Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 11:52



Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Porsche Turbo/Sportstoelen 74-80 hoezenset zwart leer zgan! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Porsche Turbo/Sportstoelen 74-80 hoezenset zwart leer zgan!
Goedemiddag,

Ik heb hier een prachtige set stoelhoezen liggen voor 1974-1980 sportstoelen (in de volksmond ook wel turbostoelen van het 1e type genoemd), met metalen scharnier.
Die zijn erg zeldzaam en het conserveren zeker waard.

Afbeelding

Deze set is gemaakt van zwart glad nappaleder, met geperforeerde middenstukken (zoals het hoort dus).
Alles is leer, ook de achterzijde. De set is door een hoogwaardige Duitse bekleder gemaakt en is 100% zoals origineel, zowel qua vorm, materiaal, piping en sticksels.
De set is erg kort gebruikt, en dat is aan alles te zien/voelen. Het leer is erg zacht nog, flexibel, zonder schades, echt z.g.a.n.

De foto's doen niet echt recht; op de foto lijken ze bijna van kunstleder en heel erg te glanzen, dit komt echt door de belichting/foto.
Het is niet van origineel te onderscheiden namelijk en in topstaat.

De hoezenset is te koop, voor het geval je beschadigde stoelen hebt of een overstap wilt maken naar een zwart interieur.

Ik bied de set aan voor €1450,- inclusief opnieuw bekleden/opspannen. Dat doe ik zelf en ik heb hier ervaring mee. 100% een mooi resultaat.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


15 feb 2021 14:19
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.