Switch to full style
Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
Plaats een reactie

Re: De drang

26 jan 2023 11:32

Ja als je met je Transportertje alleen met 2 honden erin naar het bos rijdt, dat kunnen ze wel handelen, net an.
Als je ze gebruikt waarvoor ze verkocht worden, no way. Rubbish.
Na 1 jaar Toyota ProAce ook nog niet bij de garage geweest :thumleft:

Re: De drang

26 jan 2023 11:41

Hela??
Er hebben ook nog 3 honden in gezeten ooit! :mrgreen:
En héél af en toe een flipperkast. Da's toch snel 120 kilo. Wel, dat busje gaf geen kik :mrgreen:

And look at it, just look at it!!
Zelfs smerig staat hij klaar om zo'n lelijke Toyota als ontbijt te nemen...

Afbeelding

Re: De drang

26 jan 2023 11:43

:lol: :lol: :lol:
Wat verkoop jij eigenlijk in je winkel? Paddo's?

Re: De drang

26 jan 2023 11:59

I'd tell you but than I'll have to kill you ;)
In elk geval geen 992 SC's :twisted:

Re: De drang

26 jan 2023 15:52

Je hebt natuurlijk wel een stukje sporthal in mogen leveren voor de winkel, toch :?: :|

Als je daarnaast de pinballs en playseat opruimt … kan er nog wel een wagen bij :cheesy:

Re: De drang

26 jan 2023 17:53

Wat is dat stoffige ding achter de bus??

Re: De drang

26 jan 2023 18:02

Afbeelding

:salut:

Helaas staan ze hier meestal zoals op de eerste foto. Ben meer een rijdert dan een poetsert :drive:
Zou eens autohoezen moeten kopen, maar 't blijven vormeloze zakken, dan liever een beetje stof erop.

Re: De drang

26 jan 2023 18:37

Olaf schreef:Je hebt natuurlijk wel een stukje sporthal in mogen leveren voor de winkel, toch :?: :|

Als je daarnaast de pinballs en playseat opruimt … kan er nog wel een wagen bij :cheesy:

True, maar ik sprak alleen over de garage. Toen wij het kochten was er nog geen doorgang naar de (latere) gameroom.
Er is altijd plaats voor eentje meer ;)
Ik doe niks meer weg. Vandaag doe je het weg, en morgen moet je (quasi) het dubbele betalen om hetzelfde terug te kopen. Tijden zijn veranderd op dat vlak. Hard veranderd.

Re: De drang

26 jan 2023 20:17

De Porsche 996 4S in PORSCHE L63A SPORTCLASSICGRAU of zoals jij zegt vuilniszakken grijs komt eraan
Nog heel ff geduld (:

Re: De drang

29 jan 2023 14:51

is een erg lastige kleur (L63A Sport Clasic grau )

Afbeelding

Re: De drang

29 jan 2023 20:10

Mooi gedaan alweer :cheers:
Thx de dochter! :thumleft:

Denk niet dat het gaat "passen" op een 996 4S.
Ben 'n beetje stil geweest... Heb dat altijd wel na het "missen" van eentje (de vuilzakgrijze 991.2) wat niet wil zeggen dat het hierboven niet blijft doormalen.
Momenteel zit 't alsvolgt in mijn hoofd (remember dat ik een jaar extra tijd gekregen heb mbt een eventuele nieuwe 992): ofwel een 991.2 en liefst in vuilzakgrijs of een ander kek kleurtje, ofwel binnen x tijd toch maar overstag gaan voor 'n nieuwe T oid...
We zien wel...

Re: De drang

29 jan 2023 21:57

Foto’s van een vuilzakken grijze 996 4S zijn er genoeg te vinden hier …

14010 :wink:

Re: De drang

29 jan 2023 23:05

De enige echte forumbakker, dat is lang geleden 8)

En aan de foto’s te zien is het ene “vuilzakgrijs” het andere niet…

Re: De drang

30 jan 2023 0:33

Is volgens mij seal grey op die laatste 4s, had ik ook op mijn 4s. Leuke kleur wel

Re: De drang

30 jan 2023 10:39

Inderdaad sealgrey ook een mooie kleur

Re: De drang

30 jan 2023 10:41

Tilt! schreef:Als er zich hier iemand geroepen voelt om het bij de Nederlandsche OPC's eens na te vragen: be my guest ;)


Op LinkedIn kwam eind vorige week een post voorbij van Porsche Centrum Maastricht waarin een Oak green Sport Classic te koop werd aangeboden.
Wellicht een belletje waard!

Re: De drang

30 jan 2023 11:34

nee, die Oak groene is niet te koop. (op mijn insta zie je een paar foto's die ik geschoten heb. Heel gave auto overigens :cheers: )

Volgens mij zijn alle SC's die bij NL/BE dealers staan al verkocht.

Re: De drang

30 jan 2023 12:19

Ik kwam deze tegen. Lijkt best op een Komo zak, schieffer. Verder ook wel heel gaaf. Ik dacht meteen aan de vuilniszakkenkwestie, maar dit is het niet helemaal voor je toch. Anyway, te mooi om niet te delen :mrgreen:

Afbeelding

https://ninohooymans.nl/aanbod/Porsche-911-32457485/

Ze hebben er ook nog eentje met vast dak staan :popcorn:

Re: De drang

30 jan 2023 18:17

Tilt! schreef:Met vuilniszakkengrijs bedoel ik uni grijs, dus zonder metallic.
The key is: no metallic.

Dit krijg ik dus moeilijk verkocht hier. Het is nochtans de definitie van vuilzakkengrijs hoor... of hebben jullie in NL metallic zakken? :mrgreen:
Sealgrey, hoewel heel mooi, is dus géén vuilzakkengrijs want het is metallic.
Geef me een sealgrey 996 4S, met een goeie 100k kms erop, in goeie staat voor 35k en ik neem 'm. Zoals mijn Lapisblauwe 2 jaar geleden. Alleen vind je ze voor dat geld niet meer, en nu 45 a 50k gaan geven + dan ook nog eens een goeie 5k aftikken om 'm in te schrijven, daar doe ik niet aan mee.

Die van Bocaloco: idd, heel mooi, niets op af te keuren maar NOG duurder dan de SC. De SC deed het hart smelten, dit niet. Nogmaals: een 992 wordt nieuw gekocht. Geen occasies aan stickerprijs +30k erbij, etc... :salut:

Re: De drang

30 jan 2023 21:04

Tilt! schreef:Die van Bocaloco: idd, heel mooi, niets op af te keuren

Integendeel zelfs, want het is een cabrio! :lol:

Re: De drang

30 jan 2023 21:08

Lees net ergens op nu.nl dat de dealerprijs van een 992sc in de US bij een bepaalde dealer 250k boven de retailprijs is gezet.. werkelijk.. dan zou ik zeker voor een 997sc gaan:)

Re: De drang

30 jan 2023 22:41

https://www.ad.nl/auto/waarom-deze-zeld ... ~a79860b4/

Re: De drang

31 jan 2023 8:50

4.1 sec. naar de 100 met 550 pk?

Re: De drang

31 jan 2023 9:12

SC heeft slechts achterwielaandrijving, dat is de reden dat het niet sneller is lijkt me. Probeer al die paardjes maar eens zonder slip op de weg te krijgen.

Re: De drang

31 jan 2023 9:19

En geen PDK, scheelt ook.
Plaats een reactie