even een longshot hier plaatsen. In 1994 kocht ik mijn 1e Porsche, een 911 Carrera 3.2 origineel als WTL afgeleverd. De auto is (of was) zwart met een rood interieur. De auto importeerden we uit Duitsland. Het kenteken dat erop kwam is HV-JH-76. Na enige jaren eigenaar te zijn geweest heb ik de auto ingeruild. Met name vanwege het interieur waar ik maar niet aan kon wennen. in 2018 kwam pas weer de volgende Porsche op de oprit. Nu zou ik heel graag in contact komen met de huidige eigenaar. Deze heeft de auto al erg lang. Kent mogelijk 1 van jullie de eigenaar van deze auto? Indien ja dan heel graag een bericht via pb. Dank jullie wel.
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
03 jan 2026 15:47
DennisFO
Re: Gezocht 811 Carrera 3.2 WTL kenteken HV-JH-76
Top! Deze optie kende ik nog niet. Dit ga ik proberen.
03 jan 2026 21:35
Polydeukes
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Ik dacht even "811 ??? is dat een model dat ik nog niet ken?" maar het blijkt om een typo te gaan... een @moderator of @admin kan dit vast voor je aanpassen
_________________________________________ "Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.
05 jan 2026 10:40
DennisFO
Aiii, je hebt helemaal gelijk Polydeukes
05 jan 2026 22:31
Henk
PF # 136
Polydeukes schreef:
... een @moderator of @admin kan dit vast voor je aanpassen
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum