Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 16:54



Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
996 turbo cabrio of 997 turbo cabrio gezocht 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
930 Turbo Coupé / 997 Turbo Cabrio MkI / 991 GT3RS / Audi RS6 (C6)
De Cocksdorp, Texel
Bericht 996 turbo cabrio of 997 turbo cabrio gezocht
Ben al een tijdje op zoek naar een mooie, betrouwbare 996/997 turbo cabrio. Liefst zilver of donker met terra/rood interieur maar zwart / zwart mag ook. Moet wel een handbak zijn en km stand ruim onder de 100k.
Nu kom ik in België een Zwarte 996 turbo cabrio tegen. Het is een Nederlandse auto en het schijnt dat deze ook in Nederland een tijd te koop heeft gestaan, schijnt goed onderhouden te zijn, geen schade (wel wat spuitwerk). Heeft als Nederlands kenteken: 58-PB-PH. Kent iemand van hier deze auto of weet iemand iets meer info over deze auto. ben heel benieuwd, ook andere tips over een mooie turbo-cabrio zijn welkom.
Alvast bedankt.
_________________________________________
groetjes Marc
930 Turbo Coupe '88 / 997 Turbo Cabrio '07


28 okt 2015 14:58
Profiel WWW Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
930 Turbo Coupé / 997 Turbo Cabrio MkI / 991 GT3RS / Audi RS6 (C6)
De Cocksdorp, Texel
Bericht Re: 996 turbo cabrio of 997 turbo cabrio gezocht
Na een paar maanden zoeken is er weer een einde gekomen aan een heerlijke zoektocht (wat is dat toch leuk). Wat begon met een voorzichtige zoektocht naar een 996 turbo cabrio is gisteren geëindigd met de koop van een 997 turbo cabrio. Onze 930 heeft er dus een grotere broer bij. Altijd getwijfeld tussen de 996 en 997, vanwege de koplampen wel altijd voorkeur gehad voor een 997. We zijn gestart met kijken bij verschillende 996 turbo cabrio's. weer en weer. Ik ben ze steeds mooier gaan vinden, zelfs op het punt gestaan er één in Duitsland te laten keuren, maar die werd net verkocht. Maar als je dan toch weer oog in oog met een 997 turbo staat dan zijn de koplampen en het totale uiterlijk van de auto toch doorslaggevend om voor een 997 te gaan.
We zochten zilver/rood of zwart/rood. Die hebben we beide gevonden en bekeken, maar het rood was te overweldigend, zeg maar te (voor ons). Voor de lol eens gaan kijken naar een witte. Dat hadden we dus niet moeten doen, verkocht..... Het is dus een witte geworden (terwijl ik vroeger wel eens heb geroepen, ik ga nooit in een witte auto rijden). Het cabriodak is rood en de stoelen zijn zwart/rood. Kortom helemaal onze combinatie, en uniek. Het is een handbak met alle gewenste opties. De auto is gisteren gekeurd, in orde bevonden, en komt binnenkort naar Nederland. Dan een paar kleine dingen oppakken, op kenteken laten zetten en genieten. Zodra ik wat foto's heb zal ik ze posten.
_________________________________________
groetjes Marc
930 Turbo Coupe '88 / 997 Turbo Cabrio '07


01 feb 2016 21:14
Profiel WWW Twitter 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: 996 turbo cabrio of 997 turbo cabrio gezocht
Klinkt héél goed, vast veel plezier ermee en naar de foto's ben ik wel erg benieuwd :thumleft:
_________________________________________
991.2 Targa 4 GTS


01 feb 2016 21:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: 996 turbo cabrio of 997 turbo cabrio gezocht
Niet verkeerd zeg! Congrats!
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


01 feb 2016 22:00
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.