Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 jun 2024 5:49



Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Schuifregelaars verwarming 924 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Gerlderland
Bericht Schuifregelaars verwarming 924
Ik ben op zoek naar het gedeelte waarmee je de blower, verwarming en luchtopening mee kan regelen. Bij mij is er iets afgebroken waardoor ik de warmte niet meer kan regelen.

Weet iemand of deze hetzelfde is als van een golf I?


Tevens zoek ik nog een Brandstof nivea zender. Ik heb de mijn uit elkaar en de draad is gebroken en het lukt me niet om het weer goed te krijgen.


06 okt 2007 20:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Heb je drie schuiven, eentje voor de snelheid van de aanjager? Zo ja, dan is-ie niet hetzelfde als van de Golf I, die had een draaiknopje voor de snelheid.
_________________________________________
Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...


06 okt 2007 21:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Gerlderland
Bericht 
Inderdaad het zijn drie schuiven. Had gehoopt dat hij uit een golf kwam, dat is makkelijker zoeken op een sloop.


06 okt 2007 21:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Is je kabel niet los geschoten bij het bedienings paneel / achter bij de kop? Of heb je dit allemaal uitgezocht.


06 okt 2007 21:48
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Gerlderland
Bericht 
Dat had ik gehoopt. Maar er is echt een stuk afgebroken. Er is ook al eerder aan gerepareerd. Daar heeft een vorige eigenaar getracht de delen aan elkaar te smelten. Dus lijkt het me verstandiger om er een goede in te zetten.


06 okt 2007 21:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Wat is er precies kapot? Zo`n schuifje? Die heb ik bij mij ook eentje kapot, die heb ik gemaakt met glasmatjes + epoxy. Zit als een huis.


06 okt 2007 22:49
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Gerlderland
Bericht 
Het gedeelte waarop het klemmetje zit die de buitenkabel vasthoud is foetsie. Van de onderste schuif mist er ook een stuk, maar die werkt nog wel. Heb er vanmiddag vluchtig naar gekeken. Dus het mooiste zou zijn als ik zo'n compleet blokje voordelig zou kunnen krijgen.

Was zowieso niet zo vrolijk omdat ik gehoopt had vandaag eerst mijn start probleem op te kunnen lossen.

Dat is dus niet gelukt :(


06 okt 2007 23:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Niet ver van je af, in Ede, zit iemand die 924s sloopt. Adverteert regelmatig op marktplaats.
_________________________________________
Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...


07 okt 2007 10:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Gerlderland
Bericht 
Heb daar toevallig een mailtje naar gestuurd. Ben er eens geweest voor een porsche 924. Heb ook op marktplaats een bod gedaan op een complete verwarmingsset. Is in Nijkerk dus helemaal lekkerdichtbij.
Bedank voor het meedenken.


07 okt 2007 11:10
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 9 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.