Switch to full style
Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
Plaats een reactie

Re: 944 gezocht

27 okt 2020 0:08

Torrenta schreef:Toevallig ben ik een maand geleden wezen kijken bij de 944 in Ankeveen. Auto is van een ouder echtpaar en ze hebben de Porsche al 25 jaar. Een maand geleden zat er behoorlijk wat roest bij de dorpels. Inmiddels is dit gerepareerd volgens de advertentie. Zelf viel mij de auto een beetje tegen, dakje niet origineel, velgen lelijk, niet originele bekleding op de voorstoelen. Waarschijnlijk is er wel iets van te maken maar de dag dat ik er was regende het behoorlijk dus heb de buitenkant slecht kunnen beoordelen.

Die is naar een kennis gegaan. Dakje vond ik zelf ook minder maar 25 jaar in eigendom van iemand met een hoop kwartjes lijkt mij nogal een pre. Dorpels en distri waren nu gedaan.

Re: 944 gezocht

27 okt 2020 8:04

De prijs was er ook wel meer naar. Mooi voor die kennis van je. Forum lid toevallig?
Niet in alle gevallen is lang eigenaarschap een pre, misschien dat kwartjes wel helpen ja.

Re: 944 gezocht

29 okt 2020 21:42

Ik kan hem helemaal nergens meer vinden. Stond te koop in t harde. En bij de handelaar is hij van de website af.

Re: 944 gezocht

30 okt 2020 10:28

Amethist schreef:Ik kan hem helemaal nergens meer vinden. Stond te koop in t harde. En bij de handelaar is hij van de website af.


Misschien duikt hij weer op, in de tussentijd komt er weinig nieuw aanbod op het web, de laatste maand voor de overwintering van de overgangsregeling breekt bijna aan. Misschien komt er nog wat leuks voorbij, anders zal het wel in de stalling verdwijnen tot het voorjaar.

Re: 944 gezocht

03 jan 2021 13:24

Interessant draadje...benieuwd naar je resultaten. 944 Type 2 (ik ben geen fan van Type 1 dash) en dan een reguliere 2.5 zonder dakje lijkt mij ook wel leuk. :drive: :popcorn:

Alleen jammer van de prijsontwikkelingen de laatste jaren.
Plaats een reactie