Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 8:07



Antwoord op onderwerp  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 T 2.2 targa 1971 964 c2 1990 //////// 911 S 2.2 targa 1971
baarle Nassau Hertog nl/be
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
DutchBuild schreef:
piewie schreef:
DutchBuild schreef:
piewie schreef:
kijk ook maar eens naar dit lijntje
dat is een amerikaan waar ik mee bezig ben die perfect in de lak stond.
en eerste instantie ook nog niet zo slecht leek
het is niet te hopen dat je de zelfde problemen tegen komt.
maar deze was ook maar 10k
viewtopic.php?f=33&t=35997


Zo dat is de moeite idd. Vers overgespoten en een lage prijs is al verdacht natuurlijk. Een goede spuitbeurt kost mij tegenwoordig al zo'n 3500 voor alleen de buitenkant. Als een handelaar er 1 laat overspuiten om hem beter te kunnen verkopen is dat al verdacht omdat een goede spuitbeurt meestal niet loont. Zo weet ik dat ze in Brummen bij de Gallery ook auto's zoals Porsches en massarati's in een andere kleur hebben laten spuiten om hem beter te kunnen verkopen. Ook Een plamuurbak van een Porsche werd daar even iets opgelapt. Je zou maar zo'n auto kopen zeg :scratch:
Ik wist dat het zo erg kon zijn (zelfs met een US want niet overal in de US hebben ze het zelfde klimaat) en wilde het risico verminderen door een nog niet gerestaureerd exemplaar te kopen zodat er niet veel te verbergen is.
De delen zoals de bodem, binnen in de kofferbak, motorruimte en binnen-wielkuipen zijn nog origineel en de buitenzijde is een keer overgespoten, maar meer dan 5 jaar geleden zodat ook hier de plekjes weer zichtbaar zijn. Ik weet dat ik de linker voordeur moet gaan vervangen en de rest is erg netjes. De kofferruimte is in shuts gespoten en is zwart. De kofferruimte is in kleur, maar ze hebben daar een stukje schoon-gestraald en bijgewerkt met verf en is goed zichtbaar, maar is nooit aan gelast. Ik wil dan ook het frontje compleet vervangen en niks repareren. Graag wil ik de benzine-vuldop in de motorkap maken, maar dat betekent dat ik of een nieuw dicht scherm moet kopen, het gat dicht lassen of het klepje laten zitten zodat het in de toekomst misschien ooit weer makkelijk naar origineel te herstellen is.
Ik heb er onder gelegen met een goede lamp en kon zo niks geks vinden. Ook let ik altijd goed op de reactie van de verkoper als ik een lamp aan doe en er onder kruip enz, want niet iedereen kan dit waarderen en somige worden nog wel eens nerveus om maar een voorbeeld te noemen :D Ook onder het tapijt is hij nog helemaal netjes en zit ook nog de originele demping/teer op. Onder de achterbank zou nog wat kunnen zitten en misschien aan de binnenkant van de dorpels, ben benieuwd :scratch: :mrgreen:

Het zal waarschijnlijk ook wel meevallen
Wat ik er mee wil zeggen dat de amerikanen die deze kant op komen
Niet allemaal heilig zijn .. Zit ook veel bras bij


Klopt idd en is logisch te verklaren. Alles word daar leeg-getrokken omdat de prijzen/economie en het klimaat daar ook een rol in speelde. Het is nu zo dat de Amerikanen hier op in spelen en dat de prijzen daar enorm gestegen zijn, kijk maar eens op bv Samba waar veel Amerikanen adverteren. Op deze manier zijn er al veel mooie auto's weg en kunnen de handelaren er niet meer genoeg aan verdienen. Een slechte hier heen halen, licht opknappen en verkopen loont dan nog het beste en gebeurd dan ook helaas veel te veel. Ik heb al diversen mensen horen zeggen dat ze al een hele poos niks meer hebben laten overkomen omdat het niet meer loont. Je bent nu dan ook langer aan het zoeken terwijl de prijzen daar te hoog liggen om er nog wat aan over te houden.

Ja voor die prijs moet er iets mee zijn natuurlijk
Ik wist ook waar ik aan begon hoor .. Was geen verassing maar als je de zaak gaat strippe valt het toch weer tegen
Dan is het verstand op nul en gewoon aan beginne :wink:


27 sep 2013 22:02
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Zelfstandig ondernemer
Lunteren
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nog nooit heb meegemaakt dat een project-auto mee zit. Ik heb jouw project helemaal doorgelezen en het gaat helemaal goed komen en je hebt in elk geval de juiste instelling :thumleft:


28 sep 2013 0:20
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Zelfstandig ondernemer
Lunteren
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
Ik heb Harm net gesproken en een afspraak gemaakt voor morgenavond om de auto op te halen :)

Ik zal wel wat foto's maken en posten :)

Een kameraad belde net dat hij naast de ver uitgebouwde 930 stond met de Rauh Welt body-kit en schijnt er goed uit te zien in het echt.


02 okt 2013 16:39
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porsche 911 3.2 cabrio 1984
Beek
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
Ben benieuwd! Hij bezorgt m neem ik aan :mrgreen:


02 okt 2013 19:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Zelfstandig ondernemer
Lunteren
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
remkocabrio schreef:
Ben benieuwd! Hij bezorgt m neem ik aan :mrgreen:



LOL, Nee ik ben bang dat ik te veel van de vraagprijs af wilde hebben :mrgreen:


03 okt 2013 11:08
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Zelfstandig ondernemer
Lunteren
Bericht Re: Porsche 911 T of E zonder schuifdak uit begin 70
Ik wil bij deze laten weten dat ik een nieuw topic heb geopend in het projecten hoofdstuk. Hier heb ik ook al de foto's geplaatst van hij hij er nu bij staat :D

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=33&t=39622&p=1044347#p1044347


05 okt 2013 16:56
Profiel WWW Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.