Switch to full style
Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
Plaats een reactie

Mening gevraagd mahagoni bruin

17 sep 2017 12:27

Dag allen , al een tijdje op zoek naar een 991 cabrio zojuist een mooie gevonden echter geen s maar wel een volle Carrera met sportschrono en beige interieur !! Wat vinden jullie van deze combi ??? Zelf altijd een grijze Targa gereden ... is dit een kleur om ooit in de toekomst nog een keer weer te verkopen ... of ???

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

17 sep 2017 12:46

Klinkt als een klassieke combinatie, de kleuren passen wel mooi bij elkaar.
Het zal denk ik als een klassieke look overkomen en wellicht wat minder sportief.
Heb je foto's? Al zal het lastig zijn te beoordelen. Mahagonie heeft alsik het goed heb een wat rode ondertoon.

Uiteindelijk bepaal je zelf en moet je doen waar je enthousiast van wordt.

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

17 sep 2017 12:56

Vind de exterieur kleur fantastisch. Beige interieur niet mijn keuze, liever combi met zwart. Maar het is zo persoonlijk... veel wijsheid!

Oja, en als je het nú niet mooi vindt gaat dat ook niet meer gebeuren! Pas op voor 'it grows on you'. Is niet zo

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

17 sep 2017 14:40

Kleur is altijd zeer persoonlijk, maar heb wel geleerd bij twijfel niet doen :!:
This zoveel geld en dan moet het gewoon helemaal top zijn :salut:
Als je een "S" wil moet je die ook nemen.

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

17 sep 2017 16:46

Mijn 981 is dezelfde mahagoni bruin en van binnen espresso vol leder, deze combi is bijzonder mooi (al zeg ik het zelf)

De buitenkleur is een "niet alledaags" kleurtje maar iedereen heeft zwart....

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

17 sep 2017 18:15

Porschetarga schreef:Dag allen , al een tijdje op zoek naar een 991 cabrio zojuist een mooie gevonden echter geen s maar wel een volle Carrera met sportschrono en beige interieur !! Wat vinden jullie van deze combi ??? Zelf altijd een grijze Targa gereden ... is dit een kleur om ooit in de toekomst nog een keer weer te verkopen ... of ???


Mooie kleuren (bi en bu). Er gaan verhalen in de wereld dat lichte interieurkleuren bij bepaalde lichtinval kunnen spiegelen in de voorruit (ik heb hier onlangs nog iets over gepost). Ik heb jaren lang met een Luxor Beige interieur gereden en nooit last van gehad (terwijl ik er bij de aankoop behoorlijk over getwijfeld heb).
Succes met je beslissing (maar ik zou het doen) :thumleft: .

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

17 sep 2017 22:29

Komt natuurlijk neer op persoonlijke smaak. Zelf zie ik liever zo een combi dan wederom een exterieur van wit, grijs, zwart met idem interieur in standaard zwart.
Als toevallig in het interieur ook mahagoni zit verwerkt is dit extra mooi. Voor de resale kan het juist een pluspunt zijn, er zijn genoeg kopers die niet standaard willen maar ook niet over de top met felle kleurtjes. Verder moet je een Porsche kopen waarvan je meteen zegt dat is wat ik zoek qua model, kleurstellingen en opties.

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

18 sep 2017 10:54

een van de mooiste kleuren combis leverbaar geweest :thumleft: :thumleft:

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

18 sep 2017 14:07

Inderdaad een twyfel geval ... Haha
Bij twijfel zegt men wel eens .. niet doen :) het is overigens veel geld...
Ik wil de foto's uploaden echter lukt dit niet

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

18 sep 2017 16:27

Afbeelding

Even een foto om het wat duidelijker te maken :wink: . Er zijn foto's waar de kleur mooier op uit komt.....
Ik neem aan dat dit niet de bewuste auto is, anders geheel toevallig.....

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

18 sep 2017 16:30

Afbeelding

Nog een.....

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

18 sep 2017 16:44

Fantastische kleur. Echt geweldig mooi. Doen!

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

18 sep 2017 19:32

Mooi. Ik zou hem zelf niet zo snel kopen maar vind de combi wel erg gaaf

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

18 sep 2017 19:37

Ik vind het ook een prachtige kleur op een 911!

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

18 sep 2017 20:18

Het is niet die bij Fred Janssen , staat bij een andere handelaar. Ik wil een foto toevoegen ... maar lukt niet :(

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

18 sep 2017 20:54

Moeilijke kleur om te vatten op een foto.
Als ik bovenstaande foto's zie denk ik "doen", ik heb trouwens ooit een P in die kleur (sight unseen, stond toen 1 dag op de configurator) besteld via parallelcircuit maar die is nooit geleverd geweest (lang verhaal).
Achteraf bekeken was ik blij. Met de zon er op komt er een rood/paarse ondertoon naar boven welke imo verschrikkelijk lelijk is.

Afbeelding

Mooiste kleur bruin is nog steeds Macadamia. Is in alle opzichten bruin, wel niet verkrijgbaar op 991

Afbeelding

Combi met beige interieur dan...
Als het echt heel licht beige is dan :flush:
Als het zo qua kleur al naar "cognac" op gaat dan :cheers:

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

18 sep 2017 22:30

Ik heb een 997.2 in Macadamia met sandbeige interieur. Mooiste combi ooit! :ba:

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

19 sep 2017 8:32

:thumleft:

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

19 sep 2017 14:47

Vind t ook een mooie combi (maar rijd zelf met een :mrgreen: interieur rond ;-) )

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

19 sep 2017 15:15

Mooie kleuren :thumleft: . Bij mij was de bovenzijde van het dashbord ook Luxor Beige.

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

19 sep 2017 17:16

Afbeelding

Afbeelding

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

19 sep 2017 20:57

Super kleur ,,, echter tot mijn grote spijt is de auto gisterenmiddag verkocht ... zucht :(

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

19 sep 2017 22:33

Prima kleur :thumleft:

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

20 sep 2017 7:57

En zo zie je er eentje te kopen staan met iets meer dan 32km op de klok in NRW:
71749
71750

Chique :thumleft:

Re: Mening gevraagd mahagoni bruin

20 sep 2017 12:04

Hoi , heb je een link ?
Wat is nrw ??
Plaats een reactie