Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
18 jan 2015 17:43
Een paar schroefjes lossen en hij staat weer origineel
18 jan 2015 17:45
Hahaha, daar heb ik het toch niet over?
18 jan 2015 18:05
Hi Giulia
Past de klep op F model (1968-1974) autos?? Is dat een kopie van de klep die standaard gemonteerd was op een 2,7 RS (1972-1973)?
18 jan 2015 18:10
Yes past helemaal
18 jan 2015 18:19
Franz schreef:Best apart zo'n ducktail op een 964 maar ik krijg er altijd zo'n gevoel bij dat het dan om een bij elkaar geraapte Porsche gaat. Een originele 964 moet lekker zijn oorspronkelijke look behouden vinnik.
Ben het helemaal eens met je Franz, maar goed, laat de boys maar ff.....
18 jan 2015 18:44
Franz schreef:Hahaha, daar heb ik het toch niet over?
En ik wou maar zeggen dat hij *zo* weer origineel staat
Ben niet zo van de heilige huisjes waar je zelfs nog niet mag denken aan een andere velg, heb zo al eentje staan waar ik niet mag aan raken, en met de 964 mag best eens gespeeld worden
18 jan 2015 18:50
Nee, maar dat is ook zo alleen ging het mij erover wat voor soort gevoel er bij mij overheerst als ik zo'n auto zie rijden. Ik vind het een beetje zonde omdat ik het helemaal niet bij een 964 vind passen. Maar puur persoonlijk hoor.
18 jan 2015 20:42
Hi Giulia, Is het mogelijk te weten wat is de gewicht van de klep?
18 jan 2015 22:30
Leuk initiatief, ik doe ook mee.
Aangezien er bij mij toch helemaal niks origineels meer aan de auto is, kan dit er ook nog wel bij!!
18 jan 2015 22:42
rs5 schreef:Hi Giulia, Is het mogelijk te weten wat is de gewicht van de klep?
ik gok tussen de 4 en 5 kilo...
18 jan 2015 22:59
Ik wil een ducktail op een 1980 SC Targa zetten maar wel de airco bewaren. Kan je op deze klep de airco radiateur wel bevestigen?
Zijn er nog ander onderdelen nodig? Het rooster neem ik van de oude klep. De scharnieren etc ook?
19 jan 2015 0:14
Radiateur weet ik niet. Scharnieren blijven bij jouw type hetzelfde.
19 jan 2015 9:18
Ben ik weer:
Stalen binnen-frame van een motor-kap voor jouw type 911 gebruiken - en daar de polyester klep op laten maken.
Dan kan dat gedeelte van je airco er ook aan hangen .. en weet je voor 99,9% zeker dat de pasvorm altijd goed blijft
@TS: zijn de ducktails "in de mal gespoten" - of met matjes ingelegd
19 jan 2015 13:50
Tussenstand:
Giulia
Tilt!
Cloaca
Ricoberg
Renntech
Url
911-Carrera 2x (afhankelijk van verlichting)
Neppert
In optie:
Rs5
911Zoekende
Polpol33
Laatst bijgewerkt door
giulia op 19 jan 2015 16:33, in totaal 1 keer bewerkt.
19 jan 2015 14:32
Is een stalen binnen frame, waar Olaf het over heeft, nodig?
Of kan deze Ducktail gewoon op de schanieren gemonteerd worden?
19 jan 2015 14:35
Niet nodig. Van Thull claimt een dusdanig goede pasvorm en stijfheid (geen torderen) dat eendenstaart direct op de scarnieren kan.
19 jan 2015 14:45

Misschien loop ik wat op de zaken voorruit, maar hoe doen we het met betalen en ophalen/verzenden en dat soort zaken?
19 jan 2015 16:33
GhostRider schreef:Pas het op een 993?
Helaas....ze hebben voor de 993 geen mal en dus geen ducktail.
19 jan 2015 17:42
Gok dat je de bovenkant van de polyster ducktail wel op een binnenwerk van 993 motorkap passend krijgt.
Wellicht even informeren wat alleen de bovenkant van de ducktail zou kosten - als deze in de group-buy mee gaat.
giulia schreef: Van Thull claimt een dusdanig goede pasvorm en stijfheid (geen torderen) dat eendenstaart direct op de scarnieren kan.
Garantie van 5 jaar of meer
.. als extra vraag op de eerder gesteld vraag over het fabricage proces
Matjes

.. of toch te vezel-spuit-werk
19 jan 2015 18:27
911_carrera schreef:Ik ben nog wel even benieuwd of er rekening is gehouden met de uitsparingen voor de verlichting.
Mocht dit het geval zijn, dan interesse voor 2 stuks.
Wellicht hier wat foto's plaatsen? Eventueel van een gemonteerde, zodat de pasvorm is te beoordelen.
Ps. Mooi initiatief!
Ja! Er zitten 2 verdiepte vlakjes die je zelf nog even moet uitfrezen/dremelen. Fluitje van een cent.
19 jan 2015 18:39
Zo de vragen van de bestellers zijn zo goed als mogelijk beantwoord denk ik.
Van Thull vraagt een aanbetaling van 30% over de totale som.
Mocht je nog steeds een (of meerdere) ducktail(s) willen hebben dan graag het volgende:
1- Bevestiging van deelname per PM
2- Aantal Ducktails
3- Type 911 (t/m 964)
4- € 100 overmaken als aanbetaling
Als alle bestellingen en belangrijker, de aanbetalingen binnen zijn, dan geef ik het sein tot productiestart. Streven is om volgende week daarmee te beginnen. Afhankelijk van waar iedereen woont kan er dan of zelf opgehaald worden of ik haal de resterende staarten op voor diegene die hem liever in Amersfoort dan wel Hilversum wil komen oppikken.
Dus...gaarne jullie spoedige bevestiging zodat we niet op elkaar hoeven te wachten om de productie te starten.
Nog even voor de goede orde...ik betaal exact hetzelfde bedrag als iedere andere deelnemer, geen persoonlijk gewin.
19 jan 2015 19:31
Olaf schreef:Gok dat je de bovenkant van de polyster ducktail wel op een binnenwerk van 993 motorkap passend krijgt.
Wellicht even informeren wat alleen de bovenkant van de ducktail zou kosten - als deze in de group-buy mee gaat.
giulia schreef: Van Thull claimt een dusdanig goede pasvorm en stijfheid (geen torderen) dat eendenstaart direct op de scarnieren kan.
Garantie van 5 jaar of meer
.. als extra vraag op de eerder gesteld vraag over het fabricage proces
Matjes

Nog steeds geen antwoord op je vragen merk ik.
19 jan 2015 20:41
Doe nou niet zo flauw....Sjaak.
Diegene de hebben besteld hebben geen interesse in die vraag. Blijkbaar alleen diegenen die er geen een willen. Bovendien heb ik het wel gevraagd maar nog geen antwoord hierop.
Typisch Nederlands om toch ergens wat negativisme in te stoppen terwijl er 10 enthousiastelingen zijn.
19 jan 2015 20:56
Olaf schreef:Matjes

Wat wil je vervolgens met het antwoord Olaf?
Een vezelspuitpistool zal niet ontbreken bij van Thull...
Maar matjes of losse vezels.... je zult de lucht er nog steeds zelf uit moeten rollen....
19 jan 2015 22:20
Goed initiatief heren
Heb al een spoilert, anders deed ik ook mee