Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

Velgslot adapter A53

05 nov 2025 10:26

Op onverklaarbare wijze ben ik de adapter voor mijn velgsloten kwijtgeraakt. Het zijn de originele wielbouten van een 997.2. Via de bereidwillige hulp van PCT (het kan dus wel :wink: ) weet ik dat het de ABC53 is. Heeft iemand mogelijk toevallig nog zo'n adapter liggen? Ik weet het, ze zijn via de vele Alibaba's van deze wereld voor een habbekrats te koop, maar ik vertrouw die kwaliteit niet zo. Ik heb dan liever een adapter die door Porsche bij haar auto's is geleverd. Hoewel dat natuurlijk ook uit China zal komen.

Afbeelding

Re: Velgslot adapter A53

05 nov 2025 11:20

VW (Touareg) heeft ook de ABC53 .... en als je 'm bij de Volkswagendealer koopt, hangt er wellicht een beter prijskaartje aan én mag je er vanuit gaan dat het een kwalitatief goed product is :wink:

05 nov 2025 12:45

Misschien is dit wat?

05 nov 2025 12:50

@Olaf. Bedankt voor de tip.
@ Peter. Ik had deze ook al gezien. Dank je. Dus daar maar besteld. Iets met Deutsche Werkzeuge geeft me iets meer vertrouwen.

07 nov 2025 12:11

En de adapter is binnen. Zo te zien goed materiaal. Zijn de velgen in ieder geval een heel klein beetje beschermd tegen pikkerij. Mooie wooordspeling in dit geval: er kan dus een slotje op.
Plaats een reactie