Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 apr 2024 10:29



Antwoord op onderwerp  [ 1000 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 40  Volgende
De drang 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
Tilt! schreef:
Of dat paars in Bladerunner's donkerblauwe 964 8)


Zeg nooit zomaar paars tegen Magenta. :evil:

81290


22 jan 2023 12:22
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: De drang
:mrgreen: :mrgreen: :twisted:

Olaf schreef:
Ik vind dat typisch een Amerikaanse kleur-combinatie :|

zwart met giraffenleder. Idd de kleur die je in de US en Midden Oosten heel vaak tegenkomt.

Had ooit op een lease Golf GTI een hele donkerblauwe Audi kleur besteld (levertijd 14 weken :shock: ) met een heel licht creme leren Recaro interieur. Was echt heel gaaf. Auto werd na 4 maanden gejat :evil:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


22 jan 2023 12:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
bladerunner schreef:
Magenta. :evil:

Ik kon niet op 't woord komen :mrgreen: :res:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


22 jan 2023 13:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: De drang
Hier nog ff twee leuke kleurtjes van de gele
aan de 996 4s wordt gewerkt
Mocht je nog leuke kleurtjes willen geef maar een ral kleur als idee
Is na eenmaal gemaakt niet veel werk om een ander kleurtje erop te zetten

Afbeelding
Afbeelding


22 jan 2023 13:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: De drang
zomaar wat kleurtjes ter inspiratie van de DRANG

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


22 jan 2023 14:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
Mooi gedaan!! :cheers:
Maar ik denk dat 't veilig is om aan te nemen dat de 996 4S niet echt tot zijn recht komt met kekke kleurtjes :mrgreen:
De 991 in 't vuilzakkengrijs otoh... :thumleft:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


22 jan 2023 17:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: De drang
Die vuilniszak kan ook op de 996
Neem aan dat je de laatste van de 991 bedoeld


22 jan 2023 17:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
Idd, alhoewel die -strikt bekeken- al meer naar Crayon op gaat.
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


22 jan 2023 21:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: De drang
Net als auto’s heb je ook heel veel verschillende kleuren grijze vuilniszakken (:
Wordt aangewerkt (:


22 jan 2023 21:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: De drang
@Tilt, als jij het over "vuilniszakken grijs" hebt bedoel je neem ik aan "Sports classic grey" ?
Die kleur heeft bij Porsche de code "L63A" zie dit linkje

hier op een 918:
Afbeelding

een 996 in die kleur heb ik nog niet gevonden op het net.
De door Porsche leverbare kleuren voor de 996 vind je HIER
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


22 jan 2023 23:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Bericht Re: De drang
En dan heb je toch nog de pts kleuren (lees: alles is mogelijk als je maar betaalt?)?


22 jan 2023 23:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: De drang
sinds welk jaar bestaat dat PTS bij Porsche? was dat al beschikbaar voor de 996?
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


22 jan 2023 23:44
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: De drang
Al eerder dan dat ….

- Sonderwünsch ;)


23 jan 2023 8:56
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
Met vuilniszakkengrijs bedoel ik uni grijs, dus zonder metallic.
Zoals je donkerdere en lichtere grijze vuilniszakken hebt heb je ook donkerdere en lichtere tinten grijs op Porsches welke ik allemaal vuilniszakkengrijs noem.
The key is: no metallic.

Intussen is alles mogelijk, of beter gezegd, intussen wordt dat meer en meer ingeburgerd. Da's zoals de flipperkasten. Als Williams vroeger 5000 kasten maakte, dan gingen er daarvan misschien 2 naar partikulieren. Tegenwoordig is dat waarschijnlijk meer dan de helft. Iedereen maar klagen dat het crisis is maar de overbodige prullen zoals flipperkasten en 10k voor een kleurtje vliegen als zoete koek de deur uit. Restaurants zitten afgeladen vol. Me no comprendre :scratch:

Ik zei een 10-tal jaar geleden al op het zuiderforum, toen Porsche begon met de ene speciale serie achter de andere uit te braken: als je ECHT een speciale of een one-off wil, dan tik je 10k af voor een speciale kleur en ben je goedkoper af dan met eender welke speciale serie. Blijkbaar begint dat nu door te dringen :thumleft:
"Waar zitten we hier dan over te jippie" hoor ik jullie denken. Een T in een speciaal kleurtje en klaar.
Wel,
1. Ik MOET niet speciaal een speciale serie hebben, ik wil iets dat me aanspreekt. Als dat een Lapisblauwe 996 4S is, is dat ook goed.
2. Ik zie ze graag in 't echt want wat je op je scherm ziet is dikwijls niet de realiteit (da's zoals vrouwen op een datingsite).
3. Wat ik hier jaren geleden al schreef: ik ben niet sterk genoeg in mijn overtuiging om één kleur te kiezen en die kleur de mooiste te vinden, eender wat. Ik wacht liever tot er iets passeert wat me volledig aanspreekt. Just to be sure.

Praktijkvoorbeeld op Mobile

Als je deze foto ziet...
Afbeelding

Onbewerkt ziet dat er zo uit:
Afbeelding

Nog steeds niet lelijk hoor, verre van, maar die eerste foto is "Waaaauw", de 2e is "geen mis kleurtje".
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


23 jan 2023 12:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: De drang
Tilt! schreef:
Intussen is alles mogelijk, of beter gezegd, intussen wordt dat meer en meer ingeburgerd. Iedereen maar klagen dat het crisis is maar de overbodige prullen zoals flipperkasten en 10k voor een kleurtje vliegen als zoete koek de deur uit. Restaurants zitten afgeladen vol. Me no comprendre :scratch:


Dat hangt m.i. sterk af waar je woont. Als je in Vlaanderen in de ruit Antwerpen / Brussel / Mechelen / Gent woont dan klopt wat je zegt. Daar is veel koopkracht, maar daarbuiten is het een toch wat meer genuanceerd verhaal, ook al zijn daar uiteraard hot spots zoals Knokke bvb.

En er waren / zijn de opeenvolgende crisissen de voorbije 3 jaar : Corona / Oekraïne - energiekosten - inflatie - oplopende rente. Ook in crisissen - die de onderste laag van de bevolking meestal het hardst treffen - zijn er partijen die veel tot zeer veel geld verdienen...
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


23 jan 2023 13:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
Zo.
Blijkbaar is Porsche VIP worden een ding...
Zal wel in Amerika zijn, maar daar koop je blijkbaar niet meer zomaar een GT3 ook. Tenzij je zelfs bij de dealer al meer dan de "stickerprijs" betaalt.

click

Een paar van de replies...

-The French fashion house Hermès were the first to pioneer this tactic in order to get customers allocations for the highly desired Kelly and Birkin bags. This method is now taking broader hold in the automotive industry. Frankly, it's a bloody shame and not something I would ever participate in.

-If people wouldn't pay over sticker and have an ounce of patience, we wouldn't have this problem in the first place.

-Wow, so you are saying if I throw tons of money at a dealer they will let me buy more of their cars? Rocket science here folks

-I'm not that old (33), but I remember a time when paying window sticker was considered being a sucker. Now in today's world it's a deal

-Step one: be extremely rich, rich enough to buy a dealerships worth of cars

-For a minute there I was worrying that the world is in a recession.

-"I am willing to be a sucker"

I'm out denk ik.
Zoals ik hier eerder al zei: Porsche was voor mij iets voor "de anderen", voor 't schoon volk, niet voor het plebs zoals ik. Blijk ik nog gelijk te krijgen ook 8)
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


24 jan 2023 16:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: De drang
Tilt! schreef:
-For a minute there I was worrying that the world is in a recession.

Ja, dat zegt natuurlijk niet zo veel.. Het betekent alleen maar een daling van de economische groei.
Dat betekent dus niet dat er ineens geen mensen meer zijn met genoeg geld om een P. te kopen voor meer dan de vraagprijs.
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


24 jan 2023 17:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
987.2 Cayman S PDK
Bericht Re: De drang
Porsche is gewoon voor iedereen die het kan betalen, 924 hoeft niet eens zo duur te zijn en dan rijd je ook Porsche...tenzij we het alleen over nieuwe Porsches hebben, maar ik snap je vergelijking met plebs niet helemaal, aangezien je het in dit topic al een aantal keer hebt gehad over de wens een Porsche aan te schaffen die meer waard is dan mijn huis...ben je dan nog plebs?
Maar zelfs al ben je plebs en heb je gewoon heeeel lang gespaard van je schamele puttenscheppersloon (of whatever :D) dan mag je ook gewoon de meeste Porsches kopen.
Die enkele special edition daargelaten, maar eerlijk gezegd vind ik het juist heel elitair en niet plebs als iemand klaagt over een special edition van meer dan een ton die hij niet mag kopen omdat hij nog niet genoeg tonnen heeft uitgegeven aan dat merk :ba:


24 jan 2023 17:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: De drang
Volgens mij begrijp je de strekking van het betoog van Tilt! niet goed.
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


24 jan 2023 18:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
Novastorm schreef:
Porsche is gewoon voor iedereen die het kan betalen

Volgens Porsche niet.
Novastorm schreef:
924 hoeft niet eens zo duur te zijn en dan rijd je ook Porsche...

Ik rij geen Porsche om te kunnen zeggen dat ik Porsche rij. Een 924 zegt me NIKS.
Novastorm schreef:
ik snap je vergelijking met plebs niet helemaal, aangezien je het in dit topic al een aantal keer hebt gehad over de wens een Porsche aan te schaffen die meer waard is dan mijn huis...ben je dan nog plebs?

Volgens Porsche wel.
Novastorm schreef:
Maar zelfs al ben je plebs en heb je gewoon heeeel lang gespaard van je schamele puttenscheppersloon (of whatever :D) dan mag je ook gewoon de meeste Porsches kopen.
Die enkele special edition daargelaten, maar eerlijk gezegd vind ik het juist heel elitair en niet plebs als iemand klaagt over een special edition van meer dan een ton die hij niet mag kopen omdat hij nog niet genoeg tonnen heeft uitgegeven aan dat merk :ba:

Daar volg ik je helaas niet helemaal vrees ik.
Heb nog putten geschept trouwens, als één van mijn vele bijverdiensten. Was bij mijn schoonbroer die er rijk mee geworden is. Is helaas overleden op zijn 43 bij het omhakken van een boom die terugsloeg in zijn gezicht. Dat was één van de eerste keren dat ik dacht van "wanneer is het mijn beurt", en "moet ik ook eens niet meer de teugels loslaten".
Ik snap dus niet wat je er elitair aan vindt.

"Dromer ziet de auto van zijn dromen, wil kopen, mag niet. Is voor de goeie klanten (letterlijk). Ziet ondertussen de ene na de andere car-flipper diezelfde auto aanbieden voor minstens 100k extra, stelt dit aan de kaak, wordt verweten elitair te zijn"
Me no comprendre...
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


24 jan 2023 18:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: De drang
Jij vindt 3 Porsches in je garage niet elitair? :lol:

Tilt! schreef:
Een groen interieur associeer ik dan weer met wansmaak :mrgreen:


O, vergeten te happen :mrgreen:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


24 jan 2023 18:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
3 Porsches ca va nog, maar die T6 erbij, da's het gewoon breed laten hangen. TE breed volgens oom agent :mrgreen:

En ja, dat groen interieur was een lijntje dat ik smeet :res:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


24 jan 2023 18:55
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
Citaat:
maar die T6 erbij, da's het gewoon breed laten hangen


dat komt door het onderhoud dan he :mrgreen:
_________________________________________
footers zuigen! :D


26 jan 2023 8:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: De drang
En de reparaties.
Ask me how I know :lol:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


26 jan 2023 10:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
Lijntje gesmeten Cazzo? ;)

Onderhoud valt heel hard mee, bij de plaatselijke dealer (je wil tenslotte toch dat het goed gedaan is). Reparaties tot nu toe niks, bij geen enkele van de 4 Transporters die ik al gehad heb dus daar kan ik me niet over uitspreken. 't Zal aan 't manneke liggen die ermee rijdt :mrgreen:

En ja, voor sommigen zal 't elitair zijn, voor mij niet. Ik weet wat ik er allemaal moeten voor doen heb, ik weet ook wat ik allemaal laat om te kunnen leven zoals ik in mijn signature zeg. Dus die die me van op een terras in Tenerife veroordelen tijdens één van hun meerdere jaarlijkse vakanties met hun 3 koters erbij omdat "ze toch ook wel eens iets mogen hebben": ne welgemeende F... Y.. :mrgreen:

En ja, ne mens wordt alles gewoon en begint uiteindelijk alles normaal te vinden. Toen we hier de eerste keer binnen kwamen in het huis dat we later kochten was die garage precies een sporthal. Zoveel jaren later is die "garage toch ook ZO groot niet". Zoals een nieuw kleurtje op de muur van de woonkamer, de eerste week valt het op, daarna zie je het niet meer.
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


26 jan 2023 11:28
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1000 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 40  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.