Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 14:40



Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
europese bumpers 911 SC 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Porsche 911 SC 1983
Hoogkarspel
Bericht europese bumpers 911 SC
Voor mijn SC uit 1983 ben ik op zoek naar "Europese" achterbumpers. Iemand toevallig nog een setje liggen?


18 jan 2018 21:51
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
9116001
Bericht Re: europese bumpers
Zoek je de bumpers of de stootblokken ?


19 jan 2018 13:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911 SC 1983
Hoogkarspel
Bericht Re: europese bumpers
Inderdaad wat verwarrend. Sorry. Ik zoek de stootblokken ter vervanging van die grote Amerikaanse.


19 jan 2018 13:32
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 C4S
Bericht Re: europese bumpers
Try vanKessel in Deurne


19 jan 2018 14:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2007 Porsche 997 GT3 1994 Porsche 993 C2 1987 Porsche 911 3.2 Targa 1986 Defender 200Tdi
Scheveningen
Bericht Re: europese bumpers
Ik heb net een setje gekocht. Bassant parts biedt ze aan tegen nette prijzen en teile.de heeft ze gebruikt voor nette prijzen.

Ik heb ze gevonden op eBay Kleinanzeigen.

Moet even zoeken maar of hier of op impactbumpers had iemand ook nog een set beschikbaar.

Vervang je ook de sidelights voor voor de rubber delen??


19 jan 2018 15:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911 SC 1983
Hoogkarspel
Bericht Re: europese bumpers 911 SC
Bedankt voor de namen en emailadressen, de meeste kende ik nog niet. Bij Van Kessel zijn zowel origineel als imitatie leverbaar en inderdaad, er staat een gebruikt setje te koop op ebay voor €250,00. Gezien de prijs van de imitaties bij Van Kessel een beetje aan de hoge kant lijkt mij. Mag ik vragen wat jij hebt betaald? En wat bedoel je met sidelightrubbers?


20 jan 2018 9:55
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
2007 Porsche 997 GT3 1994 Porsche 993 C2 1987 Porsche 911 3.2 Targa 1986 Defender 200Tdi
Scheveningen
Bericht Re: europese bumpers 911 SC
Ik heb ze gekocht via eBay Kleinanzeigen, inclusief de twee delen voor de voorbumper voor EUR 250,00 (dus vier rubbers totaal)

Via www.impactbumpers.com had ik ook iemand in Engeland gevonden die een setje voor 139 pond plus VAT had. Ik had ze toen al gevonden en vind verzenden vanuit Engeland eigenlijk altijd gedoe.

Ik heb een 3.2 gekocht en wil die zo veel mogelijk naar ROW spec opbouwen. Wat er bij mij op de planning staat;

1) nieuwe achterbumper zonder de extra gaten voor de grote stootblokken
2) nieuw set smalle stootblokken achterbumper
3) Side lights in de voorbumper eruit en rubber delen erin terug. (kijk eens goed, naast het knipperlicht zit bij de US versie nog een lampje, bij ROW niet!)
4) ROW koplampen (zitten er gelukkig al op)
5) ROW achterlichten (oranje ipv rood)
6) knipperlichtjes op de zijschermen erin maken (met originele draadboompjes)
7) Misachterlicht schakelaar monteren en andere reflector balk met mistlicht monteren (86 en verder heeft mist licht in de balk, eerder heeft hem los naast de uitlaat)
8) evt spiegelglazen van buitenspiegels wisselen (indien er object may seem.... tekst in staat)
9) evt derde remlicht verwijderen
10) MPH teller om laten bouwen naar KMH
11) Katalysator vervangen voor normale demper
12) software in ECU aan laten passen naar geen kat en RON 95 of betere brandstof

Kortom, een US auto even ombouwen naar ROW is er niet bij. Uiteraard is alleen de stootblokken achter vervangen wel al heel wat! Zeker omdat er dan een normaal kenteken op kan.

De extra gaten voor deze blokken vallen net niet weg achter een normaal NL kenteken, maar je kunt er natuurlijk nette zwarte dopjes in zetten, zie je wel meer.


20 jan 2018 11:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911 SC 1983
Hoogkarspel
Bericht Re: europese bumpers 911 SC
dat is een aardige "to do list" . voorlopig hou ik het bij de stootrubbers achter en het aanpassen van de verlichting, maar je weet maar nooit. je hebt mij wel wat ideeën aan de hand gedaan.


20 jan 2018 23:11
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 8 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.