[3.2] Bovenkantvandebinnenkantvandelinkerdeurding
Geplaatst: 16 jun 2008 21:16
Tja..hoe omschrijf je zo'n onderdeel..?
In ieder geval dus dat stuk, omdat de plekken die ik omcirkeld heb, een barst/deuk vertonen.
Dus als iemand zoiets in goede staat heeft liggen, let me know.
Tips voor een goede online shop voor dit soort onderdelen zijn ook welkom!