Te Koop: Praktisch nieuwe Sparco R100 sportstoel, inclusief slede en (zelfgemaakte) adaptor beugels voor in de 964. Ik heb er alleen de rit van Baarn naar Best (en terug) mee gemaakt. Achteraf blijkt dat de stoel (door z'n breedte) niet helemaal naar achteren te verstellen is in de 964, en ik m'n lange benen daardoor niet goed kwijt kan. Voor mij ff een zeeperd voor iemand tot 1.85 Mtr. lengte moet het (denk ik) geen probleem zijn. Helaas met het demonteren is er aan de onderzijde rechts een stukje stof beschadigd (Zie laatste foto). Nieuw 1 maand geleden € 350,-- betaald, nu PF Prijs € 275,- Af te halen in Baarn.
12 jun 2016 16:21
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Re: Te Koop Sparco R100 Sportstoel
Kwam net in de opslag deze stoel weer tegen
Laat maar weten (via PB mag ook ) als iemand interesse heeft, prijs (staat voor €200,-- op MP) komen we wel uit, de adapters voor de 964 zijn inmiddels al ergens anders voor gebruikt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum