Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 apr 2024 17:18



Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 
Porsche Koffer. 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Noord-Limburg
Bericht Porsche Koffer.
Porsche Koffer in carbon look. Hard case zijkanten. Met wieltjes en trekstang. Een keer gebruikt. Op de foto een beetje verfomfaaid, maar dat komt omdat er niets in zit. Lxbxd 75x65x25. Koffer is aan de bovenkant wat smaller, ca. 55cm. Met handige vakjes en uitneembare tas.

Conform forumregels verwijs ik alleen voor de foto's naar de Mp-advertentie. mod by horn - denk dat je de forumregels nog eens goed moet lezen. omdat jij alleen een telefoon hebt, heb ik de foto's er voor je bij gezet.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Geen verzending.


Forumprijs is 50,-.
_________________________________________
993 Carrera 2 1995 (verkocht)


Laatst bijgewerkt door AvM op 26 mei 2017 10:21, in totaal 5 keer bewerkt.



25 mei 2017 20:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Porsche Koffer.
Helaas, de link werkt niet.

Succes met de verkoop.
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


25 mei 2017 20:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Noord-Limburg
Bericht Re: Porsche Koffer.
Fixed. Dank je.
_________________________________________
993 Carrera 2 1995 (verkocht)


25 mei 2017 20:21
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Porsche Koffer.
AvM schreef:
Voor meer info en de foto's verwijs ik naar de mp-advertentie..

En zo gaat dat hier helaas niet. We zijn geen Marktplaats doorgeefluik. Dus ofwel een volwaardige advertentie hier plaatsen met foto's ofwel koffer op MP verkopen. Niet een regel tekst met een link naar Marktplaats. Zie richtlijnen voor advertenties.
Gaarne aanpassen. Bij voorbaat dank.

:salut:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


25 mei 2017 23:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht Re: Porsche Koffer.
Zie geen link.
Heb je meer informatie/foto of moet ik zoeken op MP


26 mei 2017 0:15
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Porsche Koffer.
Link heb ik verwijderd. Pb of ff zoeken totdat TS zijn openingspost aanpast. :salut:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


26 mei 2017 5:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Noord-Limburg
Bericht Re: Porsche Koffer.
Dit heeft niets met doorgeefluik te maken. Meer dat het zo lastig is om hier foto's op te zetten. Een veelgehoorde klacht waar nooit iets mee gedaan wordt.
_________________________________________
993 Carrera 2 1995 (verkocht)


26 mei 2017 10:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991.2 GT3 997 GTS 964 C2 930 ex 997 S ex 996 4S
Rotterdam
Bericht Re: Porsche Koffer.
Off topic: @AVM Klopt zou mooi zijn als het forum zorgt voor een cloud upload feature om onbeperkt foto's en filmpjes te plaatsen. Kost weinig tegenwoordig. Dat zou dan ook weer het verkeer en bezoek op het forum ten goede komen in de vaart der volken.


26 mei 2017 10:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Porsche Koffer.
Afbeelding

Je klikt op één van de foto's om ze groter te maken, eens geopend klik je met de rechtermuisknop, je neemt "copy image location" en je plaatst dat hier tussen de IMG tags :thumleft:
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


26 mei 2017 11:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Porsche Koffer.
AvM schreef:
Dit heeft niets met doorgeefluik te maken. Meer dat het zo lastig is om hier foto's op te zetten. Een veelgehoorde klacht waar nooit iets mee gedaan wordt.


Misschien omdat 't allemaal niet zo ingewikkeld is als de klachten je doen geloven? :salut:
Is zeker niet ingewikkelder dan een advertentie op marktplaats maken. :wink:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


26 mei 2017 11:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: Porsche Koffer.
Dit is natuurlijk niet helemaal correct.
Ik vind het persoonlijk ook niet moeilijk, maar er zijn idd erg veel vragen over.
Dus is er ergens wel een probleem.

Maar of men dat gelijk cloud oplossingen moet gaan aanbieden vraag ik mij af. Denk dat gewoon de mensen blijven verwijzen naar de plaats waar de uitleg staat meer dan voldoende moet zijn.
_________________________________________
Mvg,

René


26 mei 2017 11:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Noord-Limburg
Bericht Re: Porsche Koffer.
Tilt! schreef:
Je klikt op één van de foto's om ze groter te maken, eens geopend klik je met de rechtermuisknop, je neemt "copy image location" en je plaatst dat hier tussen de IMG tags :thumleft:


Ja, ik weet hoe dat werkt, maar ik heb geen pc. Ik doe alles met de telefoon en daar werkt dat trucje vooralsnog niet.
_________________________________________
993 Carrera 2 1995 (verkocht)


26 mei 2017 12:58
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
Bericht Re: Porsche Koffer.
Voor welk type is de koffer geschikt?


26 mei 2017 14:24
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Porsche Koffer.
AvM schreef:
Dit heeft niets met doorgeefluik te maken. Meer dat het zo lastig is om hier foto's op te zetten. Een veelgehoorde klacht waar nooit iets mee gedaan wordt.

Tuurlijk. Het is onze schuld dat jij je niet wilt conformeren aan de geldende regels. Prima. :scratch:

MY00 schreef:
Ik vind het persoonlijk ook niet moeilijk, maar er zijn idd erg veel vragen over.

Als er een vraag over gesteld wordt, wordt er altijd verwezen naar het topic waar je kan zien hoe het werkt.
Het probleem ligt meer bij (meestal) newbe's die binnenkomen en gelijk beginnen te blèren zonder even rond te kijken en zich te verdiepen hoe ze iets zélf zouden kunnen opzoeken.
Mijn kinderen zijn ook zo. "Hoe moet dat?" "Kan jij het even doen?" "Geen idee hoe dat moet, wacht maar tot pappa thuis is...." Gemakzuchtigheid. En dan het liefst meteen iemand of iets anders de schuld geven.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


26 mei 2017 14:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Noord-Limburg
Bericht Re: Porsche Koffer.
Citaat:
mod by horn - denk dat je de forumregels nog eens goed moet lezen. omdat jij alleen een telefoon hebt, heb ik de foto's er voor je bij gezet.


Wellicht moet jij je forumregels er dan eens op nalezen of deze verduidelijken.

Citaat:
Advertenties met alleen een link naar een andere website worden verwijderd, alsmede "hit-and-run" postings!


Advertentie is niet alleen een link, er staat uitgebreide informatie over het aangeboden object. Er staat nergens dat een link naar een advertentie verboden is. Maar ik heb zo'n idee dat dit weer zo'n discussie wordt waarin de forumleiding zich beroept op dat zij bepalen hoe hun eigen regels geïnterpreteerd worden...

Maar bedankt voor het plaatsen van de foto's. :thumleft:
_________________________________________
993 Carrera 2 1995 (verkocht)


26 mei 2017 16:51
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Porsche Koffer.
Je komt hier lang genoeg om te weten dat eea bedoeld is als verzoek de moeite te nemen hier een volwaardige complete advertentie te plaatsen. Met een omschrijving, een vraagprijs en indien mogelijk één of meerdere foto's.

En dus niet 'Te koop een koffer. Klik hier.'

Als ik aangeef dat een dergelijke link niet de bedoeling is, krijgen we eerst een huilie huilie verhaal dat het zo moeilijk is om hier foto's te plaatsen en dat daar al heel vaak over geklaagd is en er maar steeds niets mee gedaan wordt. Vervolgens kan het niet omdat je geen pc hebt en alles vanaf je telefoon doet. En dat je de link ook plaatst omdat er uitgebreidere info over deze koffer in de MP advertentie staat.

Wat je ook kan doen is hier een advertentie plaatsen met de exact gekopieerde tekst van je MP advertentie (dus niet overtypen maar gewoon ctrl-c ctrl-v, kan ook met je telefoon). En als het je niet lukt, om welke reden dan ook, om de foto's van de advertentie hier te plaatsen, even een kort berichtje of één van ons je even kan helpen. Doen we nl. heel vaak. Net als hierboven bij jouw advertentie. Of recentelijk bij iemand die aangaf zijn foto's niet te kunnen resizen. Dan krijgt hij een pb'tje met het aanbod om die foto's naar mij te mailen. Doe ik het wel even voor hem. Dus het is niet altijd zo dat we er niks mee doen...

Citaat:
Maar ik heb zo'n idee dat dit weer zo'n discussie wordt waarin de forumleiding zich beroept op dat zij bepalen hoe hun eigen regels geïnterpreteerd worden...

Ja. En daarna bannen we degene die dat niet accepteert. Zo gaat het hier nou eenmaal. Zucht.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


26 mei 2017 20:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Porsche Koffer.
Does it come with the shoes? :mrgreen:
En, zoals Ruud al vroeg: voor welk type Porsche is deze koffer?
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


27 mei 2017 19:12
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 17 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.