Pagina 1 van 1

Bougiekabels 911 SC

Geplaatst: 05 apr 2010 21:14
door TV-911sc
Heej,

ik zoek bougiekabels voor een 911sc, maar kan ze alleen vinden voor idioot hoge prijzen sommige zelf 280 dollar.

Waar hebben jullie bougiekabels vandaan gehaald voor een wat normalere prijs?

Re: Bougiekabels

Geplaatst: 05 apr 2010 21:16
door Richard
renntech :salut: kan niet goedkoper
http://www.renntech.info/index.php?cPath=31_53_344_773

enneuh stel je even voor ,je hebt er blijkbaar 1 gevonden :scratch:

Re: Bougiekabels

Geplaatst: 06 apr 2010 11:46
door lindemans
EUR 199 versus USD 280 scheelt ca. EUR 10

Dat is zover ik zie in de markt een van de betere aanbiedingen.

Re: Bougiekabels

Geplaatst: 06 apr 2010 12:40
door Diablo
Hoi Jongens ,
je kunt natuurlijk deze altijd nemen ,heb ik in mijn elfje (voor 3.2) en werken perfect !
Ga ik natuurlijk weer reacties krijgen van is te goedkoop (dus niet goed) !!!

http://cgi.benl.ebay.be/Porsche-911-Zue ... 53ddc206c8

zijn er nu toch al 3/4 jaar onder :salut: :salut:
gr Diablo

Re: Bougiekabels

Geplaatst: 06 apr 2010 12:49
door molen934
Tja, hoe moet ik dat nu uitleggen :oops:

Ik heb het er wel voor over :wink:

Re: Bougiekabels 911 SC

Geplaatst: 06 apr 2010 13:06
door Diablo
Begrijp ik wel ,
maar ik wil ermee zeggen dat het niet altijd duur hoeft te zijn !!
Wat hier op het Forum taboe blijkt te zijn :scratch:
Maar ja , wat zegt onze wijze Nederlander hier altijd ?
Wie betaalt , bepaalt , of ieder zijn meuk :salut:

Re: Bougiekabels 911 SC

Geplaatst: 06 apr 2010 13:59
door molen934
Voor wat jaren terug bezat ik een SC en het was nog de guldentijd :wink:
Zag in de avond en met vocht de vonken overslaan en wou ff een kabelsetje halen, FL 450,-- :evil: :twisted: :x :oops: :cry:
Maar eerst ff goed schoongemaakt en ingespoten, maar ja met de jaren gaat het toch wennen die hoge prijzen :mrgreen:

En ach je weet het wel "alles went behalve een vent" :cheers:

Re: Bougiekabels

Geplaatst: 06 apr 2010 18:20
door Peter
Diablo schreef:Hoi Jongens ,
je kunt natuurlijk deze altijd nemen ,heb ik in mijn elfje (voor 3.2) en werken perfect !
Ga ik natuurlijk weer reacties krijgen van is te goedkoop (dus niet goed) !!!



Veel te goedkoop, kan echt niks wezen........... :salut: :salut:

Re: Bougiekabels 911 SC

Geplaatst: 06 apr 2010 18:24
door Diablo
:ass: :ass: :ass:

Re: Bougiekabels 911 SC

Geplaatst: 06 apr 2010 22:23
door flitser01
het merk beru maak ze porsche , dus ik zou zoals bij mij beru plaatsen en ze zijn net hetzelfde als de originele