Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 apr 2024 6:16



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
18"cup3 VERKOCHT! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 964 Turbo 3.3
Bericht 18"cup3 VERKOCHT!
't gaat snel hierzo, ik heb een bevestiging+bod dus ze zijn verkocht.... Ik heb degene die het hoogste bod heeft gedaan zojuist geinformeerd dus voor degenen die me gemaild hebben en geen bevestiging hebben gehad dat ze aan hem verkocht zijn is te laat... :cry:


Dit zat er onder en is te koop (zie album voor evt. andere iets duidelijkere foto's
Afbeelding


18" volgens mij et47 8.5J voor en et52 10J achter, weet dit niet zeker. Zonder spacers zat het dus op een 965, bandenmaat was 225 voor en 285 achter. Ze zijn volgens mij niet krom maar wel toe aan een opknapbeurt!
(lichte stoeprandschade achtervelgen en van de voorvelgen laat de lak los op een aantal plaatsen, opknappen dus)
Bod vanaf 100 euro ?


En dit zit er nu onder (speeline imitatie's) :lol:
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door paulb op 17 sep 2007 17:39, in totaal 1 keer bewerkt.



16 sep 2007 15:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/Belgiƫ
Bericht 
Je hebt een PB
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


17 sep 2007 13:19
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997.2 4s pdk
tholen
Bericht 
immitatie?die zijn veel minder strerk!een keer hard over een drempel en je kan ze weg gooien.ik zou mijn oude velgen nog maar even bewaren.
staat wel heel mooi.de originele had natuurlijk nog mooier geweest :wink:

gr anton964


17 sep 2007 14:05
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
996 Carrera 4S MK2 Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
Bericht 
idd erg mooi, beter dan die andere velgen. Ik zou nog een paar centen uitgeven om het even iets lager te leggen. Dan is het helemaal super :D :D :D
_________________________________________
Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer


17 sep 2007 15:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 964 Turbo 3.3
Bericht 
Die andere velgen waren ook imitatie, ik heb er al 2 vervangen in de afgelopen 4 jaar, 1 achtervelg wegens een gescheurde spaak :shock: en de andere achtervelg vanwege een onverklaarbaar (voor mij dan, ik knal geen stoepjes op) deukje/hoogteslag-iets wat niet meer goed uitgelijnd kon worden.
Oh-ja, het zijn dus 3 achtervelgen en 2 voorvelgen, bijna vergeten, die kromme krijg je d'r bij :idea: (daar kan de velgendoktor mischien iets moois van maken)

En verlagen, tsja dat ziet er heel mooi uit maar dan moet ik net als al die Opeltjes schuin :roll: over drempels rijden en daar heb ik nou net geen zin in, nu kan ik probleemloos over (bijna) alle drempels/obstakels alsof het m'n gewone Fiat Stilo is :lol:

Maar er is igelukkig nteresse genoeg voor de oude velgen, dan hoef ik die niet te blijven stallen, daar ging dit topic over :wink:


17 sep 2007 17:31
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 5 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.