Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

Porsche wanddecoratie (div) gezocht

26 okt 2025 13:16

Beste forumleden,
Ik ga over niet al te lange tijd verhuizen naar een mooie woning mét een dubbele garage. Dus nadat ik mijn Porschedroom heb kunnen waarmaken, wordt nu de droom van een dubbele garage werkelijkheid :cheers:

Om de garage van binnen een beetje op te leuken, ben ik op zoek naar Porsche (gerelateerde) wanddecoratie. Alles is welkom, de staat maakt me niet zoveel uit. Posters, wandborden, vlaggen, losse velgen of andere onderdelen. Het liefst herkenbaar van/met Porsche, maar ik sta open voor alles wat auto(sport) gerelateerd is. Uiteraard hoef je niks gratis weg te geven, maar ik ben niet op zoek naar "mint condition vintage decoration" van vele honderden (of duizenden) euro's :wink:

Dus, heb jij nog iets leuks liggen waar je niks mee doet, en wat bij mij aan de muur een mooi plekje kan krijgen voor een klein prijsje? Geef hieronder een reactie, of stuur me een PB.
Alvast dank!

Afbeelding

Re: Porsche wanddecoratie (div) gezocht

26 okt 2025 13:56

Wanneer is de 'garage-warming party'? :mrgreen:

26 okt 2025 14:41

Lekkerrrr dubbele garage. Het valt mij op dat die in het westen niet heel vaak voorkomen. Behoorlijk wat villa’s met uberhaubt geen garage!
Helaas geen decoratie over hier.
Worden de “piepschuim” Porsche letters nog gemaakt? Jaren geleden een hot item hier op het forum.
Veel plezier met decoreren!

27 okt 2025 10:28

heb nog een leuke Targa Florio poster liggen

27 okt 2025 10:54

4 mooie minilites voor aan de muur, wellicht :?:

M’n Carrera Spoiler is deze week opgehaald, komt ook bij iemand in z’n mancave te hangen :D

Ik heb wellicht nog ergens een emaille porsche schild van 35 à 40 cm (gok ik).

27 okt 2025 11:06

Omdat ik zelf wat onrustig wordt van 'teveel' aan de wand ben ik voor de 'lean'-decoratie gegaan in mijn stalling

Uiteraard niet in 1 keer kunnen vinden omdat ik ook wat selectief was mbt kleur. Wil graag voor erbij nog een 964 motorkap aan de wand. Staat/stond er 1 op het forum maar was boven budget.

84506

27 okt 2025 13:17

Je hebt al een klein kapitaal aan de muur hangen ;)

27 okt 2025 18:28

Ook heerlijk die Esprit :)

28 okt 2025 10:45

Ja, die viel mij ook al op! Toch twee iconische auto's naast elkaar, daarzo...

28 okt 2025 20:10

mvv kan best wel een vleugeltje missen voor de garage van Polydeukes :mrgreen:
Plaats een reactie