Switch to full style
Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
Plaats een reactie

Re: na 5 jaar zoeken ben ik redelijk uit (help)

25 jun 2019 7:21

Beter facturen dan een boekje. Facturen zijn inhoudelijk niet gek, geen grote bedragen maar ook niet van iemand die het met 500 USD per jaar wel goed vond. Zou me enigzins geruststellen. Zie prijstechnisch overigens niet de logica van deze auto uit de US halen.

Re: na 5 jaar zoeken ben ik redelijk uit (help)

25 jun 2019 8:03

ik denk eerlijk gezegd dat jij nooit een P gaat kopen

Re: na 5 jaar zoeken ben ik redelijk uit (help)

25 jun 2019 8:32

peters911 schreef:... een P van een PC. Daar is alles goed, geheel doorgetest, kostbaar maar wel 100% zekerheid.


... assumption is the mother of all verrek ;)

Re: na 5 jaar zoeken ben ik redelijk uit (help)

25 jun 2019 12:30

als het puntje bij het paaltje komt is de dealer ook gewoon een autohandelaar met alle bijbehorende plussen en minnen.

Re: na 5 jaar zoeken ben ik redelijk uit (help)

25 jun 2019 14:26

Ook bij een Porsche centrum in de states zou ik er nogmaals goed over nadenken want daar bestaat vaak ook geen 100%. (Helaas spreek ik uit ervaring)
Laatst bijgewerkt door porschenot op 25 jun 2019 14:27, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: na 5 jaar zoeken ben ik redelijk uit (help)

25 jun 2019 14:26

Marcel schreef:ik denk eerlijk gezegd dat jij nooit een P gaat kopen


Ach je weet nooit, hoorde dat hij 15 jaar verkering had en 8 jaar was verloofd :mrgreen:

Re: na 5 jaar zoeken ben ik redelijk uit (help)

25 jun 2019 20:16

Ik zou worst case kosten erbij optellen (revisie bij Autoresto) en EU aanpassingswerk en de kosten voor de Lelystad keuring (die schijnbaar strenger is dan een EU import RDW keuring, just so you know..). Als dat in de buurt komt van een vergelijkbare US import 996 4S prijs die je in NL zou krijgen (ik gok ergens rond de 27K), dan heb je een vergelijk en kun je zien of het financieel enigszins verantwoord is. Succes!

Re: na 5 jaar zoeken ben ik redelijk uit (help)

26 jun 2019 8:35

Maar waar heeft hij zijn vrouw vandaan gehaald dan? :mrgreen:

(Excuses Gertje, veel suc6 hoor met je zoektocht, maar ff lachen is zo lekker)

Re: na 5 jaar zoeken ben ik redelijk uit (help)

26 jun 2019 8:37

Nog een voutje, ... Excuses Peters911 moet dat zijn ... Gertje is al gesetteld ... :mrgreen:

Re: na 5 jaar zoeken ben ik redelijk uit (help)

26 jun 2019 23:55

Ja hoor helemaal gesettled :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Voor de goede orde: voor die 23500 staat de auto op mijn stoep en moet ik hem alleen zelf nog invoeren (weliswaar geen 996turbo maar wel een 996 4s met handbak)...

Re: na 5 jaar zoeken ben ik redelijk uit (help)

27 jun 2019 9:22

Ik zou mij even goed inlezen over invoeren van een non-eu auto.. het is niet voor niets dat er op marktplaats vaak non-eu auto’s staan voor een prikkie waar dan bij staat, alles geregeld, je moet hem alleen nog even invoeren via rdw lelystad.. als dat zo makkelijk/kosteloos zou zijn, zou iedere handelaar dit wel zelf doen lijkt me. Staat me bij dat er hier op het forum ook iemand was die dit zelf heeft gedaan, een 997tt volgens mij (maar er is vast wel iemand die dat weet)

Re: na 5 jaar zoeken ben ik redelijk uit (help)

27 jun 2019 11:39

Ja, goede tip en die had ik al gelezen. Naast koplampen kunnen de remmen te zwak zijn. Daarnaast is het niets dus het valt wel mee.
Plaats een reactie