Switch to full style
Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
Plaats een reactie

Re: De drang

11 maart 2018 8:50

sideskirt :wink:


Niet het meest duidelijke plaatje in deze, maar hier zie je dus ook de buizen - op m'n lightweight ... die heeft niet van die metalen kappen zoals de touring.

72225

Als ik mij niet vergis: zijn er ook nog (vroege) 911jes die geen oliekoeler in het vooronder hebben .. en daarmee ook geen buizen aan de dorpel ...

Re: De drang

11 maart 2018 14:23

:scratch:
Persoonlijke smaak dus tussen de backdates. Ik vind mét skirt dus mooier :oops:

Re: De drang

11 maart 2018 14:42

.. met skirts, krijg je ook de bling, deurvakken en een handschoenen-kastje :wink:

Afbeelding

Re: De drang

11 maart 2018 18:39

Ik zie geen nadelen! ;)

Re: De drang

11 maart 2018 19:59

100 kilo verschil tussen M471 en M472 :wink:

Re: De drang

11 maart 2018 20:04

Om snel te gaan zijn er andere wagens :mrgreen:
Wat scheelt dat in optrekken? 0.2 sec?
Dan liever geen buizerij ;)

Re: De drang

18 maart 2018 22:32

Zo, niet stilgezeten ondertussen en via via op deze mooie Boxster uitgekomen...

Afbeelding Afbeelding

Niet echt spannend qua kleur maar wel bloedmooi.
Het was vooral de onderhoudshistorie die me over de streep getrokken heeft. IMS is gedaan, waterpomp, AOS, etc...
Gaan kijken, mee gereden (vederlichte ontkoppeling) en toegeslaan. Dinsdag staat ie hier :thumleft:
TOTMBO zo fier als een hond met 7 l*llen ;)

Het zal dus een "EN" verhaal worden ipv een "OF", met andere woorden, de zoektocht naar een oud kreng blijft overeind.

Re: De drang

18 maart 2018 22:47

Hoppaa...spijkers met koppen!
Gefeliciteerd alvast :thumleft:
Ben benieuwd wat er nog bij gaat komen.

Re: De drang

19 maart 2018 8:10

Moet ik nu eerst bij de buren aankloppen (inloggen) om de foto’s te kunnen zien :?: :?

In iedergeval: gefeliciteerd :!:

.... ik ben benieuwd wat er (nog) naast komt te staan ;)

Re: De drang

19 maart 2018 10:57

Zien jullie die foto's niet?
Tot nu toe werkte dit zonder problemen, ook al was je niet ingelogd bij de buren.
Laat maar weten dan zet ik ze effe op FB en link zo door :salut:

Ben ook benieuwd wat er nog bij gaat komen maar de ergste drang is momenteel effe weg. Volgende week is die terug hoor ;)

Wat vinden we hier van? Click

Afbeelding

Staat waarschijnlijk zo goedkoop omdat 't een diesel is en niemand die nog wil :mrgreen:
Is een 2.7 niet altijd in "chroom" trim, en kan dat eventueel geretrofit worden?

Re: De drang

19 maart 2018 19:25

Chroom trim ...

Blank geanodiseerd ;)
Die raamframes zijn niet meer te krijgen - en de huidige zijn waarschijnlijk opgeschuurd om zwart te kunnen spuiten.

Kaal halen en polijsten kan (je laten doen).
Opnieuw anodiseren wordt lastig ... bij dat proces “fikken” de stalen bussen uit je alu frames :(

Re: De drang

20 maart 2018 8:28

Tilt! schreef:...
Is een 2.7 niet altijd in "chroom" trim, en kan dat eventueel geretrofit worden?


Bij mij weten is zwart standaard en kon je chroom trim als optie kiezen.

Re: De drang

20 maart 2018 8:30

Ik dacht dat het de laatste serie “chroom” was ... maar je zou best eens gelijk kunnen hebben :!:

EDIT: Model jaar '75 was nog gewoon bling af fabriek 8)

Re: De drang

28 maart 2018 17:40

Met de bovenstaande uitleg in het achterhoofd toch maar eens een mailtje aan gewaagd (voor die blauwe hierboven).
't Viel me ineens in dat ik nog steeds de ducktail liggen heb, eventueel de ramen in "chroom" zetten (die aanhalingstekens staan er omdat ik weet dat 't geen chroom is ;) ), beetje verlagen, beetje amuseren...
Ik verwacht een Engelsman die voor zijn werk in Naïrobi zit, etc... maar 't doodt de tijd tot er een mooie F-type opduikt.

Hierbij de LINK want die hierboven staat verkeerd precies :thumleft:

Oja, "saai blauw" hoor ik jullie al denken, en idd, het is saai blauw, maar ik vind de kleur tot zijn recht komen en de "cool"factor zou voor mij dan zijn dat er hier dan 3 blauwe bij elkaar staan. Een kinderhand is soms gauw gevuld 8)
De twee "bovenste" zijn de onze...

Afbeelding

Re: De drang

28 maart 2018 20:20

Dus het klopt echt dat de diesels in Duitsland flink dalen in prijs...;)

Re: De drang

11 apr 2018 22:29

Wat vinden we hier van?
Afbeelding

Click

De foto was dus dikke clickbait maar er zit wel de holy grail onder.
Althans, op 't eerste zicht toch.
Interieur vind ik vrij netjes, als dat spul matching is en ik hem dan weer matching color laat maken (inclusief rear wiper delete). En nee, eender welke SC nemen en die in olijfgroen zetten is niet hetzelfde in mijn wereld...
Ga maar los op de foto's en waarschuw me voor eventuele fouten die jullie zien :up:

De blauwe hierboven vermeld is niets geworden trouwens. Is intussen ook verkocht (of toch verwijderd). Hij had "een paar roestplekjes" en toen ik vroeg waar kwam er geen antwoord meer :?

Re: De drang

12 apr 2018 10:01

Klinkt mij als een redelijk project!
Vooral de tekst: "Old red US style repaint", zou mij wat zorgen geven.

Re: De drang

12 apr 2018 12:25

's Avonds ziet alles er toch altijd veel mooier en cooler en doenbaarder uit hé?
Gisterenavond dacht ik nog: effe shoppen voor een paintjob, nog een paar 1000 Euro van de auto afpietsen, hier en daar nog wat verbeteringen (kilometerteller in km/u enzo) en we zijn klaar voor 40k. Het model dat ik ubercool vind in die kleur.
Deze morgen was 't dan al eerder van: 't Is ook "maar" ne groene Porsche, allezja, 't is zelfs nog gene groene 8)

Hoop gedoe en 't loopt allemaal snel in de papieren én... 't is geen F.

De US paint job denk ik dat dat eerder een voordeel is in mijn geval. Da's waarschijnlijk van ver herspoten zonder iets van rubbers ofzo te demonteren. Waarschijnlijk ook niet de moeite gedaan om de motorruimte of de koffer langs binnen te spuiten wat dus goed nieuws zou zijn als je 'm weer in 't olijfgroen zou willen zetten. Voornoemde is denk ik ook de reden dat er van de koffer, noch de engine bay foto's te zien zijn.
De periscoop (3e remlicht) zou er dan ook af moeten.
Anyway, ik heb liever iets zonder gedoe en ik haat clickbait ;)
Ik schrijf hem nog niet volledig af want 't is een 911, en 912's in die staat vind ik alleen maar voor bijna 10k meer.

Re: De drang

12 apr 2018 18:42

Tja. Km stand zal natuurlijk ook niet kloppen. Feitelijk denk ik dat je hem compleet moet doen en dan is de startprijs wel weer hoog. Is overigens gewoon een handelaar.

Re: De drang

15 apr 2018 9:52

https://www.autowereld.nl/porsche/911/3 ... tails.html

Afbeelding

Re: De drang

15 apr 2018 11:41

Nou... als je er een wil zou ik heel snel deze gaan ophalen. Dit is denk ik echt een buitenkansje.

Re: De drang

15 apr 2018 18:16

Ziet er me een heel goed onderhouden exemplaar uit dat ik direct zou gaan halen moest hij een off-color hebben :thumleft:

Afbeelding

In dit kleur was ik 'm nu al gaan halen.

Re: De drang

15 apr 2018 20:48

.... van een vrouwtje geweest :cheesy:

Re: De drang

15 apr 2018 23:11

She’d kick your ass. :!:

Re: De drang

16 apr 2018 21:49

wat denk je van deze oude dame SJVX50 C2 1989 (staat uitgebreid in ‘into the frame’ )

voor het juiste bod .....
Plaats een reactie