Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 apr 2024 17:57



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 180 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Het kriebelt, een 911: 3.2 G50 of 964 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 luftie: 3.2 >87 of <73-er
Ik vind de witte 3.2 die pas aangeboden is op het forum een schitterende combinatie. En moest gelijk aan dit topic denken.
_________________________________________
Ergens ben je nergens.


18 mei 2017 10:40
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 luftie: 3.2 >87 of <73-er
Dank ik had em al eerder zien verschijnen, maar die auto doet mij dan weer helemaal niets.
Afgezien het een 84-er is.

wel bij caspers even verder op de site gekeken, pfff voor deze zou ik bijna overwegen te schikken voor een 4 cilinder 8)
Afbeelding

Deze verdween een paar weken geleden van het net
Afbeelding
en komt nu weer terug. Staat 10km van de belgische 911 waar ik eerde ben geweest. Was toen een kleine moeite geweest.
Nu 2.5h rijden. :evil: Verstand zegt eigenlijk kan hij niet zo mooi zijn als ie voorkomt. Maar ja zou het verschil tussen verwachting en werkelijkheid wel eens willen zien.

idem voor deze, buiten dat ik een paar weken geleden niet in italie was
Afbeelding

beiden hebben een vraagprijs rond de 60k.


en zo af en toe kom je nog wat anders maar oh zo tof tegen:
Afbeelding
maar daar zal ik met 1.93 echt niet in passen en is qua gebruik ook wat beperkt.

kwam ook nog een andere tegen....
herinnert u zich deze [echo modus on] nog [echo modus off]
Afbeelding

haal de stickers er af, zet er carrera op, rolkooi er uit, andere stoelen en plak er een d'ieteren sign op en vraag 10k meer
AfbeeldingAfbeelding
_________________________________________
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.


18 mei 2017 21:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 997 4S 2016 EX 356C 1964
Pijnacker
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 luftie: 3.2 >87 of <73-er
Ziet er nu wel beter uit.
_________________________________________
Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg...


19 mei 2017 16:06
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 luftie: 3.2 >87 of <73-er
DeniS2 schreef:
en zo af en toe kom je nog wat anders maar oh zo tof tegen:
Afbeelding
maar daar zal ik met 1.93 echt niet in passen en is qua gebruik ook wat beperkt.


Leuk :thumleft:

Ondanks de beperkingen van gebruik, is zo'n '550' toch vaak bij mij de revue gepasseerd ~ en heb ik die om andere redenen laten staan of werd uiteindelijk niet verkocht ...

Koop er een die al op NL kenteken staat - of spreek met de verkoper af dat deze "de 550" op kenteken zet voordat jij hem koopt :!: :idea:


19 mei 2017 16:38
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Noord-Holland ; 991.1 GT3 en 944 mk1, ex 3.2 Carrera, ex Cayman 987S
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 luftie: 3.2 >87 of <73-er
http://www.opcclassics.nl/collection/po ... r-replica/ , staat niets bij over kenteken.......


19 mei 2017 22:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 luftie: 3.2 >87 of <73-er
Daar wordt netjes omheen gepraat :wink:
_________________________________________
'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'


20 mei 2017 10:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 luftie: 3.2 >87 of <73-er
Zo weer eens tijd voor een kleine update, klein want er is niet veel gebeurd.
Vooral druk geweest met ons bedrijf en daarom weinig ruimte voor andere zaken, laat staan een nieuw speeltje.

vorige week verscheen deze op het net:
Afbeelding
een 73er in 2000 gerestaureerd en voor 53k met een sportomatic bak.
Contact opgenomen, wat heen en weer gemaild met een fransman die goed engels kon. prettig.
parallel eens wat zelf proberen uit te zoeken en navraag gedaan over ombouwkosten.
tja en wanneer je dan met fuchsen er bij richting de 10k gaat, dan word het weer minder interessant.
Dan is het niet echt interessant om een dergelijke actie uit te voeren.

dus die weer geskipt.
inmiddels is ook deze online gekomen
Afbeelding
verre van origineel, is geen swb meer en heeft SC? schermen er op zitten
maar heeft mss wel enige potentie. zet hier dikke oude fuchsen onder en een zwart of nog mooier bruin interieur in. dit bijvoorbeeld. 8)
Afbeelding
Motor ziet er verzorgd uit. Alleen de lengte van de motorklep dan weer niet.
iemand bekend met dit bedrijf?

Deze in de omgeving van Milaan staat er ook nog
Afbeelding en hij heeft er nog één staan Afbeelding

Misschien er toch een steden tripje aan wagen....

en begin mei was ik bij een 3.2 rood
Afbeelding [internet plaatje]
was een interessante auto, ik wilde wel komen voor een tweede bezichtiging maar de verkoper wilde zelf toen even niet verder.
Maar hij heeft zich vandaag toch gemeld, dat de auto toch de verkoop in gaat en of ik nog interesse heb.

kortom keuzes :D
_________________________________________
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.


15 jul 2017 21:28
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 luftie: 3.2 >87 of <73-er
DeniS2 schreef:
iemand bekend met dit bedrijf?

Er is iig eerder in dit theater over geschreven :idea: :wink:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


15 jul 2017 21:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 luftie: 3.2 >87 of <73-er
Laten we in dit theater er dan nog een scene aan toevoegen.
Gisteren bij deze auto wezen kijken
Afbeelding

Ik wist dat ik niet een verre van originele 67-er 911 zou aantreffen en het vele tectyl voorspeld ook weinig goed, maar ik wilde gewoon eens met eigen ogen zien
wat het zou zijn. Ik moet eigenlijk zeggen, ik had misschien nog wel erger verwacht, dat je het tectyl rechtstreeks over krokante delen was gespoten.
Voor wat ik heb kunnen inspecteren viel dat nog wel mee. Ik heb uiteraard niet alle bekleding overal kunnen wegpakken.
Dus het viel mee, maar het voorspelde nog steeds niet veel goeds.
Hier en daar zag je op de verse tectyl wat roest schilvers liggen die waarschijnlijk onder de bekleding was vrij gekomen.
Bij het koppelingspedaal lag wel erg veel, want links boven zat er een gat in carrosserie agv krokante roest.
Verder was het interieur niet veel soeps, maar goed dat was uit de foto's ook al op te maken.
Wat je daarop niet kon zien is dat je aan elke zijde bij de wielkasten achter van binnenuit zo in de wielkast kon kijken :shock:

Aan de onderzijde is niets anders te zien dan zwart glimmend tectyl.

Als motorisering ligt er een SC blok in omgebouwd naar carburateurs, moet erg recent zijn gebeurd want alle klemmen waren nog in nieuwstaat.
Ik heb em niet gestart, maar zal ongetwijfeld lekker klinken en aan het gas hangen.

Zoals verwacht zijn de motorkap, kofferklep en de bumpers van kunststof.
Verder was de auto recent gespoten in het wit. Niet goed, maar ook niet slecht en het viel mij mee dat niet overal klakkeloos overheen was gespoten.

Jullie snappen inmiddels wel dat ik niet verder ga met deze auto en wanneer ik het samenvat, voor een 67-er 911 heeft ie verdomd weinig eigenschappen van zo'n 911.
De tellers zijn in het groen, echter in km's terwijl het van origene een usa auto is, de deuren zijn van 67-er en het chassisnummer.
Klinkt niet echt als een 67-er omgebouwd naar lwb met wat SC componenten.... :roll:

en dat moet 53k kosten, kortom wat ik eigenlijk al wist. Ik ben te laat voor een nog enigszins originele F.

Dus settelen voor een 3.2 [wat een straf :wink: ] of ..... eens inlezen wat er komt kijken bij een eigen back date project.
Ik weet dat Olaf het heeft gedaan, maar dan op een niveau welke ik niet ambieer en ik weet van de 912R; dat topic dus maar eens doorlezen en eens informeren met welk budget je wat krijgt.
Niet dat ik dan het idee voor 55k een af auto heb en dat dit eerder richting de 70k zal gaan en voor 70k kun best wel een 73er T scoren; maar met een project kun je de auto wel meer naar je eigen smaak maken.

Leuke food for thought dus 8)
Tips & opbouwende kritiek altijd welkom
_________________________________________
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.


Laatst bijgewerkt door DeniS2 op 24 jul 2017 7:19, in totaal 1 keer bewerkt.



23 jul 2017 18:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911sc targa '82
Drenthe
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 luftie: 3.2 >87 of <73-er
Mooie zoektocht! Leuk om jouw ervaringen te lezen. Denk je niet dat je toch nog ergens een F-je tegenkomt die je bevalt?


23 jul 2017 20:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 luftie: 3.2 >87 of <73-er
Citaat:
Dus settelen voor een 3.2 [wat een straf :wink: ] of ..... eens inlezen wat er komt kijken bij een eigen back date project.


Ik zou vorig weekend een afspraak maken voor een tweede bezichtiging van een rode 3.2 van een mede forummer.
Dus werd het zaak nog wat final checks te doen om zeker te zijn van mijn zaak.

Dus naar deze auto wezen kijken
Afbeelding
Ook een rode g50 met een vergelijkbare vraagprijs, dus een mooie gelegenheid om een vergelijk te kunnen maken.
Kort en wel, de 911 van de forummer is de betere auto van de twee. Weer wat wijzer.

Ondertussen ook wat onderzoek gedaan naar de mogelijkheden en kosten van een back date project.
Kwam op een mooie site in engeland uit waar ze complete sets verkopen incl. versies voor een ST of RS look.
Mij spreekt nou juist die smalle koets aan, dus geen verbrede wielkasten. Dan blijft alleen een vroege 2.7 over als geschikte basis.

Vorig weekend verscheen deze online.
Afbeelding
Niet de smalle koets, maar met een gereviseerde motor voor 27k kan het best een goede basis zijn voor een backdate. Alles wat er lelijk aan is, gaat toch weg.
Dus naar toe geweest en de auto bekeken. Voor wat ik kon zien, een harde auto, met een spuitwerk om te huilen. Maar belangrijkste tegenvallers waren de vreemde passingen rondom de deuren
en de geclaimde motor revisie kon niet worden aangetoond. Tja dit is dus niets voor mij.

Bij Turmgarage hier niet over de grens stond wel een smalle koets 2.7 met chroom; dus werd het toch echt eens tijd om daar te gaan kijken.
Mede omdat ook eens te zien welke kwaliteit F je voor welk geld kunt verwachten.

Het werd een leuke ochtend.
Het was erg rustig dus de eigenaar had alle tijd om te kletsen en verschillende auto's te laten zien.
Wat een groot bedrijf en wat een verzameling aan auto's :shock:

Weer het nodige geleerd en gezien.
De 2.7 nog wel kort bekeken, maar ik kreeg daar toch wel de bevestiging; ik wil geen back date, ik wil geen 3.2, ik wil een F.
PUNT.
Al het andere is gaaf, maar het zou knagen net niet [3.2] of bij een back date veel geld voor iets wat het niet is.

Bij Turrmgarage trok één F mijn bijzondere aandacht, die dus goed bekeken, de eigenaar gaf een aantal verbeterpunten aan en gaf aan wat volgens hem
nodig is om de auto een stap verder te brengen en welke kosten daar bij zouden komen. Foto's gemaakt en de boel eens op mij in laten werken.
De foto's door gestuurd voor een consult op afstand door Erwin, de auto kreeg een voorlopige :thumleft:
Vandaag de auto nogmaals bekeken om zeker te zijn dat ik vorige keer niet te veel door een roze bril zat te kijken. Nog een paar nieuwe dingetjes gezien maar
vooralsnog weinig schokkends. Dus het zou wel eens kunnen dat deze zoektocht zijn einde nadert. 8)
Eind deze week kan ik contact opnemen om een afspraak in te plannen voor een keuring.
In verband met de vakantieperiode kan hij nu moeilijk zeggen wanneer hij tijd heeft om de auto ten eerste klaar te maken een proefrit en vervolgens om op de brug te zetten voor de keuring.
Dus eind deze week bellen, agenda's trekken en dan eens zien wat de keurmeester er van zal vinden. Wanneer het dan ook een :thumleft: is, dan hebben we goede hoop dat er een F je
naar nederland komt
Dus het is voor nu vooral even afwachten, al vast voor mij zelf een eerste verlanglijstje te maken en foto's terugkijken van de 911T uit 1969 in BahiaRot. 8)
Afbeelding
_________________________________________
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.


05 aug 2017 17:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 <73-er
Deze is het toch?[url]http://www.turmgarage-gmbh.de/fahrzeugangebot/porsche-911-22-t-coupè-(1).aspx[/url]

*Ze schrijven FIN: 9110122488, Motor Nr. 6107454 - nach unseren Informationen, matching numbers. Zit er een certificaat bij dat hij matching is??
*Ze schrijven: 69iger Coupè in Originalfarbe "Bahiarot". Ik heb mijn twijfels over welke kleur er nu op zit, dat lijkt een ander rood te zijn?! ( Vergelijk ook met de auto erboven op hun site die ook bahiarot is.... [url]http://www.turmgarage-gmbh.de/fahrzeugangebot/porsche-911-22-t-coupè-mit-schiebedach-!.aspx[/url] )
*De opgegeven "gegevens" kloppen niet helemaal volgens mij, als ik Peter Morgan er bij pak (blz 39) en https://www.stuttcars.com/technical/vin-decoder/ zie ik aan het chassisnummer dat het een modeljaar 70 is.


AKK doen sowieso, en dan hopen dat die goed uitpakt.

Succes!

Afbeelding

Hier trouwens ook te zien, modeljaar '70
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


05 aug 2017 18:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 <73-er
Dat is em inderdaad
MJ 69 is ook nog SWB en dit is is duidelijk een LWB
Was me al opgevallen dat de door hun genoemde productie maand te vroeg is voor een MJ70, de switch ligt na de zomervakantie.
Maar had Morgan er ook al op nageslagen die bevestigde dat dit chassinr een MJ70 is. Dus had de conclusie al getrokken
dat men een invoerfout had gemaakt. Ik had niet gezien dat op de sticker 01/70 staat, :thumleft:

Ik heb nog eens gekeken naar de foto's maar ik zie geen duidelijk verschil, hooguit dat de één in de volle zon staat en de ander niet.
Live kreeg ik ook niet de indruk dat de auto's anders zijn. Maar ze staan ook niet naast elkaar.

Als er staat 'volgens onze informatie...' kun je al nagaan dat er geen certificaat is. Ik interpreteer dit als volgens de boeken hoort bij dit motornummer een 911 MJ 1970.
Dus wij verwachten matching. Zoals Morgan ook aangeeft hoort dit motornummer bij een MJ70, dat is voldoende voor mij.
Helaas kun je niet vooraf een certificaat aanvragen. belangrijkste is dat ie gezond is.

Dat moet inderdaad de AKK uitwijzen.
_________________________________________
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.


05 aug 2017 19:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 <73-er
OK duidelijk verhaal. Dat van die verschillende kleuren is inderdaad afhankelijk van het licht waaronder de foto is genomen.

Wat betreft dat "matching", de Turmgarage kan natuurlijk zelf (als eigenaar) die verklaring opvragen bij Porsche, dan weet je zeker of hij matching is. Voor de waardebepaling van de auto maakt dat n.l. veel uit....

Mocht ik zelf deze auto overwegen dan zou ik wel de vraag stellen welke werkzaamheden allemaal moeten gebeuren om de auto "netjes" te maken. ( de andere bahiarot is 13K duurder, wat is daar "beter" aan?)
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


05 aug 2017 20:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Amsterdam
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 <73-er
DeniS2 schreef:
MJ 69 is ook nog SWB.

Nope. MJ 68 is SWB, MJ69-73 is LWB


05 aug 2017 22:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 <73-er
Je hebt gelijk, en ik heb het nog vooraf gecheckt maar de tekst verkeerd geinterpreteerd :bang:
Met MJ 69 word het 57mm verlengd, Dus niet het jaar erna is LWB maar tm het jaar daarvoor is het SWB :oops:
_________________________________________
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.


06 aug 2017 9:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 luftie: 3.2 >87 of <73-er
@outletvalve
DeniS2 schreef:
.....
Bij Turrmgarage trok één F mijn bijzondere aandacht, die dus goed bekeken, de eigenaar gaf een aantal verbeterpunten aan en gaf aan wat volgens hem
nodig is om de auto een stap verder te brengen en welke kosten daar bij zouden komen. Foto's gemaakt en de boel eens op mij in laten werken.
....


Heeft hij dus ook aangegeven. Zijn voorstel voor deze auto:
- raamrubbers incl. chroom voor en achter vervangen
- onderstel rubbers allemaal vervangen
- remmen reviseren
- nieuwe banden
- nieuwe accu
- grote beurt
- aanpassen verlichting
en eerst maar eens rijden

Die andere T heeft een 2-3 jaar geleden een motor revisie gehad, het interieur is gaver, stoelen zijn beter gevuld en heeft een schuifdak.
Dat zijn in essentie de verschillen. Die vraag is dus gesteld :wink: Om op dat niveuau te komen met deze auto ben je meer kwijt dat het verschil in vraagprijs.

Hij heeft ook een fris gerestaureerde viper groene targa staan, die naar zijn zeggen voor relatief weinig geld weg mag.
Om op dat niveau te komen ben ik ook weer meer geld kwijt dan het verschil in vraagprijs nu.
Kortom ik kan het beste de duurste kopen die er is, maar met een indicatie van net onder de ton, is dat niet haalbaar.
Kortom het houd budget technisch ergens op en daar wil ik de beste kwaliteit voor.
Ik besef mij dat ik aan de onderkant van de markt zit, dus als dit een niet matching numbers auto is, heeft dat geen invloed
op de prijs van deze auto. Het motornummer is periode correct voor dit model. Voor mij en ik denk in deze prijsklasse is het belangrijk
dat de kwaliteit goed moet zijn. Is ie matching is dat een plus.
En zoals gezegd zal de kwaliteit bepaald worden door de AKK, niet door mij of Turmgarage.
_________________________________________
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.


06 aug 2017 10:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 <73-er
Dank voor je toelichting.

Inderdaad AKK doen, en dan een wijs besluit nemen

Ik zou toch Marc Noack ff mailen, die kan je zo vertellen of hij matching is of niet. Ooit ga je hem een keer verkopen, voor de waardebepaling (nu en dan) is toch belangrijk om te weten of hij matching is of niet.
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


Laatst bijgewerkt door outletvalve op 07 aug 2017 21:30, in totaal 1 keer bewerkt.



06 aug 2017 17:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 <73-er
Dank voor dit adres, Top :thumleft:
_________________________________________
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.


07 aug 2017 7:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 <73-er
De rode is matching en ondertussen dient zich een nieuw [leuk] dilemma aan.

Via pb word een 71-er aangeboden.
Rond 2011 door een vader en zoon opnieuw opgebouwd, geheel gedocumenteerd.
Body is kaal geweest en weer opnieuw opgebouwd, het spuitwerk is wel uitbesteed geweest.
Kortom veel aan gedaan.
Minpunt, niet matching de originele motor is vervangen door een 2.4T blokje.

Van wat ik nu weet, zal deze minder bijkomende kosten kennen dan de rode.
Maar die is matching, iemand een glazen bol :?: :mrgreen:

Morgen eerst maar eens met eigen ogen bekijken.
_________________________________________
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.


08 aug 2017 12:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 <73-er
Zeg, let ff op je woorden!

een 912 heeft een blokJE (kijk maar achterin bij zo'n ding, er is nog plek zat voor een mud aardappelen :wink: )

een 2.4T heeft een BLOK.

succes met je keuzes maken!
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


08 aug 2017 15:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 <73-er
Ondanks de gestegen prijzen denk ik dat 'matching' nog steeds alleen echt verschil maakt voor een 'S' of 'RS'.
en ja, nu Porsche weigert om nog nummers te geven aan eigenaren, worden 'matching numbers' in de toekomst, mits bewezen, alleen maar meer waard;
dankzij deze nieuwe Porsche regel kan je namelijk nooit meer uitvinden welk blok er oorspronkelijk in lag.
Maar maakt het uit?
Ik denk dat de paar duizend die je bij evt verkoop meer zou krijgen niet echt opwegen tegen de extra duizenden die je nu uit moet geven om 'm goed te krijgen.
Maar uiteindelijk is het: "jouw geld, jouw beslissing" :mrgreen:


09 aug 2017 8:25
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 <73-er
http://fr.ww3.autoscout24.be/classified ... asrc=st|as

de Looks en goed rijdend
Is de eigen wagen van een Porsche specialist


09 aug 2017 10:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 <73-er
ik denk ook dat ik in eerste instantie vooral naar de geboden kwaliteit zal kijken.
het verschil in herstelkosten zal afzetten tegen waarde van al dan niet matching.
aangevuld met een beetje hart en hopelijk komt er dan een duidelijke voorkeur uit.
Anders word het lastig kiezen.

@de_koen
dank je, maar ik ben niet zo'n fan van de RS look. Tof maar niet om zelf te hebben.
Tel de kosten om andere bumper en klep te zetten, dan heb ik bovengenoemde rode ook rijdend hier staan
en dat is dan wel een echte oldie.
_________________________________________
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.


09 aug 2017 10:35
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Het kriebelt, een 911 <73-er
de_koen schreef:
de Looks en goed rijdend
Is de eigen wagen van een Porsche specialist


Ik vind het een té samengestelde wagen.
911 2.7 RS look, maar 964 RS deurpanelen én zwarte raamlijsten :|


09 aug 2017 11:53
Profiel WWW Facebook 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 180 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.