Pagina 1 van 1
Porsche 993 Cupvelgen Logo dopje
Geplaatst: 14 maart 2007 23:30
door pay-jay
1 tje blijkt eraf te zijn wie heeft er nog 1?
Dus: van mijn 993 is er van 1 van m'n velgen dat middelste plastic logo dopje weg ( rij ik te hard???)
thanx,
Paul-J.
Geplaatst: 14 maart 2007 23:54
door horn
fotootje plaatsen van één van de andere 3?
Zijn nl. nogal wat verschillende mogelijkheden:
kunststof, metaal?
gekleurd logo, zwart logo?
glad of met een randje?
groter of kleiner logo?
etc etc.
Als ik één van de foto's in je album zie is het er zo eentje
wat mooi is om wat geld uit te tellen en metalen te kopen...
voor 121,50 euro kan je die eigenlijk niet laten liggen... (klikkerdeklik op het fotootje).
of kunststof met zwart embleem voor 20 euro (nieuw)
of gebruikte metalen zonder kleur voor 1 euro...

Geplaatst: 15 maart 2007 0:08
door Olaf
horn schreef:Als ik één van de foto's in je album zie is het er zo eentje
Niet vreemd dat'ie eruit geflikkert is
..... er ontbreekt 'n pennetje - afgebroken linksboven
Geplaatst: 15 maart 2007 0:27
door 911-lover
Geplaatst: 15 maart 2007 1:34
door barolo
Geplaatst: 15 maart 2007 10:55
door jampie

Bedankt voor de reclame; heb nog 9 setjes op voorraad - GLOEDNIEUW en ORIGINEEL van PORSCHE !!!
Geplaatst: 15 maart 2007 11:25
door pay-jay
Het zijn plastieke dingen ( komen zo origineel van de fabriek...op de fabrieks cups..) met een logootje....en ik heb er maar 1-tj nodig......da's nogal wat rond de honderd teuries voor 1 wielkapje.....
Wie heeft er nog 1-tje over omdat ie andere heeft of i.d.....betaal uiteraard maar die 100 voor 1-tje vind ik te gek...
Geplaatst: 15 maart 2007 20:44
door horn
bel gewoon eens een rondje specialisten. Die hebben vast wel losse gebruikte liggen. Of anders de bekende onderdelen namen Van Zweeden, De Bock, Do993tupperware (hier op het forum), etc.
Geplaatst: 15 maart 2007 21:30
door 911-lover
Zoals Horn al gevraagd heeft.
Welke variant heb je nu , want zoalng we dat niet weten kan niemand je helpen.
Ik heb hier ook wel twee setjes liggen waar ik er nog maar 2 van heb en wie weet is je gezochte daarbij

Geplaatst: 16 maart 2007 0:23
door horn
Geplaatst: 16 maart 2007 0:25
door 911-lover
Zoals de tweede of vierdefoto van Horn heb ik hier dus liggen maar zonder die gaatjes.
Waarom zijn die eigenlijk in alle afgebeelde dopjes

Geplaatst: 16 maart 2007 0:27
door horn
kan je ze er met een ijzerdraadje zo uittrekken
kan je er een klein kleurenlogootje inklikken
had zelf die met 'carrera 4' erop. werden tenminste niet gejat...
voor minder dan 10 euro nieuw op ebay gescoord destijds.
Geplaatst: 16 maart 2007 0:31
door 911-lover
Ik vermoede dat het daarvoor zou zijn , maar was verwonderd daar mijn P's dit nog nooit gehad hebben (alsook geen van mijn andere wagens).
Daaromwas ik verwonderd dat elk voorbeeld die je plaatste dit had.
En waarom moet men dit dopje eruit trekken
Dit is toch enkel maar nodig als de wielen moeten gebalanceerd worden en dan zijn de velgen van de auto af waardoor het dopje makkelijk kan verwijderd worden van binnenuit , of voor de gauwdieven het makkelijker te maken

Geplaatst: 16 maart 2007 11:05
door pay-jay
He Horn... het is die tweede foto die met dat randje erin( wat vuil word...)
Geplaatst: 16 maart 2007 13:22
door 911-lover
Die van mij zijn toch anders. Die hebben het randje niet en zien uit als de vierde , maar met gekleurd logo.
Sorry
Geplaatst: 18 maart 2007 17:39
door pay-jay
Niemand?
Geplaatst: 18 maart 2007 21:22
door pay-jay
Ohja...het mag ook alleen het logootje zijn die is er namelijk af, en het dopje zit er nog.....
Geplaatst: 19 maart 2007 0:24
door horn
pay-jay schreef:Niemand?
Bel nou effe met een specialist of met een 2e hands onderdelen boer...
Ik schat dat renntech of motron nog wel zo'n ding heeft liggen.