Switch to full style
Heb je iets nodig voor je Porsche? Laat het hier weten.
Plaats een reactie

Gevraagd: tijdelijke wielen voor een 996 (thuiskomer ok)

31 okt 2017 12:22

Beste forumleden,

Ik wil mijn huidige set velgen laten poedercoaten en ben op zoek naar een set wielen te huur/leen in omgeving rotterdam, ridderkerk of gouda. Het gaat om een periode van 2 weken. Een of meer thuiskomertjes is natuurlijk ook welkom!

Alvast bedankt

Re: Gevraagd: tijdelijke wielen voor een 996 (thuiskomer ok)

31 okt 2017 12:51

Edreamsz schreef:Beste forumleden,

Ik wil mijn huidige set velgen laten poedercoaten en ben op zoek naar een set wielen te huur/leen in omgeving rotterdam, ridderkerk of gouda. Het gaat om een periode van 2 weken. Een of meer thuiskomertjes is natuurlijk ook welkom!

Alvast bedankt


Heb een setje 17 inch van mijn Boxster nog liggen die eventueel gebruikt mogen worden. Is alleen nodig om em even op 4 wielen te staan neem ik aan? Kom uit Sommelsdijk.

Groetjes Yann

Re: Gevraagd: tijdelijke wielen voor een 996 (thuiskomer ok)

31 okt 2017 15:00

Als je Sommelsdijk te ver vindt mag je ook mijn wintervelgen (996) lenen, rij zelf niet meer met de Porsche in de winter. (Ik woon in Puttershoek)

Re: Gevraagd: tijdelijke wielen voor een 996 (thuiskomer ok)

31 okt 2017 17:02

Alfred schreef:Als je Sommelsdijk te ver vindt mag je ook mijn wintervelgen (996) lenen, rij zelf niet meer met de Porsche in de winter. (Ik woon in Puttershoek)


Hoi Alfred (en Yann).

Echt supertof dat ik van jullie wielen kan lenen!

Yann ik ga toch Alfred vragen wanneer ik hun kan lenen en bedankt je zeer voor je aanbod :mrgreen:

Alfred ik stuur je zo een bericht!

Re: Gevraagd: tijdelijke wielen voor een 996 (thuiskomer ok)

31 okt 2017 19:33

Prima! Begrijpelijk dat dichterbij handiger is ;)
Plaats een reactie