28 feb 2014 12:26
28 feb 2014 12:28
28 feb 2014 13:12
28 feb 2014 13:13
28 feb 2014 13:33
steef schreef:Immi: 850,=
BBS: 3900,=
Zonder banden
steef schreef:Immi: 850,=
BBS: 3900,=
Zonder banden
28 feb 2014 14:15
steef schreef:Robbe, die van jou lijken in de verste verte niet op de BBS Rennsport.
28 feb 2014 14:34
28 feb 2014 14:43
28 feb 2014 14:50
28 feb 2014 14:54
28 feb 2014 14:59
Pw250 schreef:Trouwens : N codering of niet?!
Wat is nu echt de toegevoegde waarde hiervan?!![]()
28 feb 2014 15:33
28 feb 2014 15:33
John964 schreef:Hoi Paul,
Mooi hoor, waar heb je ze vandaan kunnen "toveren"?
28 feb 2014 15:35
drknauf schreef:zijn het wel orginele bbs,jes en geen replica,s BB5 velgen ?
18 inch neem ik aan?
wel lkkr veeel gaatjes om te poetsen![]()
![]()
![]()
zijn wel hele dikke wielen hoor![]()
.
28 feb 2014 16:09
28 feb 2014 16:31
28 feb 2014 16:45
Robbe schreef:Eh, nee, niet sarcastisch, gewoon reëel. De velgen lijken op elkaar. Natuurlijk zijn ze niet identiek, maar ze lijken absoluut op elkaar.
28 feb 2014 16:54
Pw250 schreef:Trouwens : N codering of niet?!
Wat is nu echt de toegevoegde waarde hiervan?!![]()
28 feb 2014 17:02
28 feb 2014 17:06
28 feb 2014 21:36
horn schreef:Heb altijd begrepen dat banden met n-codering speciaal zijn ontwikkeld voor Porsche door de bandenfabrikanten. Maar dat het geen wet van Meden en Perzen is om er n-codering op te gooien.
01 maart 2014 17:56
01 maart 2014 18:20
Subdriver schreef:horn schreef:Heb altijd begrepen dat banden met n-codering speciaal zijn ontwikkeld voor Porsche door de bandenfabrikanten. Maar dat het geen wet van Meden en Perzen is om er n-codering op te gooien.
Ik heb begrepen dat de nieuwe GT3 ook (nog?) geen N-codering Michellins heeft.
01 maart 2014 21:59
02 maart 2014 12:37