Pagina 1 van 1
Peperbusje
Geplaatst: 27 feb 2015 18:32
door André
Re: Peperbusje
Geplaatst: 27 feb 2015 18:39
door Black Betty
Niets...
Alleen dat deze veel mooier is:
http://ww3.autoscout24.nl/classified/26 ... asrc=st|as(Sorry dat ik nu al off topic ga)
Re: Peperbusje
Geplaatst: 27 feb 2015 18:56
door swiddy
In ieder geval beter gepoetst, verder is het naar mijn mening niet te vergelijken.
Re: Peperbusje
Geplaatst: 27 feb 2015 19:09
door bully
Historie 70rgt1
Aantal Eigenaren tot nu toe:2
Datum eerste toelating NL:23 mei 2011
APK verloopdatum:23 mei 2015
Import auto:Nee
Huidige Eigenaar
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 14 februari 2015
Dagen Eigenaar: 14
Eigenaar tot: heden
Eigenaar 1
Type Eigenaar: Fleetowner
Eigenaar van: 23 mei 2011
Dagen Eigenaar: 1363
Eigenaar tot: 14 februari 2015
Re: Peperbusje
Geplaatst: 27 feb 2015 19:56
door Brulaap
Mooie auto

, maar foto komt niet overeen met de advertentietekst (of andersom), er staat namelijk: stationwagen. Volgens mij is een CJN een SUV

Re: Peperbusje
Geplaatst: 27 feb 2015 20:14
door André
Nette auto,weinig km en de juiste opties. Volgens de huidige eigenaar is een 111 check geen probleem, is altijd bij PCG in onderhoud geweest. Er zal straks ongeveer 6000 km per jaar mee worden gereden,vnl korte stukken.....
Vrouwmensch wil graag licht interieur en grijs buiten. Wat zijn de technisch zwakke plekken van deze 3,6??
Re: Peperbusje
Geplaatst: 27 feb 2015 20:26
door Franz
Serieus geld voor een partikuliere instapKJN van 4 jaar oud. Is ze niet te porren voor een RR Sport?
Re: Peperbusje
Geplaatst: 27 feb 2015 20:38
door erwin996
Inderdaad serieus geld voor een 4 jaar oude auto. Als deze nieuw 120.000+ euro kostte, is het de moeite waard. Als het nieuw minder dan 100.000 euro kostte, is het te duur en niet de moeite waard.
Re: Peperbusje
Geplaatst: 01 maart 2015 23:38
door André
Is de Kjn 3,6 een betrouwbare auto en wat zijn de zwakke plekken? Er zijn er toch die 2ton in 4 jaar rijden????
Re: Peperbusje
Geplaatst: 01 maart 2015 23:49
door steef
Franz schreef:Serieus geld voor een partikuliere instapKJN van 4 jaar oud. Is ze niet te porren voor een RR Sport?
Is dat niet van pissebed in kakkebed?
Zijn beide dure en zware bakken….dan lijkt me de KJN degelijker, of zie ik dat verkeerd?
Re: Peperbusje
Geplaatst: 02 maart 2015 0:16
door outletvalve
André schreef:Is de Kjn 3,6 een betrouwbare auto en wat zijn de zwakke plekken? Er zijn er toch die 2ton in 4 jaar rijden????
Hier wat "consumer reviews"
http://www.edmunds.com/porsche/cayenne/ ... r-reviews/
Re: Peperbusje
Geplaatst: 02 maart 2015 9:27
door Franz
steef schreef:Franz schreef:Serieus geld voor een partikuliere instapKJN van 4 jaar oud. Is ze niet te porren voor een RR Sport?
Is dat niet van pissebed in kakkebed?
Zijn beide dure en zware bakken….dan lijkt me de KJN degelijker, of zie ik dat verkeerd?
Ja, zijn het ook maar imho wel mooier en 10k goedkoper als je toch voor 'status' onder je bibs kiest.
Re: Peperbusje
Geplaatst: 02 maart 2015 10:49
door caelin
Is er een hybride versie toevallig? MEt 'n stekker nog beter. als je korte stukken rijdt gaat je dat enorm schelen want dan kan je zo goed als alles elektrisch doen lijkt me....deze auto's zuipen als 'n tempelier en als ze koud zijn bij korte stukken wordt dat alleen maar erger...
Re: Peperbusje
Geplaatst: 02 maart 2015 19:55
door duc11
Kan me herinneren dat de KJN wel via engelse tests de betere driverscar is
Maar de RR is sexier om te zien....
Re: Peperbusje
Geplaatst: 02 maart 2015 21:32
door André
De RR is idd chique, maar veel electronische problemen, KJN is beter maar ook meer 'faut' ...

Re: Peperbusje
Geplaatst: 02 maart 2015 22:40
door Frits77
RR 's zijn mooier maar niet heel degelijk. Elektronische problemen ohne Ende, met dikke reparatiekosten (de 2010 RR sport van familie belt spontaan mensen uit je adresboek>> computer volgens dealer = plus min 5k euro)
Cayenne kopers adviseer ik ook in Duitsland te kijken met Porsche approved garantie bij voorkeur.