken en dan vind je het vanzelf. Veel leesplezier.


25 jul 2011 21:16
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
Wim. Waarom kan ik die afbeeldingen in jouw bericht niet openen???


25 jul 2011 21:17
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
Lamaar. Al gevonden!! :cheers:


25 jul 2011 21:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
vind de plaatsing van het zwaailicht bij de cabrio "als een vlag op een modderschuit" :(
_________________________________________
http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld
life is too short to drive boring colors


25 jul 2011 22:14
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
Beetje een belediging! :bang:

Ik omschrijf het dan liever als een hoopje modder op een vlaggenschip... :wink:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


25 jul 2011 22:25
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
Ivo.
Ze hebben eerst het zwaailicht op het cabriodakje vastgemaakt en kwamen erachter dat het ineens weg was als het dak openging.En we moesten nou eenmaal oben ohne.

Toen geprobeerd om de lamp op de linker hoofdsteun te fabrieken. Maar had je weer een probleem met het dak erop. Dus er bleef niets anders over dan een beugel op de voorruitstijl. Snappie? :lol:


26 jul 2011 22:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Omg. Amsterdam
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
Stel.... ik kan voor een leuke prijs een 964 cabrio overnemen en laat deze politie klpd na maken mag ik hier dan nog mee over de weg rijden?
Rijden in de auto doe ik toch niet veel.... net zoveel als in mijn rooie :mrgreen: ben misschien meer een verzamelaar dan een rijder!
Maar om bij het onderwerp te blijven het gaat dus om de laatste 964 KLPD - look zie hieronder!

Commentaar dat het niet orgineel is ed... is niet nodig! :wink:

Afbeelding
_________________________________________
Het leven gaat door..


30 jul 2011 2:55
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
Zie ook post hierboven van RPM,
Mag dus niet, aangezien dit nog de huidige politie kleurstelling is. Oude kleurstelling, wit/oranje mag wel.
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


30 jul 2011 9:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Dongen
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
Dit mag inderdaad zeker niet. BMW dealer Renova in Waalwijk heeft in 2007 een M3 met striping uitgeleend aan de regio politie in Brabant.
Toen ze daarna een Mini in politie uitvoering als reclame voertuig naar een evenement stuurde is de Mini door de KLPD van de weg gehaald. De stickers moesten er toen onmiddellijk vanaf.
Afbeelding, Afbeelding, Afbeelding, Afbeelding


30 jul 2011 9:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Carrera cabriolet 1987 - ex 911 3.2 Coupé 1986
Zürich
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
Wat is eigenlijk de reden dat de politie bij de 964 heeft gekozen voor een cabriolet in plaats van een targa?
_________________________________________
There is no try - just do or do not!


30 jul 2011 11:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Carrera cabriolet 1987 - ex 911 3.2 Coupé 1986
Zürich
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
In Oostenrijk is er nog een proef geweest met een 997 bij de Politie. Miet doorgegaan omdat er heen ruimte zou zijn om pionnen mee te nemen :scratch: Dus nu in museum.

http://www.auto-museum.at/polizeiporsche/index.html

Dan maar dit proberen?

www.youtube.com/watch?v=ritCNYzTeJs

:cheers:
_________________________________________
There is no try - just do or do not!


30 jul 2011 11:38
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: Voormalige Politie 964 Cabrio
Geen idee. Ineens waren ze er. Ik denk heel voorzichtig dat het te maken had met einde produktie Targa???? Of restwaarde van de populairdere cabrio?? Ik gok op het eerste maar zeker weten doe ik het niet.


30 jul 2011 14:13
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.