Pagina 1 van 1
Bougiekabels 911 SC
Geplaatst: 05 apr 2010 21:14
door TV-911sc
Heej,
ik zoek bougiekabels voor een 911sc, maar kan ze alleen vinden voor idioot hoge prijzen sommige zelf 280 dollar.
Waar hebben jullie bougiekabels vandaan gehaald voor een wat normalere prijs?
Re: Bougiekabels
Geplaatst: 05 apr 2010 21:16
door Richard
renntech

kan niet goedkoper
http://www.renntech.info/index.php?cPath=31_53_344_773enneuh stel je even voor ,je hebt er blijkbaar 1 gevonden

Re: Bougiekabels
Geplaatst: 06 apr 2010 11:46
door lindemans
EUR 199 versus USD 280 scheelt ca. EUR 10
Dat is zover ik zie in de markt een van de betere aanbiedingen.
Re: Bougiekabels
Geplaatst: 06 apr 2010 12:40
door Diablo
Hoi Jongens ,
je kunt natuurlijk deze altijd nemen ,heb ik in mijn elfje (voor 3.2) en werken perfect !
Ga ik natuurlijk weer reacties krijgen van is te goedkoop (dus niet goed) !!!
http://cgi.benl.ebay.be/Porsche-911-Zue ... 53ddc206c8zijn er nu toch al 3/4 jaar onder
gr Diablo
Re: Bougiekabels
Geplaatst: 06 apr 2010 12:49
door molen934
Tja, hoe moet ik dat nu uitleggen
Ik heb het er wel voor over

Re: Bougiekabels 911 SC
Geplaatst: 06 apr 2010 13:06
door Diablo
Begrijp ik wel ,
maar ik wil ermee zeggen dat het niet altijd duur hoeft te zijn !!
Wat hier op het Forum taboe blijkt te zijn
Maar ja , wat zegt onze wijze Nederlander hier altijd ?
Wie betaalt , bepaalt , of ieder zijn meuk

Re: Bougiekabels 911 SC
Geplaatst: 06 apr 2010 13:59
door molen934
Re: Bougiekabels
Geplaatst: 06 apr 2010 18:20
door Peter
Diablo schreef:Hoi Jongens ,
je kunt natuurlijk deze altijd nemen ,heb ik in mijn elfje (voor 3.2) en werken perfect !
Ga ik natuurlijk weer reacties krijgen van is te goedkoop (dus niet goed) !!!
Veel te goedkoop, kan echt niks wezen...........

Re: Bougiekabels 911 SC
Geplaatst: 06 apr 2010 18:24
door Diablo
Re: Bougiekabels 911 SC
Geplaatst: 06 apr 2010 22:23
door flitser01
het merk beru maak ze porsche , dus ik zou zoals bij mij beru plaatsen en ze zijn net hetzelfde als de originele