Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 21:21



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 
BISIMOTO Pulse Chamber uitlaat SC en 3.2 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 T Targa 930 Turbo 991.2 Targa
Breda
Bericht BISIMOTO Pulse Chamber uitlaat SC en 3.2
Ik heb gisteren de bestelde BISIMOTO Pulse Chamber uitlaat binnengekregen en gemonteerd. Installatie is een fluitje van een cent. Gewichtsbesparing én 15 PK winst. Echter, hij is voor de SC cabrio naar mijn mening té luid. Ook met de sound arrestor erin. Vooralsnog zet ik de DANSK er weer onder en leg ik de BISIMOTO op zolder voor als er een Coupe op mijn pad komt. Mocht er iemand zijn die er écht naar op zoek is/was, laat het via een PB weten. Heeft me €800 gekost incl sound arrestor, shipping en import heffingen. Mag voor €600 weg.

Voor een artikel over de uitlaat, zie: http://www.superstreetonline.com/how-to ... ulse-wave/

Voor de BISIMOTO website: http://bisimoto.com/store/index.php?mai ... rl0vi12ku2


08 mei 2018 21:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: BISIMOTO Pulse Chamber uitlaat SC en 3.2
Dik! Ik zou het wel weten als ik een SC of 3.2 had. (zie ook mijn avatar :)) Succes met de verkoop!
_________________________________________
991.2 Targa 4 GTS


30 mei 2018 9:06
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC `81
Eindhoven
Bericht Re: BISIMOTO Pulse Chamber uitlaat SC en 3.2
horch schreef:
Ik heb gisteren de bestelde BISIMOTO Pulse Chamber uitlaat binnengekregen en gemonteerd. Installatie is een fluitje van een cent. Gewichtsbesparing én 15 PK winst. Echter, hij is voor de SC cabrio naar mijn mening té luid. Ook met de sound arrestor erin. Vooralsnog zet ik de DANSK er weer onder en leg ik de BISIMOTO op zolder voor als er een Coupe op mijn pad komt. Mocht er iemand zijn die er écht naar op zoek is/was, laat het via een PB weten. Heeft me €800 gekost incl sound arrestor, shipping en import heffingen. Mag voor €600 weg.

Voor een artikel over de uitlaat, zie: http://www.superstreetonline.com/how-to ... ulse-wave/

Voor de BISIMOTO website: http://bisimoto.com/store/index.php?mai ... rl0vi12ku2



Je hebt een pb!


31 mei 2018 8:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 T Targa 930 Turbo 991.2 Targa
Breda
Bericht Re: BISIMOTO Pulse Chamber uitlaat SC en 3.2
Bump.

Inmiddels 4 jaar verder. Bisimoto ligt nog steeds op zolder. 1 Dag gemonteerd geweest. Voor de cabrio vond ik hem te luid. De SC Cabrio heeft inmiddels plaats gemaakt voor een 930 Turbo, maar daar past hij ook niet onder. Als er iemand geïnteresseerd is, hoor ik het graag via een PB!

Gr. Marc


21 aug 2022 10:24
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: BISIMOTO Pulse Chamber uitlaat SC en 3.2
Jammer … heb SSI warmtewisselaars - daarmee gaat deze herriepijp niet passen :|


21 aug 2022 10:44
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 T Targa 930 Turbo 991.2 Targa
Breda
Bericht Re: BISIMOTO Pulse Chamber uitlaat SC en 3.2
SSI is ook geen straf! :D


22 aug 2022 8:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911SC uit 1981
Noord-Holland
Bericht Re: BISIMOTO Pulse Chamber uitlaat SC en 3.2
Hi heb je berichtje gestuurd gr T


24 aug 2022 9:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 T Targa 930 Turbo 991.2 Targa
Breda
Bericht Re: BISIMOTO Pulse Chamber uitlaat SC en 3.2
Verkocht aan Thomas! :)


24 aug 2022 11:18
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 8 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.