Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 27 apr 2024 8:00



Antwoord op onderwerp  [ 1000 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40
De drang 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: De drang
Veel sterkte en na de operatie en herstel lekker toeren in de 991
Beterschap


11 jan 2024 20:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Auto: Boxster 718GTS Motor: BMW S1000XR
Noord-Limburg
Bericht Re: De drang
Man... :( Weer een voorbeeld om NU te genieten van de dingen in het leven.
Sterkte en beterschap!


11 jan 2024 23:12
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: De drang
Ik heb in het trappenhuis hier de spreuk hangen ‘do more of what makes you happy’. Dus Bart; eerst ff zorgen dat het weer oke is met je gezondheid en dan volop aan de slag om mooie herinneringen te maken !!
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


11 jan 2024 23:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: De drang
Wens je een spoedig herstel toe Tilt!


12 jan 2024 10:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
986 2.7 Tiptronic
Le coin de pays bas
Bericht Re: De drang
Dat valt even tegen Tilt, maar beter nu dan wanneer het van het straks mooi weer is om de P uit laten, sterkte en beterschap!
_________________________________________
The most dangerous nutt on any of my vehicles is the one that holds the throttle, me!


12 jan 2024 10:31
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: De drang
Wow Bart, je krijgt het wel voor je kiezen en het lijkt niet te op te houden :shock: :cry:
Wel geluk bij een ongeluk dat ze de hartproblemen hebben ontdekt en nu direct kan worden doorgepakt, zodat je er zo snel mogelijk vanaf bent :thumleft:
Daarna weer genieten en leuke herinneringen maken, zoals horn al schreef!

Sterkte!
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


12 jan 2024 13:02
Profiel
Forum Admin
Avatar gebruiker
981 GT4, 971 4S, 931, 924, 968 cab
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: De drang
Sterkte Bart, we horen graag hoe het is verlopen :thumleft:
_________________________________________
RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!


12 jan 2024 13:11
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: De drang
Hoeveel kan een mens (ver)dragen? Sterkte met de operatie en met je herstel. En daarna genieten man!


12 jan 2024 13:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
'05 Porsche 997 Carrera S cab, '03 Supercharged BMW Z4 3.0i cab en de '14 gezinspukkel.
Op de boerderie (bij Den Bosch)
Bericht Re: De drang
En ook ik wens je een spoedig herstel! Als positieve noot: een open hart operatie leidt doorgaans tot volledig herstel en dan voel je je beter dan je daarvoor deed. Doorgaans merk je echt verschil. Ik bedoel dus: bij de gemiddelde operatie is maximaal herstel in de oude toestand te verwachten, na (herstel van) een open hart operatie kan het echt beter zijn dan in de oude situatie.

Hoe dan ook, sterkte met het herstel!


12 jan 2024 13:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
Hoi Bart,

Heel veel sterkte en een voorspoedig en volledig herstel gewenst!


08 feb 2024 23:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: De drang
Doug Demuro komt meermaals kl …rijdend in de 992 S/T 8)

In het zonlicht is ie blauw qua lak, in de garage eerder grijs toch? wat een schitterende bolide


https://www.youtube.com/watch?v=FnGnVnzNMhU
_________________________________________
MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster
Honda VFR800FI


23 feb 2024 12:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: De drang
Sorry maar Doug heeft een irritant kwakende stem, mooie ST, maar irritant filmpje.
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


23 feb 2024 13:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: De drang
Er is een verschil tussen wat jij vindt, en wat zijn 4,79 miljoen volgers vinden. :wink:
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


23 feb 2024 15:32
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: De drang
2.2VTEC schreef:
In het zonlicht is ie blauw qua lak, in de garage eerder grijs toch?

Porsche Shore Blue Metallic
Afbeelding
_________________________________________
"Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.


23 feb 2024 15:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
Doug zijn tetten zijn niet dik genoeg om zo overdreven druk te kunnen doen ;)
Maar blijkbaar is dat bon ton bij al die YouTube pipo's.

Mij persoonlijk valt die ST tegen :|
Kleur is bijwijlen precies een matte wrap en die extra plooi thv de portieren hoeft ook niet. Een hoop pk's ja, maar wat ben je ermee?

Hier niet stilgezeten trouwens (operatie is uitgesteld naar 22 april). Het "kot" gemaakt voor de werknemer zijn bokes op te eten etc...

Afbeelding

Is een work in progress.
Die deur moet nog dichtgemaakt worden en op die Gyproc wand komt er nog fotobehang.

De polybeton in de garage laten polieren en die blinkt nu als een spiegeltje na de laatste toer met boenwas. Daar alles netjes lag én ik een nieuwe GSM (nvdr: mobieltje) heb van de gelegenheid maar gebruik gemaakt om Wind en Water eens vast te leggen (belofte maakt schuld). Dit was helaas net voor de laatste polierbeurt dus echt blinken doet de polybeton hier nog niet.

Afbeelding Afbeelding

En zo staan ze hier meestal opgesteld:

Afbeelding

Heb de mighty T6 ook maar een gepersonaliseerde nummerplaat cadeau gedaan. Porsche gerelateerd vanzelfsprekend :thumleft:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


23 feb 2024 18:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: De drang
Was "schroothoop" niet meer beschikbaar voor die T6-prul :mrgreen:

Tilt! schreef:
Doug zijn tetten zijn niet dik genoeg om zo overdreven druk te kunnen doen ;)


:lol: :lol: :lol:


23 feb 2024 19:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 993 ex 996
Bericht Re: De drang
Niet bepaald verkeerde speeltjes in je “kot”


23 feb 2024 20:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: De drang
Ziet er super uit Bart jouw mancave :cheers:

Ik dacht dat je eerder schreef dat de T6 met die modificaties niet meer door de jaarlijkse keuring kwam. Ik zie nog dikke velgen er onder zitten. Hoe zit dat?
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


23 feb 2024 22:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
Hoi Bart, even niet meer meegelezen, was even slikken toe ik je laatste gezondheidsnieuwtjes las... sterkte in elk geval en beterschap!
Om het in autotermen uit te drukken, bekijk het als een complete revisie, en nadien draait die motor weer als nieuw!
Succes met de operatie!
_________________________________________
"4 wheels move the body, 2 wheels move the soul"... except Porsche, they move both of them!


24 feb 2024 0:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
Cazzo Super Veloce schreef:
Was "schroothoop" niet meer beschikbaar voor die T6-prul :mrgreen:


Die hangt al lang op een EV 8)
't Was gratis voor een EV, en ge kent die mannen hé, als 't gratis is of afschrijfbaar... :mrgreen:

De parabel van de T6 en zijn verlaging...
Het mag niet in BE.
Punt.
In NL (hier 1 kilometer verderop) en de andere ons omringende landen mag het wel. Het is dus geen veiligheidsdingetje, het is Belgische bureaucratie.

De keuring is een statisch gegeven. 1 Keer per jaar moet je langs, dan laat je de originele ophanging terugplaatsen (door de tjuners), mét de originele wielen, zij gaan er mee naar de keuring en bouwen daarna alles terug om naar "laag".
Klaar.
Tot ik een overijverige agent tegen kwam die het niet kon hebben. Je ziet van ver dat er aan die T6 "gewerkt" is want ze staat nu eenmaal bloedmooi :mrgreen: en de randen van de meerdelige velgen blinken als een spiegeltje.
Ik heb dan 6 maand "stock" rondgereden en uiteindelijk kon ik het niet meer aan: wegligging belabberd, beginnen schuiven op natte wegen, van hier naar daar zwabberen als er eens windstoten waren, en vooral butt f*cking ugly.
Ik heb het me dus geriskeerd om alles terug te plaatsen in de hoop deze overijverige agent niet meer te kruisen. Momenteel bijna een jaar succesvol, maar straks kan het gedaan zijn :cry:

De operatie...
Ik heb er geen probleem mee om mijn lot in andermans handen te leggen, heb alleen schrik van de pijn :|
Dat, en ik zit toch nog steeds met een zekere nicotineverslaving dus ik ga daar de muren opkruipen (moest ik kunnen) :lol:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


24 feb 2024 11:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht Re: De drang
Dank voor de uitleg over de T6 Bart. Ik hoop dat de zwaantjes jou niet spotten met je verlaagde T6.

Vandaag naar Brussel geweest om "driven by dreams" tentoonstelling te zien in de Autoworld. Leuke tentoonstelling (Tip: morgen is de laatste dag en er is nog een cars en coffee).

Was blij dat ik flitsmeister aan had staan, er wordt toch wel veel gecontroleerd op snelheid bij jullie Bart.... De benzine is echter wel lekker goedkoop in BE :thumleft:

HEEL veel succes met de a.s. operatie. Inderdaad moet je het maar zien als een totale revisie van je lichaam, dan kun je er weer jaren tegen aan!
Misschien ook een goede reden om het "pafke" af te zweren ? :thumleft: Dan leef je nog langer en kun je nog meer genieten van luft/wasser gekühlt :!:
_________________________________________
https://www.instagram.com/outletvalve/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."


24 feb 2024 17:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: De drang
Tilt! schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:
Was "schroothoop" niet meer beschikbaar voor die T6-prul :mrgreen:


Die hangt al lang op een EV 8)
't Was gratis voor een EV, en ge kent die mannen hé, als 't gratis is of afschrijfbaar... :mrgreen:


:lol: :lol: :lol:

Jammer dat je er gisteren niet bij was Bart, hopelijk in april wel :thumleft:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


26 feb 2024 12:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: De drang
Mja, misschien wel, maar zoals ik al zei: ik ben een asociale bastaard én ik kom beter tot mijn recht via het geschreven woord ;)

Er wordt wat afgeflitst is BE ja, de laatste maanden reeds 3x prijs, dan heb ik meestal nog de coyote bij...

Soit, update time.
Nieuw onderzoek gehad: geen stents nodig whatsoever. Behalve die genetische afwijking die ik heb is mijn hart picobello. Operatie moet helaas wél nog steeds doorgaan. Sinds "ze" weten dat ik geen stents nodig heb is het hek van de dam: ik mag alles, terwijl ze me 2 maand geleden nog verboden om een lange(re) wandeling met de honden te maken. Nu ja, dat moet je me ook maar één keer zeggen en naar goede gewoonte direct weer doorgepakt. Iets in mij wil "dat kot" hier in goede staat achterlaten voor de operatie. Met niet meer te moeten werken ben ik dan ook begonnen aan mijn todo-lijst. Dingen die ik al jaren uitstelde worden nu één voor één netjes afgewerkt, afgewisseld met af en toe 'n pleziertje.

De polybeton na zijn poetsbeurt...

Afbeelding

Is iets TE smooth, de honden breken er bijna hun poten op, 't is bijwijlen echt zielig, maar die laag slijt wel weer af.


Altijd al ne sucker voor design geweest en toen ik in m'n vorig huis een frigo nodig had, resoluut voor de FAB28 van SMEG gekozen. Nog even getwijfeld over de kleur, maar had toen 'n Tommy flipperkast in de keuken staan (dat was mooier/ruimer dan het klinkt want de "keuken" was voorzien om er op een deftige manier een flipperkast te kunnen zetten) en dan maar die met de print van de Union Jack erop besteld. Tommy heeft ook verschillende Union Jack's op de kast staan. De FAB28 wordt hier niet meer gebruikt maar staat nog steeds te pronken in de gamerage. Wat zie ik nou staan op één van mijn vele omzwervingen op MP en 2ehands.be??? Een mini Union Jack!
Cute as f*ck.
Vroegen er ook maar 60 Euro voor en (ik heb het opgezocht) nieuwprijs voor zo'n ding is 1300 Euro. Nou, dat laat ik me graag welgevallen...

Afbeelding

Het "kot" voor de werknemer dan verder afgewerkt, plaats voorzien voor 2 flipperkastjes, et voila... Swords Of Fury vervoegde de rangen. Een minder bekende Williams maar altijd een sweet spot voor gehad en hij was zo goed als nieuw. Trouwens, het "kot" voor de werknemer is de binnenkant van die "sarcofaag" die hier op de foto staat hé? De bureau die je ziet staan is mijn bureau :mrgreen:

Afbeelding

Paar dagen later kwam ik dan een F14 Tomcat tegen die volledig gerestaureerd was en daar er toch nog één plaatsje over was...
Die zwaailampen!! :ba:

https://thumbs-eu-west-1.myalbum.io/video/480_h264/f542f2c7-ad6d-4eba-9358-47cadd17e4df.mp4

Dan op RS Selection een waanzinnig mooie Carrera "neon" zien passeren. 3k aub :pale:
Wat rondgekeken op the ole' interwebs want ik wou die in de gamerage op die poster van Eau Rouge hangen in de zwarte lucht... en voor een pak minder eentje op de kop getikt.
Neon komt toe en die fluisterde me in: "ik ga veel mooier hangen in jouw woonkamer, ik ben veel te slick en veel te modern tov de vergane glorie die jij hier verzamelt".
Als een neon iets zegt moet je gewoon altijd luisteren en huppa:

Afbeelding

Hoe cool is dat??
Spul werkt met 'n dimmer en in de laagste stand (wat nodig is want die dingen kunnen brutaal veel licht geven) verbruikt hij 5W :res:

Zo, dat was het dus 'n beetje. Zoals ik in 't begin zei: ik laat den boel hier graag netjes achter. Strikt bekeken scheelt er ook niks met mij. Allezja, natuurlijk wél, maar in principe had ik het niet geweten, maw mensen die vragen "in jouw toestand??", mja, ik heb nu geen toestand. Volgende maand wel, maar dat zien we dan wel weer.

Trouwens, moest er iemand zijn Checkpoint flipperkast kwijt willen... Die zou ik nog graag hebben voor in de garage zelf te zetten. Staat nu een Breakshot, is ook geen straf, maar een Checkpoint zou het net nog ietsje meer af maken.
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


15 maart 2024 18:24
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: De drang
Haha, wat een verhaal weer. Eigenlijk gelukkig alleen maar, dan wel vooral positief. En dan wat je allemaal doet. Echt geweldig!


15 maart 2024 19:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: De drang
Hela Bart, bijzondere fraaie update! Bovenal dat het qua gezondheid niet geheel 5 voor 12 is

SMEG, zalig merk, ook hier aanwezig. Op TO-DO staat de SMEG letters te verwijderen en door Porsche te vervangen :mrgreen:

En neon, ook altijd al een zwak voor gehad, 1 van de items die in de buurt van de Williams op de muur mag komen te hangen. Hoop dat je snel de Checkpoint vindt :thumleft:


15 maart 2024 20:22
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1000 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.