Pagina 1 van 1

Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 20 aug 2014 17:48
door Pw250
Zoals in de titel al staat ben ik op zoek naar een complete Oranje knipperset en RS ducts.
Als het maar in (Zo goed als-) nieuwstaat is ;)

B.v.d. Paul

Re: Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 20 aug 2014 20:57
door Johann
Hier heb je een mooie setje voor een prima prijs

Afbeelding

Re: Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 20 aug 2014 21:39
door giulia
Ducts bij FSH maar dan moet wel je bumper er af ivm de blinde constructie. Ik heb de mijne bij Alpo gekocht en die hebben een zichtbaar schroefje ( wat ik zelf wel leuk vind)

Re: Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 21 aug 2014 9:42
door Pw250
Dank voor de link maar aanbieding op Ebay is verlopen en er heeft er 1 een scheurtje en / of krasje...

Ducts bij Alpo, goede pasvorm? Basis Kleur materiaal!? (Misschien rare vraag maar liefst zwart, bij steenslag heb je dan ook geen last van "witte puntjes";) ! )
En "blinde montage" is ook wel errug gaaf. Moet ten allen tijden de bumper eraf of kan het ook op een andere (Priegel) manier!?

Re: Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 21 aug 2014 12:31
door giulia
Pasvorm bij die van Alpo....mwoah. Kan strakker maar bij zwart zie je dat toch niet :mrgreen: Het materiaal bij die van Alpo is glasvezel met een topcoating. Schuren, goed in de grond zetten, spuitplamuur en dan veel dunne lagen zwart.

Bij die van Alpo...je moet sleufjes in je bumper zagen/snijden om de oortjes er in te kunnen hangen. Schroefje op zwart zie je ook bijna niet dus jij hebt mazzel met je lakkleur.

Deze zijn van FSH

Afbeelding

Het schijnt te kunnen met heel veel gepriegel onderlangs maar bumper er af zal makkelijker zijn.

Re: Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 21 aug 2014 12:43
door PTT

Re: Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 21 aug 2014 12:57
door Pw250
@PTT : die was ik eerder tegengekomen ja! Kon ze alleen niet terug vinden.

@Arjan: Alpo heb ik gister al een mail gedaan wat de prijs, levertijd, etc. is. Ook voor oranje knippers en een schroefset mar (Nog) geen reactie.

Re: Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 22 aug 2014 10:15
door Robbe
Heb een setje gebruikte ducts (blauw) liggen voor 50 euro. Ook witte lichten, maar die zoek je niet geloof ik.
Bij interesse even een pb

Re: Stabi upgrade 964

Geplaatst: 22 aug 2014 10:48
door Pw250
Arjan, wil je topic niet vervuilen maar de Alpo Ducts moet je vast zetten met kit? Krijg ik door van hun.
Of heb jij een andere de- en montage oplossing gevonden?!

Gr. PAul

Re: Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 22 aug 2014 10:48
door Pw250
Heb je voor miij een foto vd Ducts toevallig!?

thanks!

Re: Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 22 aug 2014 12:03
door Liam
Ik heb de ducts bij Cult Werk gekocht. Perfecte - blinde - pasvorm. Met priegelen lukte het zonder de bumper te verwijderen. 99€

https://www.cult-werk.com/en/k2/aktuelles/cult-werk-rs-style-lufteinlasse-fur-porsche-964

Re: Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 22 aug 2014 13:31
door Robbe
Deze heb ik te koop:
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Re: Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 22 aug 2014 16:08
door Pw250
Thanks voor de foto's

Maar met zo'n schroef is indd niet mijn smaak


Die van Cult werk, zijn die al zwart?! Dat zou een mooie ondergrond Zijn. Ook bij evt steenslag later

Re: Stabi upgrade 964

Geplaatst: 22 aug 2014 16:19
door giulia
Pw250 schreef:Arjan, wil je topic niet vervuilen maar de Alpo Ducts moet je vast zetten met kit? Krijg ik door van hun.
Of heb jij een andere de- en montage oplossing gevonden?!

Gr. PAul


Dan zijn dat andere....ik heb met oortje en schroef. Alles zonder schroef moet je bumper er af!

Re: Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 22 aug 2014 23:06
door Liam
Die van cult werk zijn idd zwart en spuitklaar

Re: Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 23 aug 2014 8:19
door Pw250
Top, gaat mijn voorkeur daar tot nog toe naar uit!!

Thanks!

Re: Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 23 aug 2014 9:12
door giulia
Dat is wel "bumper af" werk...

Re: Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 23 aug 2014 13:24
door Pw250
Liam schreef:Ik heb de ducts bij Cult Werk gekocht. Perfecte - blinde - pasvorm. Met priegelen lukte het zonder de bumper te verwijderen. 99€

https://www.cult-werk.com/en/k2/aktuelles/cult-werk-rs-style-lufteinlasse-fur-porsche-964



Volgens Liam niet ;)

Re: Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 23 aug 2014 21:43
door Liam
Voorkant omhoog, zwarte plaat bumper los en een beetje priegelen... Zitten na een jaar nog steeds vast...

Afbeelding

Re: Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 25 aug 2014 15:44
door Pw250
Zwarte bumper plaat moet toch een keer netjes eronder en: vandaag bestelling gedaan en overgemaakt naar Oostenrijk en daarnet al mail van verzending...! :cheers:

Weer iets om naar uit te kijken!
(En dan doe ik het hier wel op de brug!)

Re: Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 02 sep 2014 13:28
door Pw250
En voorzien!!

Re: Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 02 sep 2014 15:57
door Driver4S
mooi heb je nog een fototje? Ben ook van plan die rs ducts in mijn 964 te (laten) monteren. Staat toch weer wat strakker.

Re: Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 02 sep 2014 16:03
door Cazzo Super Veloce
Zou die hele voorbumper van de 964 in de kliko mikken, scheelt al gauw 300kg, schat ik.

Re: Oranje knippers en RS Ducts 964

Geplaatst: 04 sep 2014 11:06
door Pw250
Driver4S schreef:mooi heb je nog een fototje? Ben ook van plan die rs ducts in mijn 964 te (laten) monteren. Staat toch weer wat strakker.


Foto vd Ducts staan in mn voorstel toppic, foto's na montage hoop ik ergens 20Sept te plaatsen...
Kan een weekje niks nu namelijk helaas.

Foto's volgen dussss!

En ja 300Kg, dan komt hij ook weer zo hoog te staan voor he ;)